סגירת חורף דלתות

פרגולה לגינה

סגירת חורף דלתות היא אחת ממגוון סוגי סגירות החורף הקיימות בסקיי רופ.

סגירה זו שונה מהמגוון הקיים אצלנו ויכולה להתאים עצמה למקומות רבים.

סגירת חורף מגדילה את המרחב ושימושית בבתים פרטיים, דירות ועסקים. פתרון הסגירה מגדיל את החלל השימושי לאורך כל ימות השנה והוא מגיע בצורות שונות. כפי שיש צורך לתכנן כיצד תתבצע הסגירה, חשוב לתכנן את הפתחים שלה, כך שהם יתאימו לאופי השימוש במקום.

סוג הפתיחה של סגירות החורף השונות

סגירת חורף דלתות היא סגירה אשר מתבצעת בעזרת דלתות רבות הנפתחות בצורות שונות. היתרון של סגירה מסוג זה הוא המבנה שלה כאשר קל מאד לפתוח את המרחב לאוויר החיצוני. כלומר, שלא כמו סגירה רגילה, בסגירת דלתות אפשר ליצור פתח רחב ובו זמנית לשמור על הקירוי של המקום.
ההבדלים בין הסגירות השונות באים לידי ביטוי בנראות ובגודל המפתח בעת השימוש במקום. מבחינת ההוצאה לפועל ויצירת הסגירה, ישנו הבדל בתכנון ובהתקנה כאשר בכל מקרה חשוב להקפיד על חומרים איכותיים ועמידים בפני אתגרי מזג האוויר.

איזו סוג סגירה מתאים למקום

ישנם כמה נתונים שיש לבחון כדי לקבל את ההחלטה אם סגירת חורף בעזרת דלתות היא הנכונה למקום או אם יש לבחון פתרונות אחרים. בין היתר יש לבדוק את הנתונים הבאים:

  • מגבלות מיקום – תכנון של סגירת חורף יתבצע תמיד בהתאם למקום בו הסגירה תעמוד. לשם כך יש לבדוק מה הגודל של המקום, אם ישנן מגבלות שיכולות להפריע לביצוע או להפך, אם ישנם אלמנטים שימושיים.
  • אופי השימוש במקום – ישנו הבדל בין סגירה לצורך יצירת חלל נוסף בבית לבין סגירה עבור בית עסק כמו בית קפה שמקבל אנשים רבים. בעוד שייתכן שעבור שני המקומות סגירת דלתות תתאים, הביצוע יהיה שונה וחשוב להבין מהי מטרת השימוש במקום.
  • בחירה אישית – בהתאם לבקשה שלך ולתקציב שעומד לרשות הסגירה אפשר יהיה לבחור אם לשים סגירת חורף דלתות או סגירת חורף אחרת. המטרה של חברת סקיי רופ היא לתת לך את הפתרון המתאים ביותר לבקשותייך ולשם כך תבחן אם סגירת דלתות היא נכונה עבורך.

חברת סקיי רופ עומדת לרשותך

אנו, בחברת סקיי רופ מתמחים בסגירות חורף והצללה ונשמח להעניק לך את הפתרון הטוב ביותר עבורך. אנו מקפידים להשתמש בחומרים איכותיים כמו אלומיניום נקי כדי שהסגירה תהיה שימושית לאורך שנים רבות, בלי פגיעות של מזג האוויר. נשמח לעמוד לרשותך, לייעץ ולדאוג ליצור את הסגירה המושלמת עבורך.

הלהב 15 חולון