סגירות חורף – מה האפשרויות שכדאי שתיקחו בחשבון?

סגירת חורף לפרגולה

יותר ויותר ישראלים מגלים בשנים האחרונות את האפשרות של סגירת חורף לפרגולה ו/או למרפסת, ואת היתרונות המשמעותיים שטומנת בחובה אפשרות זו. בין אם מדובר בפרגולה אשר נפרדת לחלוטין מהבית וממוקמת בגינה ובין אם בפרגולה המחוברת לבית או במרפסת עצמה – סגירת חורף מאפשרת להשתמש בשטח זה גם בחורף וגם בימים הגשומים והקרים ביותר. מהן האפשרויות העיקריות שכדאי להכיר ולקחת בחשבון בכל הנוגע לסגירות חורף?

סגירת חורף למרפסת ולפרגולה – חדר נוסף בבית

אפשרות ראשונה שכדאי מאוד להכיר ורלבנטית הן עבור בתים פרטיים וצמודי קרקע והן עבור דירות מכל סוג וגודל בבנייני מגורים,היא זו של סגירת חורף למרפסת. גם מי שלא גר בבית עם גינה ופרגולה בחצר עדיין יכול ליהנות מסגירת חורף ומהיתרונות המשמעותיים שהיא מציעה. למעשה, סגירת חורף למרפסת רלבנטית במיוחד ויותר מהרגיל עבור דירות קטנות או צפופות יחסית, דוגמת דירות בהן מתגוררות משפחות עם מספר ילדים. זאת מכיוון שברבות מן הדירות הללו שטח המחיה אינו גדול או מספיק כמו שבעלי הדירה היו רוצים שיהיה, וסגירת חורף מאפשרת להרחיב בפועל את שטח הדירה לכל אורך השנה, כך שניתן יהיה להשתמש במרפסת כחדר נוסף לכל דבר ועניין, גם בתקופת הגשמים.

כמובן שסגירת חורף לפרגולה היא אפשרות בסיסית, מתבקשת ופופולרית ביותר – הפרגולה (במקרה שלנו – פרגולת אלומיניום…) משמשת כבסיס וקונסטרוקציה חזקה ויציבה עבור סגירת חורף, כך שכל שנותר לעשות עבור הסגירה זה להוסיף את הזגוגיות לפרגולה ולדאוג כי הכל אטום בצורה מושלמת. סגירת חורף לפרגולה יכולה ליצור פשוט הרחבה של הבית כאשר מדובר בפרגולה הממוקמת במרפסת או בסמוך למבנה הבית עצמו, או ליצור חדר שמש (בגלל הזכוכיות) חדש בחצר הבית, במקרה של פרגולה אשר אינה קרובה אל מבנה הבית עצמו.

ליהנות מכל העולמות – סגירת חורף מתקפלת

אפשרות נוספת ואטרקטיבית ביותר שכדאי להכיר היא זו של סגירת חורף מתקפלת, אשר בעצם משאירה בידינו את כל האופציות והאפשרויות ומאפשרת לנו ליהנות משני העולמות גם יחד – פרגולה "רגילה" ופתוחה כשזה מתאים יותר (למשל – בקיץ…), וסגירת חורף מושלמת כשזו מתאימה יותר.

סגירות חורף מתקפלות מגיעות במגוון סוגים ועיצובים שונים, בתלות כמובן גם בפרגולה או הקונסטרוקציה המהווה בסיס לסגירה. הרעיון בכולן הוא דומה – מדובר בסגירת חורף איכותית לכל דבר ועניין, אשר הזגוגיות (המשמשות למעשה כקירות של סגירת החורף) ניתנות לקיפול ופתיחה בצורה זו או אחרת (בסגירות חורף מתקפלות שונות נמצא סוגי פתיחות שונות). כך, ניתן לעבור ממצב של סגירת חורף אטומה ומלאה (המספקת הגנה מפני גשם וקור בדיוק כמו עוד חדר בבית…) למצב של פרגולה פתוחה ואוורירית, כמו פרגולה "רגילה", כרצוננו. סגירות החורף שלנו מצוידות במנועים חשמליים קטנים וייעודיים המאפשרים לפתוח ולסגור את הסגירה המתקפלת בלחיצת כפתור וכאוות נפשנו. כך, איננו צריכים אפילו להתאמץ לפתוח ולסגור בכל פעם את הסגירה בעצמנו, והכל נעשה באופן אוטומאטי, מהיר, פשוט ואלגנטי.

לסיכום, בין אם אתם מתגוררים בבתי פרטי וצמוד קרקע, בדירה בבניין מגורים, קוטג' דו משפחתי או כל מבנה מגורים אחר, סגירת חורף היא אופציה רלבנטית עבורכם אשר יכולה לשדרג משמעותית את אופן השימוש שלכם בשטח המרפסת או הפרגולה.

 

הלהב 15 חולון