פרגולה תלויה מאלומיניום

פרגולה תלויה מאלומיניום – לשם מה?

רוצים ליצור מראה יוקרתי ומושקע לחצר הבית שלכם? מנהלים עסק בתחום כלשהו ומעוניינים להציב פרגולה בחצר בית העסק לצרכים שונים? מהיום אתם לא צריכים להתפשר על פרגולות בינוניות באיכות ופגיעות לשינויים במזג האוויר. חברת סקי רוף שכשמה כן היא מספקת פתרונות קירוי והצללה ברמת שניתן לומר עליה שהשמים (סקי) אינם הגבול. אחד הפתרונות הטובים והיעילים יותר של קירוי מרחבים הן פרגולות אלומיניום.

פרגולות אלומיניום עמידות בפני כל מזג אוויר האלומיניום נהפך לחומר שימושי ביותר בשל העובדה שהוא מתכת חזקה אך קלה לעיבוד ולכן קל לעבוד אתה ולעצב אותה על פי הצרכים האינדיווידואליים. לאלומיניום תכונה נוספת, הוא עמיד בפני פגעי מזג האוויר ואינו מושפע משינויים קיצונים במזג האוויר כמו גשם ורטיבות או לחילופין שמש קופחת וחזקה במשך תקופה ממושכת בעונת הקיץ.

סוגי פרגולות

לאור השימוש בנרחב בחומר האלומיניום תוכלו למצוא חברות רבות שעוסקות במתן פתרונות הצללה שבוחרות לייצר פרגולות דווקא על ידי אלומיניום, את הפרגולות הללו ניתן לעצב במגוון עיצובים בשל התכונה של האלומיניום שהוא קל לעיבוד. כך יכולים להתקבל תוצרים יפהפיים כמו פרגולות עם פסים מאורכים לאורך, פרגולה עם מעוינים ועוד מגוון של צורות ועיצובים. קיימים בשוק שתי סוגים של פרגולות אלומיניום, הסוג הראשון הוא פרגולת אלומיניום תלויה כלומר מוצמדת אל הקיר ללא עמודי תמך והסוג השני הוא פרגולת אלומיניום על עמודים. ההתאמה עושה את ההבדל שחשוב מאוד להתאים את הפרגולה לצרכים האישיים, אם מדובר בבית עסק בעל שטחים נרחבים יתכן שפרגולה תלויה לא תתאים כי היא מספיקה לשטח מסוים . אך לפני שבוחרים איזה סוג של פרגולה חשוב לברר על חברה טובה ומקצועית שתעניק לכם תוצר איכותי בשירות הטוב ביותר.

פרגולה תלויה רק אצל המומחים שלנו!

חברת סקיירופ הינה חברה מקצועית בתחום, אנו מייצגים חברות מקצועיות ביותר מחו"ל ובין לקוחותינו ישנם בעלי עסקים ומרכזי עסקים שונים כמו קניון עזריאלי בתל אביב ובמודיעין, מלונות מפורסמים כמו מלון אוסטריה וולדורף בירושלים, מלון ממילא ומלון מצודת דוד אף הוא בירושלים בסמוך לעיר העתיקה. הניסיון שצברנו מסייע לנו לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו של עמידה בזמנים ותוצרים איכותיים ביותר.

להזמנת פרגולה תלויה מאלומיניום התקשרו אלינו עוד היום ולא תתאכזבו!

פרגולה תלויה היא ללא ספק אחד מפתרונות ההצללה האלגנטיים והאסתטיים ביותר שבנמצא כיום, מוצר אשר צובר פופולאריות במהירות רבה בישראל. להלן מספר שאלות ותשובות נפוצות בקרב מתעניינים, בנוגע לפרגולות תלויות:

בניגוד לפרגולה "רגילה" אשר עומדת על עמודים תומכים, פרגולה תלויה, כשמה כן היא, תלויה מהקיר/ות הסמוכים. זו מגבלה ראשונה בנוגע למיקומים עבורם פרגולות תלויות הן רלבנטיות – ניתן להציבן רק בסמוך לקיר/ות, ולא באמצע הגינה, למשל. מלבד לסמיכות פיסית לקירות הבית, חשוב שיהיו אלו קירות חזקים ויציבים מספיק. על פי רוב, הקירות החיצוניים של בתים או בניינים הם מספיק חזקים ויציבים על מנת לתלות מהם פרגולה תלויה, אך חשוב כמובן לבדוק כל מקרה לגופו, ולהחליט בהתאם למצב הקיר במקום. במקרה ומדובר בקירות ישנים, רעועים ומתפוררים, ייתכן כי אנשי המקצוע שלנו ימליצו שלא לתלות מהם את הפרגולה ויספקו פתרון אחר במקום. במידה ומדובר בקירות "רגילים" הנמצאים במצב סביר, לא אמורה להיות כל בעיה…

לפרגולות תלויות מספר יתרונות מרכזיים על פני פרגולות "רגילות", כאלו המוצבות על גבי עמודים. יתרון ראשון הוא אסתטיקה – פרגולה תלויה נקראת גם "פרגולה מרחפת" מפני שבמבט ראשון נראה כאילו היא ממש מרחפת באוויר, מאחר והיא מחוברת אל הקיר מחלקה העליון, החלק אשר מוסתר על ידי הפרגולה עצמה. המראה המתקבל הוא של פתרון הצללה אלגנטי ומסוגנן ביותר.
יתרון נוסף של פרגולה תלויה הוא ה"חיסכון" בעמודים תומכים, מה שמפנה עבורנו חלק נוסף מהשטח המקורה וגם יוצר מראה נקי ואלגנטי יותר.

לקוחות מסוימים חוששים כי פרגולה תלויה היא מבחינות מסוימות פחות בטיחותית מפרגולה רגילה, מכיוון שאינה עומדת על גבי עמודים יציבים וחזקים. אך חשוב להבין כי לעולם לא היינו מציעים פתרון הצללה אשר אינו בטיחותי במאת האחוזים. פרגולה תלויה היא בטיחותית בדיוק כמו כל פרגולת אלומיניום אחרת, אפילו לא טיפה פחות. זאת מכיוון שהפרגולה התלויה מעוגנת במספר מקומות שונים אל הקיר/ות הסמוכים אליה, באופן המבטיח כי היא לעולם לא תיפול או תגרום לנזקים כלשהם. את הפרגולות מתקינים אנשי מקצוע מנוסים בתחום, אשר יבחנו בשבע עיניים את הסביבה ואת הקירות הסמוכים למקום בו מעוניינים למקם את הפרגולה, ויבצעו את העבודה רק במידה והם יכולים להיות בטוחים כי הקירות מתאימים וחזקים מספיק, וכי ניתן להתקין בסביבה זו פרגולה תלויה בטיחותית לחלוטין!

קיימות מגבלות מסוימות לגדלים ולצורות של פרגולות תלויות, כתלות במאפייני הסביבה בה מעוניינים להתקין אותן. למשל, כאשר מדובר בשטחים גדולים ונרחבים יחסית אותם מעוניינים לקרות, ייתכן ופרגולה "רגילה" על עמודים תתאים יותר. עבור כל מקרה ספציפי כדאי ליצור קשר להתייעצות פרטנית, ולקבל הצעה מפורטת וייעוץ מקצועי.

הלהב 15 חולון