פרגולה סגורה

פרגולת אלומיניום סגורה

בקטגוריה של סגירות חורף כאן באתר תמצאו מספר פתרונות שונים בתחום וסוגים שונים של סגירות, כולל אפשרויות שונות לסגירת מרפסת, אשר נותנים מענה לטווח רחב של צרכים. אך במקרה בו מעוניינים בסגירת חורף אשר תהיה באמת אטומה, הרמטית ומוגנת לחלוטין מפני כניסה של מים (בין אם כחלק מסגירת מרפסת בנויה ובין אם סגירה של שטח שעכשיו פתוח לחלוטין), הפתרון המתאים הוא פרגולת אלומיניום סגורה. מהן פרגולות אלומיניום סגורות שאנו מציעים ומדוע הן הפתרון הראשון והמומלץ ביותר עבור סגירת חורף שתהיה מוגנת לחלוטין לכל אורך החורף, גם בגשמים החזקים ביותר?

שכבת הגנה נוספת אטומה למים – מהן פרגולות אלומיניום  סגורות?

פרגולות אלומיניום סגורות דומות במובנים רבים לפרגולות פתוחות, למשל מבחינת המראה הכללי. מדובר בפרגולות אלומיניום, דומות לשאר הפרגולות בהן אנו מתמחים, וגם כאן ניתן כמובן להתאים את צורת וגודל הפרגולה לצורך הספציפי בשטח.

ההבדל המשמעותי ביותר בין פרגולה סגורה לפרגולות מסוגים אחרים, הוא כי פרגולות אלומיניום סגורות מצוידות בשכבה נוספת בחלקן העליון – שכבה של סנטף (חומר עמיד ואטום למים), אשר מספקת איטום והגנה מלאה מחדירה של מים. כך, גם בגשמים כבדים ובסערות חורפיות של ממש לא חודרים מים מבעד לפרגולה ומטפטפים למטה, וניתן להבטיח כי השטח שמתחתיה יישאר יבש לחלוטין.

אטימה והגנה מחדירה של מים ברמה כזו לא ניתן להבטיח בסוגים אחרים של פרגולות, למרות שחלקן מספקות גם כן הגנה טובה מאוד מכניסה של מים. אטימה מלאה ומובטחת ניתן לקבל רק במקרה של פרגולה סגורה, כך שזהו הפתרון עבור מי שמתכנן לתחום ולאטום חדר חדש של ממש בבית, במרפסת או בחצר, באמצעות פרגולה וסגירת חורף.

הפתרון האמיתי להרחבת הבית והשטח העומד לרשותכם

בשנים האחרונות אנשים רבים מתעניינים בסגירות חורף למיניהן, הבנויות כאמור על בסיס של פרגולות (במרבית המקרים פרגולות אלומיניום או קונסטרוקציות אלומיניום מסוגים אחרים), כאמצעי להחרבת שטח המחייה העומד לרשותם. סגירה שכזו מאפשרת להשתמש במרפסת או בחלק מהחצר/גינה כאילו היה חדר נוסף בבית, גם בחודשים הגשומים של השנה. סגירה טובה ובאמת אטומה מאפשרת לחמם או למזג את החלל שנוצר וליהנות משטח זה כאילו היה חלק מהבית הבנוי המקורי.

על מנת להשיג מטרה זו ולהצליח ליצור חלל שיהווה חלק נוסף של הבית העומד לרשותנו גם בחורף, הפתרון המומלץ הוא כאמור סגירה על בסיס של פרגולות אלומיניום סגורות. כפי שהוסבר לעיל, הן הסוג היחידי של פרגולה המבטיח אטימה מלאה מחדירה של מים, ולכן הפתרון המתבקש עבור סגירות שאנחנו מעוניינים שיהיו עמידות ויבשות גם בימי הגשמים החזקים ביותר.

לכל בית או דירה מאפיינים ייחודיים להם, מה שמצריך התאמה מקצועית ספציפית של סוג וצורת הפרגולה הסגורה המתאימה על מנת ליצור סגירה טובה, כמו גם על מנת ליצור שטח מוגן מגשם (שלא כחלק מסגירה כוללת). במידה ואתם מתעניינים בפתרון מסוג זה צרו קשר לקבלת ייעוץ מקצועי ופרטני, והתאמת הפרגולה הסגורה המתאימה ביותר עבור הצורך שלכם.

פרגולות סגורות – שאלות ותשובות נפוצות

מאחר ופתרונות הצללה, דוגמת פרגולות, הן דבר נפוץ ומתבקש ביותר באזור חם ושמשי כמו המזרח התיכון, ניתן למצוא פתרונות שכאלו באחוז ניכר ממשקי הבית בישראל. בפרט בחצרות וגינות של בתים פרטיים, ומרפסות של דירות/בתים. אך בישראל גם כמה חודשים טובים של חורף מדי שנה, עם כמה עשרות ימים גשומים בממוצע. פתרון הצללה שיכול לתת מענה גם לימים אלו ולספק בהם הגנה מפני הגשם, הוא הפתרון היעיל והמתבקש ביותר כיום. וזה בדיוק מה שמספקות לנו פרגולות סגורות.

פרגולה סגורה היא פרגולה אשר בנוסף לשלבים העליונים שניתן למצוא כמעט בכל פתרון הצללה, כוללת גם שכבה נוספת של חומר סגור ואטום, לרוב מדובר יהיה בסנטף. שכבה זו, של חומר אשר כאמור אטום ועמיד לחלוטין בפני חדירה של מים, מתווסף לחלק העליון של הפרגולה המספק קירוי, ומחובר על ידי ברגים המצוידים בחתיכת גומי קטנה סביבם (ברגי "אזכורית") אשר מונעת אפילו מטיפה אחת של מים מלחדור. התוצאה המתקבלת היא פרגולה סגורה אשר מספקת הגנה מלאה מפני מים, ומשאירה את השטח שמתחתיה יבש ומוגן.

ובכן, תיאורטית ניתן לבנות פרגולות סגורות מחומרי גלם שונים, אך קיימת סיבה טובה לכך שרובן המכריע של הפרגולות החדשות הנבנות כיום (לא רק פרגולות סגורות) הן פרגולות אלומיניום, ולא פרגולות עץ כמו שנהוג היה לבנות פעם. אלומיניום הוא מתכת חזקה, עמידה ויחסית קלת משקל, אשר אינה מושפעת כתוצאה מפגעי מזג אוויר כמו קרינת שמש ישירה, רטיבות, לחות, מליחות וכיוצ"ב. לכן פרגולות אלומיניום שומרות באופן כמעט מושלם על המראה הראשוני שלהן – אין צורך לשייף ולשפץ אותן אחת לכמה שנים ולמעשה אין צורך בתחזוקה שוטפת כלל.

לכן, גם במקרה של פרגולות סגורות כדאי מלכתחילה ללכת לכיוון של פרגולת אלומיניום סגורה. זה נחשב לפתרון ההצללה האיכותי, האסתטי, האלגנטי והיעיל ביותר כיום, ולא בכדי.

פרגולות סגורות מאפשרות לנו בעצם ליהנות מהטוב שבכל עונות השנה. כאמור, במקור פתרונות הצללה וקירוי, דוגמת פרגולות, יועדו בעיקר להגנה מפני השמש ולקירוי לאורך העונות החמות והשמשיות יותר. אך כיום אין צורך או סיבה לוותר על קירוי והגנה גם מפני הגשם, ועל ידי אותו פתרון הצללה וקירוי.

פרגולות סגורות מאפשרות לנו ליהנות מהצללה נעימה בימים השמשיים והחמים של האביב והקיץ, אך גם ליהנות מהחצר או המרפסת בימים גשומים, ולשמור עליה יבשה. בתחום של פרגולות אלומיניום, ובפרט על גבי פרגולה סגורה, ניתן למצוא כיום גם פתרונות אפקטיביים לסגירה מלאה של המרפסת או החצר (השטח שמתחת לפרגולה, היכן שלא יהיה) כך שתשמש כחדר נוסף בבית, גם בעונת החורף. לפתרון זה קוראים "סגירת חורף", וזהו הצעד הבא לברר עליו במידה ואתם מעוניינים ליהנות מהחצר/מרפסת גם במהלך החורף, כחדר נוסף בבית.

הלהב 15 חולון