סגירת חורף למרפסת (סגירת מרפסת)

סגירת חורף למרפסת – סגירת מרפסת  להרוויח את החלל הפתוח כחלק מהבית

סגירת מרפסת לחורף היא הדרך היחידה לוודא שהמרפסת שלך תהיה רלוונטית לאורך כל השנה. מעבר לכך, סגירת מרפסת לקראת החורף שומרת על המרפסת נקייה ומונעת פגיעה בריהוט והחפצים הנמצאים בה, אפילו כאשר יורד גשם. במקרים רבים, ניתן להתקין סגירת חורף לפרסת המשלבת בתוכה פרגולת אלומיניום ובכך משדרגת את המרפסת שלך גם בחודשים החמים והיבשים. הודות לפרגולות חדישות ולשימוש בחומרי גלם איכותיים, כיום ניתן להתקין פרגולות ומערכות שונות לסגירת מרפסת ולהתאמתה לשימוש בכל מזג אוויר.

סקיי רופ היא יבואנית, ספקית ומתקינה מקצועית של פרגולות וסגירות חורף המשדרגות את המרפסת לאורך כל השנה. לחברה מעל עשרים שנות ניסיון בתחום והיא מעמידה לרשותך מגוון רחב של מוצרים באיכות הגבוהה ביותר, תוך מתן אחריות מלאה על התוצאה כמו גם נשיאת אחריות על תהליך עבודה מדויק בהתאמה לפרוייקט. אנחנו יכולים לעזור לך לבצע סגירת חורף למרפסת שתעלה על כל הציפיות שלך.

עכשיו זה הזמן שלך ליצור אתנו קשר טלפוני ולשמוע את כל הפרטים.

באילו מרפסות מומלץ לבצע סגירת חורף

בדומה להצללה של המרפסת על ידי פרגולה, סגירת מרפסת לחורף מאפשרת לך להשתמש במרפסת וליהנות ממנה ללא קשר למזג האוויר. מכיוון ומרפסות הן בחוץ, אנשים רבים נמנעים מלרכוש ריהוט איכותי ולהשקיע במרפסת. זאת, לצד העובדה שלעיתים קרובות לא נעים לשבת במרפסת ללא קירוי מובילים לכך שהשימוש במרפסת יורד בצורה דרסטית. סגירת חורף תהפוך את המרפסת שלך לחלק בלתי נפרד בבית בוא יתאפשר לך לארח ולהירגע. מומלץ לבצע סגירות חורף בדירה ובבית פרטי, כדי להבין מה הן האפשרויות למרפסת הספציפית שלך יש ליצור קשר עם גורם מומחה.

מה היא העלות של התקנת סגירת חורף למרפסת

הודות לשיטות חדשות לעבודה עם חומרי הגלם ולמגוון רחב של פרגולות, כיום ניתן למצוא את סגירת החורף למרפסת אשר מתאימה לצרכים ולתקציב שלך. העלות של סגירת המרפסת שלך לקראת תנאי החורף יכולה להשתנות על פי אופי הקירוי שברצונך להתקין, גודל המרפסת ובית העסק אשר יסייע לך. בתי עסק מקצועיים אשר מייבאים מגוון רחב של פרגולות יוכלו, לעיתים קרובות, להציע לך את המחירים האטרקטיביים ביותר.

לא להתפשר על איכות חומרי הגלם והיצרן

מומלץ מאוד ליצור קשר עם גורם מקצועי כבר בתחילת הדרך כדי להבין מה הן האפשרויות הרלוונטיות ביותר עבורך ומה ההשלכות של כל אחת מהן. רכישת פרגולות מחובבנים יכולה להוביל לעלויות תחזוקה גבוהות ואף לנזילות של מים אל תוך המרפסת. פרגולות אשר עשויות מאלומיניום ונירוסטה ולא מכילות חומרים נוספים יהיו האמינות ביותר וגם המשתלמות בטווח הארוך. סגירת חורף למרפסת תשרת אותך למשך חורפים רבים.

סגירת חורף למרפסת – שאלות ותשובות נפוצות

להלן כמה מהשאלות הנפוצות שאנחנו מקבלים שוב ושוב מלקוחות ומאנשים רבים המתעניינים ברעיון של סגירת חורף למרפסת, והתשובות שכדאי להכיר במידה וגם אתם מתעניינים:

סגירת חורף, כשמה כן היא, מיועדת לתחום ולסגור חלל מסוים במיוחד עבור עונת החורף, על שלל המשקעים וה"מפגעים" השונים שהיא מביאה עימה, ביניהם כמובן גשם, רוחות חזקות, ברד וכיוצ"ב. הסגירה עצמה היא אטומה לכניסה של מים, והקונסטרוקציה החזקה יכולה לעמוד בכל סופת חורף ובכל תנאי מזג האוויר. מבחינה זו, מדובר ביצירת חדר נוסף בבית או בדירה, לא פחות מכך. ניתן לסמוך על סגירת החורף ולהשתמש בחלל זה לכל מטרה באשר היא, בדיוק כפי שהייתם משתמשים בכל חדר "רגיל" בבית.

סגירת חורף מהווה קטגוריה בפני עצמה, בתוכה ניתן למצוא כמה וכמה סוגים שונים של סגירות, המתאימים למקומות ומצבים שונים. אנחנו מתמחים בסגירות חורף חזקות ויציבות, אשר מהוות למעשה סוג של מבנה – קונסטרוקציה ממתכת וזגוגיות זכוכית חזקות, אשר כאמור תוחמות את השטח בתור חדר חדש לכל דבר ועניין. אנו מציעים כמה סוגים שונים של סגירות חורף, דוגמת סגירת חורף מתקפלת, סגירה שלך פרגולה קיימת, סגירה למרפסת, סגירה עם דלתות הזזה ועוד. ניתן למצוא כיום גם סגירות חורף זמניות מברזנטים ויריעות PVC, כפי שניתן לראות בבתי קפה רבים אשר תוחמים בחורף אזור נוסף להגנה מפני הגשם. אך סגירות אלו פחות מומלצות לבתים פרטיים ולמי שמעוניין בסגירה יעילה לטווח הארוך.

כפי שהזכרנו לעיל, סגירת חורף למרפסת או לפרגולה חדשה שמקימים בחצר הבית מספקת הגנה מלאה מפני הגשם. אך במידה ומעוניינים בפרגולה שתספק קירוי והגנה מפני הגשם אך לא מעוניינים בסגירת חורף שלמה, גם זו אפשרות זמינה ואטרקטיבית במצבים מסוימים: אנו מציעים גם סוגים שונים של פרגולות נגד גשם – פרגולות אלומיניום אשר אטומות בצורות שונות על מנת למנוע חדירה של מי גשמים. לפרגולות אלו תעלות ניקוז המובילות את מי הגשמים הצידה ולמטה כך שלא ירטיבו את השטח המקורה, והשלבים העליונים מצוידים בגומיות על מנת להבטיח איטום עילי יעיל.

כל בית ודירה הם שונים וייחודיים, וכך גם כל מרפסת, גינה או שטח אחר בו שוקלים להוסיף פרגולה וסגירת חורף. על מנת להבטיח כי אנחנו בוחרים בסוג הסגירה המתאים וה"נכון" ביותר עבור הבית שלנו, וכזה שבאמת ישרת נאמנה את הצרכים והרצונות שלנו, מומלץ בחום ליצור קשר לקבלת ייעוץ מקצועי. אנשי המקצוע שלנו יגיעו אליכם הביתה, יישבו אתכם בסבלנות על כל המאפיינים, הצרכים וההעדפות שלכם, ייקחו מידות, יציעו לכם אפשרויות שונות ויעבדו יחד אתכם על מנת להגיע לבחירה הנכונה ביותר, כזו שתשרת אתכם בצורה טובה למשך שנים ועשרות שנים קדימה.

הלהב 15 חולון