פרגולת אלומיניום פרימיום או רגילה – מה מתאים לבית שלכם?

פרגולות אלומיניום חשמליות

יותר ויותר אנשים אשר בונים או משפצים את ביתם/דירתם בוחרים בפרגולת אלומיניום כפתרון ההצללה עבור החצר, המרפסת או חלקים מסוימים בגינה. בעוד לפרגולות אלומיניום יתרונות משמעותיים אשר הופכים אותן לפתרונות ההצללה המובילים והמועדפים ביותר כיום, ניתן למצוא גם בתוך תחום זה מספר אפשרויות שונות לבחירה. ספציפית, פרגולת אלומיניום פרימיום היא אופציה ששווה להכיר ולבחון מקרוב

מה בעצם ההבדל בין פרגולת אלומיניום פרימיום לפרגולה "רגילה"? האם היתרונות הנוספים המתקבלים בפרגולת פרימיום באמת שווים את המחיר הגבוה יותר? האם מדובר ביתרונות המתאימים לכל בית ולכל מרפסת או חצר? בהתחשב בכל זה – מה מתאים יותר עבור הבית/דירה שלנו – פרגולת אלומיניום רגילה ופשוטה או פרגולת פרימיום?

מה הופך פרגולת אלומיניום ל"פרימיום"?

ישנם מספר מאפיינים עיקריים המבדילים בין פרגולות אלומיניום "פרימיום" לבין פרגולות אלומיניום "רגילות". בתור התחלה, פרגולת פרימיום לרוב תהיה פרגולה חשמלית, כזו המצוידת במנוע חשמלי קטן המאפשר סגירה ופתיחה של שלבי הפרגולה, וכך התאמה מושלמת לשעה ביום ולכיוון ממנו מגיעה השמש כרגע. בצהרי יום חם נרצה ששלבי הפרגולה יהיו בזווית כזו אשר תמנע מכמה שיותר שמש מלחדור פנימה ולהגיע אל השטח המוצל, בעוד בשעות הבוקר, הערב או אחר הצהריים נרצה אולי לפתוח מעט את השלבים על מנת לאפשר ליותר אוויר להגיע מלמעלה. במובן זה מדובר בניצול אופטימאלי של יכולת ההצללה של הפרגולה לאורך כל שעות היום ועונות השנה.

מאפיין חשוב נוסף המאפיין את פרגולת הפרימיום הוא עמידות מלאה ומוחלטת בפני מים, כולל סגירה ואטימה מלאה של שלבי הפרגולה העליונים, כך שגם כאשר יורד גשם ניתן יהיה לשבת מתחת לפרגולה ולא להירטב. בנוסף, כל חלקי הפרגולה ללא יוצא מן הכלל, עד לרמת הברגים הקטנים ביותר, עשויים מחומרים עמידים במים, כך שלא יחלידו ויתחילו להתפרק לאחר כמה שנים. בנוסף, ניתן למצוא בפרגולת אלומיניום פרימיום גם מערכת ניקוז "בילד אין" – מרזבים המגיעים עם הפרגולה ומנקזים את מי הגשמים כולם בצורה מסודרת ולמיקום כרצוננו (בין אם מדובר ישירות לביוב, לגינה לצורך השקיית הצמחים או למקום אחר…).

גם מבחינת פתרונות תאורה ניתן למצוא פרגולת אלומיניום פרימיום, הנותנת מענה לצורך זה – ניתן להזמין פרגולת פרימיום שכזו עם תאורת לד מובנית, כזו המאפשרת לשבת בנוחות מתחת לפרגולה גם בשעות החשכה, וליהנות מתאורה מתאימה ומספקת אשר אינה מצריכה הצבה של גופי תאורה נוספים עם כבלים חשמליים מיותרים וכו'.

סיפוק מלא של צרכים נפוצים בקרב לקוחות – מתאים לבית שלכם?

מהמאפיינים הייחודיים לפרגולות אלומיניום פרימיום כפי שהוצגו לעיל, מתקבלת תמונה פשוטה יחסית – פרגולות אלו מיועדות לתת מענה מלא ושלם לכל הצרכים של הלקוח, צרכים מובנים ונפוצים אשר חוזרים על עצמם כמעט בכל בית (צורך בתאורת שטח הפרגולה בשעות הערב, הגנה מפני גשם וכו'…).

כאן המקום לציין כי פרגולת אלומיניום באופן כללי נותנת מענה טוב יחסית למרבית הצרכים הנפוצים בקרב לקוחות, ולכן בארץ ובעולם עוברים לסוג זה של פתרון הצללה בהדרגה ובעקביות. גם פרגולת אלומיניום "רגילה" עמידה בפני מים מפני שהאלומיניום עצמו אינו מחליד ומתמודד עם לחות ורטיבות בצורה טובה, וגם אותה ניתן להזמין עם מנוע חשמלי לשליטה על השלבים וכו'.

מה שמיוחד בפרגולות המוגדרות "פרימיום" זה שאת כל התוספות האטרקטיביות הללו מחשיבים בפרגולה באופן אוטומאטי, על מנת שאותו לקוח יקבל במוצר אחד את הפתרון המלא והנוח ביותר לכל הצרכים והרצונות שלו. במקום לנסות להתאים פרגולה רגילה למרפסת או לחצר שלנו, ואז להוסיף לה מאפיינים שונים כאשר עולה הצורך בהם (מה שגם לא תמיד מתאפשר), ניתן פשוט ללכת מבעוד מועד על האפשרות האולטימטיבית של פרגולת פרימיום, ולא לדאוג יותר לשום תוספת לאחר מכן.

כמובן שקיים הבדל מסוים במחירים בין פרגולות פרימיום לבין פרגולות "רגילות" או בסיסיות יותר, אך כאמור הבדל זה הופך לפחות משמעותי כאשר חושבים על להוסיף חלק מהמאפיינים הללו בהמשך הדרך, אז תוספות המחיר עלולות להיות אף גדולות יותר.

אז האם פרגולת אלומיניום פרימיום מתאימה עבור הבית שלכם? רק אתם יכולים להחליט זאת. אך קחו בחשבון כי מוצר זה עוצב ונבנה על פי ניסיון של עבודה מול אינספור לקוחות, והצרכים הנפוצים החוזרים על עצמם שוב ושוב. כך שייתכן בהחלט כי המאפיינים הללו של פרגולת הפרימיום יהיו רלבנטיים גם עבורכם…

הלהב 15 חולון