סגירת חורף חלון

סגירת חורף למרפסת

מהי סגירת חורף לחלון? אילו שיקולים יכולים להשפיע על תכנון הסגירה? מדוע חשוב שלסגירה יהיו פתחים? אילו שאלות חשוב לשאול לפני הקמת הסגירה?

סגירת חורף היא פתרון מושלם לסגירת חלל חיצוני. החלל יכול להיות מרפסת, רחבת כניסה לבית והיא יכולה להיות רחבת עסק. היום אפשר לראות סגירות בכל מקום: בתי קפה, מסעדות, על מרפסות ובבתים פרטיים. אם יש לך רצון ליצור סגירה אחת מהשאלות שיהיה עלייך להעלות היא איזו אפשרות נכונה ביותר עבורך.

שיקולים שמשפיעים על תכנון סגירת חורף

השיקולים שיש להכניס בעת בחירת הסגירה המתאימה הם היכולות במקום, העיצוב שברצונך לקבל בסיום התהליך והתקציב שעומד לרשותך. סגירת חורף חלון מאפשרת לך ליהנות גם ממקום סגור ומבודד ובו זמנית גם מפתחים לאוורור ומבט לאופק. כדי לבצע את הסגירה המתאימה עבורך מומלץ להתייעץ עם חברת סקיי רופ ולשמוע מהם הפתרונות ההצללה שיוכלו גם לתת לך מענה מעוצב.

יצירת חלל שנעים לשהות בו

סגירת החורף שימושית מאד ולכן אפשר לראות אותה גם בבתים וגם בשלל עסקים. הסגירה עברה שינויים בשנים האחרונות והעיצובים הקיימים יכולים להתאים לחלל הקיים ובמקרה של עסק, הסגירה תהיה חלק בלתי נפרד מהמיתוג הכללי. ההחלטה כיצד לעצב את הסגירה תושפע בין היתר גם מהצורך שלך והתקציב כאשר חשוב מאד להתחשב בישיבה במקום וכיצד אפשר להפוך אותה לנעימה ונוחה.

שאלות שמומלץ לברר בטרם תכנון

  • באילו חומרים משתמשת החברה לצורך הסגירה?
    חשוב מאד שהחומרים שישמשו עבור סגירות חורף יהיו איכותיים ויוכלו להחזיק מעמד לאורך שנים רבות. לשם כך מומלץ לשאול באילו חומרים משתמשת החברה ולוודא כי היא מעניקה לך את הטוב ביותר.
  • כיצד יאוורר המקום?
    בשלב התכנון של הסגירה יש להתחשב באוורור ולשם כך ליצור פתחים מתאימים. ככל שהחלל גדול יותר כך יש לספק יותר פתחים ואם הדבר אפשרי מומלץ שיפנו ליותר מכיוון אחד. עלייך לשים לב לתכנון ולבדוק שהסגירה תהיה מקום שנעים לשהות בו.
  • איך אפשר לשלב מיתוג גם בסגירת החורף?
    במקרה של סגירת חורף חלון אפשר לראות פתרונות של שילוב הלוגו על גבי החלונות או באזור אחר וכן הפרופילים יכולים להיות באותו הצבע המאפיין את העסק. אם יש לך עסק, זה הזמן לשאול אותנו כיצד סגירת החורף תהיה חלק מהמיתוג שלך.

נשמח לעמוד לרשותך.
הקפדה על יחס אישי ומקצוענות בכל פרויקט הם שמובילים אותנו. אנו, בחברת סקיי רופ, נשמח לעמוד לרשותך וללוות את פרויקט סגירת החורף שלך משלב התכנון ועד לאחר ביצוע בפועל. 

הלהב 15 חולון