סגירת מרפסת זכוכית

סגירת חורף מתקפלת

מרפסת היא חלק אינטגראלי ממרבית הבתים והדירות בישראל, ועשויה לשמש אותנו במגוון דרכים שונות ויצירתיות. בעוד אנו נוהגים לחשוב על המרפסת בעיקר בתור אזור ישיבה בחוץ אשר מתאים לקיץ, לאביב ולימים שמשיים ושאינם גשומים, בפועל יכולה המרפסת לשמש אותנו לכל אורך השנה, ובבתים רבים זה אכן מה שקורה. באמצעות הפתרון הטכני המקצועי והנכון, ניתן להשתמש במרפסת הבית או הדירה גם בחורף, וממש להוסיף בפועל חדר מרשים ואטרקטיבי ביותר. סגירת מרפסת זכוכית היא פתרון מתבקש ומוביל בהקשר זה, שכדאי להכיר.

סגירת מרפסת זכוכית – במה מדובר?

נקדים ונאמר כי קיימים סוגים שונים של פתרונות הנכללים תחת הקטגוריה של סגירת מרפסת זכוכית, וגם סגירה מסוג ספציפי יש להתאים בכל מקרה ומקרה לתנאים בשטח כמו סוג המרפסת, החלקים בה שבנויים או פתוחים, סגנון העיצוב בבית, הכיוון אליו פונה המרפסת ועוד.

עם זאת, בגדול ניתן לאפיין סגירת מרפסת זכוכית כפתרון המאפשר לתחום את שטח המרפסת, לסגור ולהפוך אותה לחדר חדש בבית או בדירה, וכזה הכולל חלונות גדולים, מרשימים ומרהיבים של ממש. למעשה, הסגירה עצמה של החלקים במרפסת אשר סגורים עדיין ומצריכים סגירה נעשית באמצעות זגוגיות גדולות, המהווה בפועל קירות שקופים של ממש. מדובר כמובן בזכוכית עבה, חזקה ועמידה, אשר מיועדת לשמש בפועל בתור קירות אשר תוחמים חלל, ויכולה לעמוד בלחצים ובכוחות שעלולים לפעול עליה (למשל – רוחות חזקות מבחוץ, גשם המכה בזכוכית מבחוץ במהלך סופת חורף וכד').

סגירת מרפסת זכוכית משמשת בהקשר זה בתור סוג של סגירת חורף – סגירה של חלק בבית או בחצר אשר היה פתוח לפני כן (במקרה זה – המרפסת), לכדי חדר חדש וחלל סגור ומוגן לכל דבר ועניין, בדיוק כמו כל חדר אחר בבית. סגירת חורף, ובפרט סגירת מרפסת זכוכית, מאפשרת כאמור להשתמש עתה במרפסת כמו חדר סגור ו"רגיל", ולמשל לשהות בו גם במהלך החורף והגשמים, לחמם אותו, לאחסן בו ציוד וכו'. במרבית המקרים התוצאה המתקבלת מסגירת מרפסת זכוכית היא כל כך אלגנטית, מרשימה ומזמינה עד כי בדרך כלל משתמשים בחלל זה לפנאי, אירוח אורחים, ארוחות וכיוצ"ב.

כיצד כדאי לתכנן סגירת מרפסת זכוכית ומה חשוב לקחת בחשבון?

קיימות דרכים אפשריות שונות לבצע סגירת מרפסת זכוכית, לא כולן איכותיות ועמידות באותה המידה ולא כולן יתאימו בהכרח לבית שלכם על מאפייניו הייחודיים (או לצרכים ולרצונות שלכם בהקשר זה).

לכן, חשוב לתכנן בקפידה סגירה שכזו, ולהזמין אותה מהמקום הנכון ומאנשי המקצוע הנכונים. חשוב לשים דגש על עבודה עם חברה מנוסה וותיקה בעולם פתרונות ההצללה, פרגולות האלומיניום וסגירת מרפסות, אשר עובדת רק עם חומרים איכותיים ועמידים ועם אנשי מקצוע מנוסים. כמו כן, חשוב לדאוג לקבל אחריות על העבודה, על מנת שלא תתאכזבו לגלות לאחר כמה חודשים כי חלקים מסוימים בסגירה מתחילים "לקרטע".

לפני שמחליטים בדיוק כיצד תיראה הסגירה הספציפית שלכם חשוב שאנשי המקצוע יגיעו אליכם הביתה, ימדדו את המרפסת והשטח שמעוניינים לסגור, יתחשבו בסוג הבנייה והקירות שכבר קיימים, בכיוון אליו פונה המרפסת ובשיקולים טכניים רלבנטיים נוספים. לאחר מכן ובהתחשב בנתונים תקבלו הצעה מפורטת ומסודרת אשר תאפשר לכם לראות ולהבין בדיוק כיצד צפויה להיראות סגירת מרפסת הזכוכית שלכם. רק כך תוכלו לקבל החלטה מושכלת ונכונה.

הלהב 15 חולון