פרגולה חשמלית מאלומיניום

פרגולת אלומיניום חשמלית למרפסת

מדוע פרגולות אלומיניום חשמליות נחשבות לפתרון הצללה אידיאלי ומה היתרון של מנוע חשמלי?

פרגולה היא פתרון הצללה נפוץ שמתאים לבתים פרטיים, עסקים ושטחים ציבוריים. בעזרת הפרגולה ניתן לתחום אזור מסוים ולייצר הצללה אפקטיבית לכל אורך השנה. במדינה עם אקלים חם וים תיכוני כמו ישראל יש לפרגולה מעמד מיוחד, כי היא מונעת קרינה ישירה של השמש ומצמצמת את הוצאות החשמל על קירור חלל הפנים. כמו כן, כיום יש פתרונות הצללה חדשים שבמסגרתם משתמשים באלומיניום כדי לבנות פרגולה איכותית.

הגג שלך לבית ולעסק

חברת סקיי רופ מתמחה בפתרונות קירוי והצללה ומציעה מגוון רחב של שירותים עבור לקוחות פרטיים ועסקיים. אנו מתחייבים לאיכות ללא פשרות ורוב החומרים המשמשים לבניית פרגולות מיובאים ממדינות בעלות שם. כמו כן, לקראת הקיץ הקרוב נציע מבצעים אטרקטיביים על פרגולה חשמלית מאלומיניום במחירים מפתיעים.

עמידות, גימור ואסתטיקה

פרגולה עם מנוע חשמלי מאפשרת שליטה מלאה ברמת הקירוי וההצללה. המנוע אחראי על פתיחה וסגירה של התריסים והוא הופך את הפרגולה לפתרון קירוי אידיאלי לכל אורך השנה. כמו כן, יש כמה יתרונות שמבליטים את הערך המוסף של פרגולות אלומיניום חשמליות בהשוואה לפרגולת עץ רגילה:

א. עמידות – אלומיניום הוא חומר גלם עמיד בפני שיתוך וקורוזיה. המשמעות היא שניתן להשתמש בו לאורך שנים רבות ברצף, ללא צורך בתחזוקה או בהוצאות על חידוש ושיפוץ. העמידות בולטת בעיקר לאחר חשיפה ממושכת של הפרגולה לתנאי מזג אוויר קיצוניים.
ב. רמת גימור – אלומיניום המשמש לבניית פרגולות נצבע בתנור והוא מתאפיין ברמת גימור גבוהה מאוד. רמת הגימור מייחדת כל פרגולה חשמלית מאלומיניום והיא בולטת בעיקר בהשוואה לשחיקה ולבלאי הטבעיים של העץ.
ג. חזות אסתטית – הצפיפות הנמוכה של אלומיניום מאפשרת ייצור מוצרים קלי משקל וגמישות רבה בעיצוב. העיצוב אחראי על החזות האסתטית המרשימה של פרגולת אלומיניום ועל הנוכחות שלה.
בונים לך את הפרגולה.

כל אחד מנציגי SKYROOF ישמח לספר לך על יתרונות נוספים של פתרונות קירוי והצללה. אפשר להשאיר פרטים באתר ונעמוד לרשותך בהקדם עם פרגולה חשמלית מאלומיניום ברמה שלא הכרת.

מעוניינים במידע נוסף אודות פרגולות אלומיניום? כנסו לכאן

לצפייה בתמונות ופרויקטים של פרגולות לחצו כאן

הלהב 15 חולון