איך מתאימים פרגולות לעונה, לסגנון ועיצוב המבנה

פרגולה למרפסת

ישראלים רבים, למדו זה מכבר את החשיבות ואיכויות של פרגולה למרפסת. מדובר על מוצר מאוד פופולארי להתקנה, הן במבני מגורים והן במבני עסקים, החל ממשרדים, מסעדות, בתי קפה, מוסדות ציבור, מוסדות חינוך ומקומות אחרים.

כאשר ניגשים לבחור ולהתקין פרגולה, אפשר למצוא קטלוג עשיר ונרחב של פרגולות למרפסת, מתוכו ניתן לבחור פרגולה שתשרת את המקום ודייריו בצורה הטובה ביותר, בין אם זה בקיץ ובין אם זה בחורף.

כאן הנקודה הראשונה שצריך להתייחס אליה והיא, הפרגולה אמורה לשרת את המשתמשים בה, בכל עונות השנה ולא דווקא בעונה אחת ספציפית. אפשר שהפרגולה תותקן בצורה כזו, שהיא תשרת את המבנה ודייריו בצורה אחת בעונה מסוימת, אך צריך להשאיר מקום לאופציה להתקין או להסיר חלקים, בשביל שיהיה אפשר להשתמש בה בצורה אחרת, בעונה שונה.

הנקודה השנייה שצריך להתייחס אליה, העובדה שהפרגולה חייבת להיות מותאמת לאופי המבנה ומותקנת בצורה כזו שמתאימה לו. כלומר, לפני שבוחרים פרגולה למרפסת בסגנון מסוים, יש לבדוק את אופי המבנה וסגנון ההתקנה האפשרי בו.

איך מתאימים פרגולות לכל ימות העונה

באופן כללי, כידוע, פרגולה היא מוצר המיועד לקיץ. הרעיון הוא להתקין מבנה במרפסת, גג, חצר או גינה, שייצור צל במקום ויהיה ניתן להשתמש בו מבלי לחשוש שהשמש תקשה על האנשים שנמצאים במקום. ניתן למצוא פרגולת אלומיניום, עץ ופרגולות אחרות הבנויות לשם ומותאמות לספק את ההצללה הנדרשת למקום. בקיץ נהוג להתקין פרגולה פתוחה שמאפשרת לשמש לחדור פנימה אך באופן כזה שעדיין יהיה צל ויהיה נעים לשבות במקום.

אך מאחר וגם בחורף דיירי המקום ירצו להשתמש באזור בו הפרגולה מותקנת, אזי שצריך למצוא פתרונות מותאמים לגשם ולרוחות. לשם כך, אפשר למצוא פרגולה סגורה וכן ניתן להתקין סגירות חורף. מדובר על ויטרינות, תריסים או אלמנטים אחרים המותקנים סביב הפרגולה, וסוגרים אותה למעשה. כאשר החורף נגמר, אז אפשר להסיר את החלקים האלה, לחזור ולהשתמש בפרגולה פתוחה.

אלו שתי הגישות של פרגולות למרפסת בהקשר לאופן בו אפשר להשתמש בהן במשך כל ימות השנה, בלי קשר לשאלה, אם זה חורף או קיץ.

איך מתאימים פרגולה לסגנון המבנה

כאשר ניגשים לבחור פרגולה למרפסת, באופן טבעי אחד הדברים העיקריים שצריך לבחור זה אופי המבנה והאופן בו אפשר יהיה להתקין את הפרגולה. במקרה זה, תהיה חשיבות להתקנה, גם מבחינת גודל השטח שיעמוד לרשות המתקינים, אטרקטיביות השימוש בפרגולה והתאמה לעיצוב ולסגנון של המקום.

לדוגמא, הרבה פעמים במקרים של פרגולות למרפסת, בוחרים להתקין פרגולה לתליה. זו פרגולה המחוברת לקיר המבנה, עם או בלי קורות. זה תלוי בגודל של המרפסת ובאופי הפרגולה. השימוש בסגנון כזה הוא אידיאלי מבחינת עיצוב מאחר והוא יוצר זרימה טבעית בין המבנה לפרגולה.

בנייה היא גם הרבה פחות מאסיבית, תופסת הרבה פחות שטח, ויוצרת עיצוב וסגנון יותר מינימליסטי. אם מדובר על שטח קטן, אזי שהפרגולה יכולה לכסות את כולו. גם כאן, אפשר יהיה לסגור את הפרגולה במידת הצורך ולהתאים אותה לשימוש גם לקיץ וגם לחורף בצורה אופטימאלית.

 

אם אתם רוצים לדעת עוד על מוצרי פרגולות, מוזמנים ליצור איתנו קשר ואנחנו נשמח לספק לכם את כל המידע הרלוונטי, להציג בפניכם את הקטלוג שלנו ולספק לכם הצעת מחיר אטרקטיבית!

הלהב 15 חולון