סגירת חורף מתקפלת

אם אתם עומדים לרכוש בית חדש, קניתם דירה ואתם אוטוטו נכנסים אליה ואפילו אם אתם כבר גרים בבית הנוכחי שלכם וחושבים על שיפוץ – כדאי לכם מאוד להמשיך לקרוא.
רכישה או שיפוץ של דירה היא אחד הזמנים היחידים שמותר ורצוי לחשוב בגדול. כמה גדול? ברמה של יצירת חדר נוסף בבית. הדרך לשם היא פשוטה משחשבתם ואתם יכולים בקלות ליהנות מחדר חדש או אפילו מרפסת מקורה ונעימה, באמצעות פרגולות אלומיניום. פרגולות מאפשרות לבצע מהלך של סגירת מרפסות וכך אתם נהנים מחלל נוסף, אפילו שבפועל קניתם בית עם מספר חדרים קטן יותר.

פרגולות אלומיניום מאפשרות סגירת חורף מתקפלת והתוצאה תפתיע גם אתכם

המוטו שלנו הוא איכות בסטנדרט הכי גבוה שיש. לכן, אנחנו מקפידים על ייבוא של פרגולות אלומיניום מאירופה. האירופאים מבינים בגשם ובמזג אוויר סוער ולכן אתם יכולים להיות רגועים ולדעת שאתם מבצעים סגירת חורף מתקפלת אצל מקצוענים אמיתיים ומקבלים פרגולות אלומיניום העשויות מחומרי גלם איכותיים במיוחד.

פרגולות אלומיניום הן רהיט לכל דבר

הרמה הגבוהה שאנו מציעים בסקיי רופ מבחינת איכות המוצר והשירות והאמינות שאנו מספקים ללקוחותינו, מאפשרים לכם ליהנות מפרגולה שהיא רהיט לכל דבר ומהווה חלק בלתי נפרד משאר הבית. אנו מתמחים בפתרונות הצללה מתוחכמים הכוללים פרגולות חשמליות מעוצבות, המאפשרות סגירת חורף מתקפלת וקירוי מעולה לפאטיו, לגינה ולחצר. התוצאה היא כאמור חדר נוסף בבית, אותו אתם יכולים להסב לכל שימוש שתרצו: מחסן, חדר שינה, פינת טלוויזיה ועוד. אנו מעניקים לכם בעצם הזדמנות לשדרג את איכות החיים שלכם בכל חלל חדש או קיים, עם מוצר שהוא לא רק פרקטי, אלא משתלב באופן הרמוני בעיצוב ותורם לאווירה הביתית והחמה אותה אתם שואפים להשיג.

יתרונות נוספים של פרגולות אלומיניום חשמליות

תארו לכם שאתם יושבים בנוחות במרפסת המקורה שלכם ורוצים להתאים את הפרגולה למזג האוויר הנוכחי: לסגור אותה עד הסוף או לחלופין לפתוח אותה מעט. באמת יש לכם כוח לקום כדי להתעסק עם זה? סקיי רופ מעניקה לכם את היכולת לשלוט מרחוק ברמת ההצללה של הפרגולה, באמצעות שלט מתוחכם אך פשוט לשימוש. עוד אלמנט שאנו מקפידים עליהם הוא מרזבים וכיווני זרימת המים, שהן עניין קריטי בפרגולות אלומיניום ובמיוחד בחשמליות. כתוצאה מכך גם כשיורד גשם אתם יודעים שהפרגולה תמשיך לתפקד בצורה תקינה, כמו כל מוצר של סקיי רופ.

הלהב 15 חולון