פתרונות הצללה מתקדמים לשנה החדשה

סגירת חורף לפרגולה

כניסתה של השנה החדשה הבאה עלינו לטובה מספקת לכולנו הזדמנות להכניס שינויים ושיפורים שונים לבית, במיוחד בשנה הנוכחית בה הפכה מגפת הקורונה את הבית לסביבה חשובה מאין כמוה בה כולנו מבלים יותר זמן מאי פעם בעבר. בין אם גם השנה הקרובה צפויה להתאפיין בהרבה מאוד זמן בית עבור כלל בני המשפחה  ובין אם נחזור לשגרת החיים הישנה אליה כולנו מתגעגעים – זו עדיין הזדמנות פז לשפר ולשדרג אזורים שונים בבית. ספציפית, בכל הנוגע לפתרונות הצללה מתקדמים זמינים כיום לרשותנו אפשרויות איכותיות שכדאי להכיר, אשר רלבנטיות ביותר גם עבור עונת החורף:

סטנדרט הראוי החדש בעולם פתרונות ההצללה – פרגולת אלומיניום

נתחיל עם פתרון ההצללה האיכותי הבסיסי ביותר, זה שבמידה רבה הפך בשנים האחרונות לסטנדרט הראוי החדש בעולם פתרונות ההצללה. הכוונה היא לפרגולת אלומיניום, אשר הולכת ומחליפה במהירות מסחררת את פרגולות העץ ויתר פתרונות ההצללה הישנים יותר. הסיבות לעלייתה של פרגולת האלומיניום לקדמת הבמה בכל הנוגע לפתרונות הצללה הן רבות וברורות – פרגולות אלומיניום הן חזקות ועמידות יותר מפרגולות אחרות, הן אינן מחלידות או נשחקות כתוצאה מחשיפה ללחות ורטיבות, הן אינן מצריכות טיפול שנתי או שיוף וצביעה מחדש אחת לכמה שנים כמו פרגולות עץ והן יכולות לשמש כקונסטרוקציה למבנים ולפתרונות נוספים, כפי שנפרט בהמשך כשנגיע לחלק אודות פרגולה למרפסת וסגירת חורף.

בשנים האחרונות ניתן למצוא כאמור יותר ויותר שימוש בפרגולות אלומיניום בעולם האדריכלות הישראלי, הן בבתים פרטיים ודירות בבנייני מגורים והן במשרדים ומקומות עבודה, מבנים ציבוריים וכו'. כמעט מכל בחינה אפשרית מדובר בהשקעה טובה, משתלמת ומומלצת יותר, בפתרון הצללה איכותי ועמיד לטווח הארוך.

שליטה מלאה ופתרון הצללה לכל שעות היום ועונות השנה – פרגולה חשמלית

פתרון הצללה מתקדם נוסף שכדאי מאוד להכיר כיום ומהווה חלק ממשפחת פרגולות האלומיניום, הוא מה שנקרא בפשטות – פרגולה חשמלית.

מהי פרגולה חשמלית? ובכן, מדובר בפרגולת אלומיניום לכל דבר ועניין, על כל המשתמע מכך (היתרונות שהוזכרו לעיל, ועוד), אך במקרה זה השלבים שמרכיבים את החלק העליון של הפרגולה ניתנים לפתיחה וסגירה באמצעות מנוע חשמלי קטן המחובר אליהם, ונשלט על ידינו באמצעות שלט או כפתור ייעודי. כך, אנו יכולים לשלוט על כיוון הפתיחה של שלבי הפרגולה, להסיט אותם למצב בו הם פתוחים לחלוטין או סגורים לחלוטין, וכך ליהנות מצל בכל שעות היום ובכל עונות השנה. במקום שבשעות מסוימות של היום נקבל את קרני השמש ישירות מבעד לשלבי הפרגולה אנו יכולים להתאים את הזווית שלהם לזמן ביום, וגם בחורף הם מספקים סגירה מלאה המגנה מפני גשם ורוח הנכנסת מלמעלה. יותר ויותר אנשים מבינים בשנים האחרונות את היתרונות המשמעותיים של פרגולות חשמליות, ומעדיפים להשקיע עוד כמה שקלים על מנת ליהנות מיתרונות אלו במרפסת או בחצר שלהם.

פרגולה למרפסת וסגירת חורף – להרחיב את שטח הדירה העומד לרשותנו

פתרון הצללה מומלץ ביותר עבור דירות במיוחד, אך גם עבור לא מעט בתים, הוא פרגולה למרפסת אשר מספקת הגנה מלאה לשטח זה

, כך שניתן יהיה להשתמש בו גם בימים הקרים והגשומים יותר של השנה. כפי שכבר הזכרנו, פרגולת אלומיניום סטנדרטית מאפשרת כיום גם לחסום חלק מהגשם, הרוחות וכו', במיוחד כאשר מדובר בפרגולה חשמלית. אפשרות נוספת בהקשר זה היא של סגירת חורף, המתלבשת על הפרגולה למרפסת והופכת אותה לחדר סגור ואטום לכל דבר ועניין, בדיוק כמו כל חדר אחר בבית. אך אתם יכולים להרחיב בפועל את שטח המחייה של הבית או הדירה שלכם, בעלות מזערית יחסית.

 

הלהב 15 חולון