פרגולות אלומיניום דמוי עץ

פרגולת אלומיניום במראה עץ

פרגולות אלומיניום דמוי עץ לבית ולעסק

למה כדאי להשתמש בפתרונות הצללה? איפה אפשר לבנות פרגולות אלומיניום דמוי עץ? מה היתרונות של אלומיניום בבניית פרגולות?
פרגולה היא פתרון הצללה שאותו ניתן לנצל לטובת שורה ארוכה של יתרונות. מי ששואל את עצמו למה כדאי להשתמש בפתרונות הצללה צריך לזכור שישראל היא מדינה חמה, שמתאפיינת באקלים ים תיכוני ומעלות גבוהות כמעט לכל אורך השנה. פרגולה היא הדרך היחידה למנוע חשיפה ישירה לשמש ולספק הצללה יעילה לחלל הפנים. מעבר לכך, בעלי עסקים זקוקים לפתרונות הצללה לא פחות מאשר בעלי בתים ודירות ולכן כדאי שיכירו את האפשרויות העומדות בפניהם.

מבינים את הצורך שלך

בחברת סקיי רופ מתמחים בפתרונות קירוי והצללה ובין היתר מסוגלים לבנות פרגולות אלומיניום דמוי עץ עבור לקוחות במגזר הפרטי והציבורי. מאחורינו ניסיון משמעותי בבניית פרגולות אלומיניום ואנחנו יודעים בדיוק מה הצורך שלך. כל חומרי הגלם בהם אנחנו משתמשים מיובאים ממדינות מובילות כמו שוויץ, ולקראת הקיץ אנחנו משיקים מבצע אטרקטיבי במחירים מפתיעים.

היתרונות של פרגולות אלומיניום דמוי עץ

אפשר לבנות פרגולות אלומיניום דמוי עץ במרפסת רגילה או במרפסת שמש, בחצר, בגינה ועל הגג. במגזר העסקי נהוג לבנות פרגולות מן הסוג הזה בחלל הכניסה, במקומות חנייה שמורים ובמרפסות של חנויות ובנייני משרדים. עם פרגולות אלומיניום דמוי עץ אפשר גם להשיג יתרונות נוספים כגון:

  • עמידות גבוהה בפני נזקי השמש
  • מראה אסתטי מרשים
  • רמת גימור ללא פשרות
  • מחיר נמוך ביחס לתועלת

אלומיניום הוא חומר גלם שאינו מחליד והשימוש בו לבניית פרגולות מבטיח גם רמה גבוהה של בטיחות. בעזרת פרגולות אלומיניום דמוי עץ ניתן לחסוך את הוצאות התחזוקה וליהנות מהצללה יעילה לכל אורך השנה. העלות הראשונית של האלומיניום אמנם גבוהה מהעץ, אך היא משתלמת בטווח הארוך כיוון שהפרגולות לעולם לא מחלידות וניתן לנקות אותן בצורה פשוטה ויעילה.

כך תיראה ההצללה הבאה שלך

פתרונות קירוי והצללה משפרים את איכות החיים ומעלים את ערך הנכס.

אפשר להשאיר פרטים באתר ולקבל עוד היום הצעה מסודרת על פרגולות אלומיניום דמוי עץ מאחד הנציגים של חברת SKYROOF.

הלהב 15 חולון