פרגולות אלומיניום מול פרגולות עץ

פרגולת אלומיניום לעומת פרגולת עץ

אם אתם מתעניינים בפתרונות הצללה איכותיים לבית, כדאי שתכירו את שללה אופציות הקיימות בשוק ואת ההבדלים ביניהן, כך תוכלו להחליט בצורה מפוקחת ומתוך שקלול כל הנתונים, על מה אתם רוצים ללכת. כיום מתכת האלומיניום הפכה למתכת שימושית ביותר בתעשייה בכלל ובפתרונות הצללה בפרט. הסיבה לכך נעוצה בכך שלאלומיניום יתרונות רבים שהופכים אותו לנוח מאוד לעיבוד וליצירת מוצרים שונים ממנו.

פרגולות אלומיניום- לכל מטרה!

האלומיניום שימושי בתעשיות רבות אך במאמר זה אנו נציג את היתרונות של פרגולות אלומיניום מול היתרונות של פרגולות עץ. פרגולות אלומיניום מצטיינות ביתרונות רבים ,ראשית, האלומיניום הוא חומק קל מאוד לתחזוקה ולא דורש יורת מדי בחיי היומיום, שנית מדובר במתכת קלה לעיבוד ולכן הדבר מאפשר ליצור סגנונות שונים של פרגולות אלומיניום במגוון צורות , כך שהפרגולה תהפוך את המרחב בו היא תוצב למרחב יוקרתי ומרשים. גם בתים פרטיים בעלי חצרות או מרפסות וגם בתי עסק שונים, מלונות , אולמות אירועים ועוד מתקינים פרגולות אלומיניום וכך משתדרגים את המרחב החיצוני הן מבחינת היופי והן מבחינת הנוחות וההצללה.

לאלומיניום יתרון נוסף שהוא עמיד בפני שינויי מזג אוויר שונים ולכן אינו מחליד ולא מופיעים עליו סמני קורוזיה. כך יכולה הפרגולה להחזיק מעמד לזמן רב מבלי שתינזק. כך שמדובר בהשקעה שווה מאוד מכיוון שהיא נשארת לטווח רחוק .

פרגולות עץ – יתרונות וחסרונות

פרגולות עץ הן למעשה פרגולות מעט מיושנות יותר מאשר פרגולות אלומיניום אך גם להן יתרונות שונים. לעץ יש מראה טבעי ומיוחד שמחבר אותנו לנוף ולטבע הבראשיתי, לעומת זאת האלומיניום מתאים יותר לחובבי הסגנון המודרני. העץ הופך את הפרגולה לטבעית יותר. כמו כן מדובר בחומר חזק ואיכותי בדרך כלל. אם כן מהם החסרונות של פרגולות מעץ? העץ הוא חומר שסופג רטיבות וכתוצאה מכך מתנפח ומשתנה מצורתו המקורית, לכן פרגולת עץ שעומדת בחוץ עלולה להינזק כתוצאה מהרטיבות וממי הגשמים . גם קרני שמש חזקות לא ייטיבו עם העץ. ניתן לומר שפרגולות אלומיניום עמידות יותר להתקנה במקום חיצוני .

לא משנה במה תבחרו חשוב מאוד להזמין את המוצר אצל חברה מקצועית ואמינה. אנו בחברת סקי רוף מקפידים מזה שנים על איכות ומקצועיות, תוך מתון שירות אדיב עד הפרטים הקטנים ביותר.

הלהב 15 חולון