הקיץ מגיע – דגשים להזמנת פרגולה לחצר ולמרפסת

פרגולה סקיירוף

הקיץ הישראלי מתאפיין בהרבה מאוד ימים רצופים של שמש ישירה ויוקדת וטמפרטורות גבוהות, כאשר גם בעונות המעבר שלפני ואחרי הקיץ (כמו גם בחורף ישראלי טיפוסי) ניתן בדרך כלל ליהנות מכמות בלתי מבוטלת של ימים שמשיים. אקלים זה מצריך כמעט כל בית או דירה בישראל להצטייד בפתרונות הצללה מסוימים, בפרט עבור המרפסת של הדירה או הבית, כמו גם החצר והגינה של בתים פרטיים. מה חשוב לדעת ולקחת לתשומת הלב בטרם מזמינים פרגולה לחצר ולמרפסת? להלן כמה נקודות לתשומת ליבכם בנושא זה:

עמידות לאורך זמן ותחזוקה שוטפת

על מנת להבין כמה זמן בדיוק צפויה להחזיק מעמד הפרגולה עליה אתם משקיעים כסף עכשיו, וכמה עוד היא צפויה לעלות לכם לאורך השנים, חשוב לקחת בחשבון את סוג הפרגולה אותה מתקינים. בפרט – החומר ממנו היא עשויה. שתיים מהאפשרויות העיקריות כיום בארץ הן פרגולות אלומיניום ופרגולות עץ. כיום, קיימת העדפה גורפת ומתבקשת לפרגולות אלומיניום מכיוון שהן מחזיקות מעמד הרבה יותר טוב לאורך זמן (האלומיניום אינו מושפע כל כך ממפגעי מזג אוויר דוגמת רטיבות או קרינת שמש ישירה), ואינן מצריכות כל תחזוקה שוטפת לאורך השנים. זאת לעומת פרגולות עץ המצריכות חידוש (שיוף, צביעה מחדש וכו') מדי כמה שנים.

עלות

כמו בכל מוצר או שירות שאנחנו קונים, כמובן שהעלות היא רכיב מרכזי ומשמעותי גם בבחירה של פרגולות לחצר ולמרפסת. אבל במקרה זה חשוב לשים לב לשתי נקודות עיקריות: 1. עלות הפרגולה אינה הנתון הרלבנטי כאן. עליכם להכניס לחישוב גם את העלויות לטווח הארוך, דוגמת תחזוקה שוטפת ושיפוצים של הפרגולה, כמה זמן יעבור עד שנזדקק לפרגולה חדשה וכו'. בהקשר זה פרגולות אלומיניום הן כאמור משתלמות הרבה יותר. 2. רמת האיכות של הפרגולה. חשוב שהיא תהיה איכותית, עמידה, יציבה, בטיחותית וכו', לא רק זולה.

פרגולה חשמלית

לפני שאתם בוחרים פרגולה חשוב להכיר גם את האפשרות של פרגולה חשמלית, אפשרות הרלבנטית בתחום של פרגולות אלומיניום. אנו מציעים כאן פרגולת אלומיניום חשמלית המצוידת במנוע חשמלי קטן המאפשר שליטה מלאה ונוחה על שלבי הפרגולה העליונים, אלו שאמורים לחסום את קרני השמש וגם את הגשם בחורף. באופן זה ניתן ליהנות מהצללה לכל אורך שעות היום גם לאור השינויים בזווית ממנה מגיעה השמש, ואף להשתמש בפרגולה גם בחורף. פרגולה חשמלית אוטמת את כניסת מי הגשמים מלמעלה, וניתן אף להלביש עליה סגירת חורף אשר תהפוך את הפרגולה לחדר לכל דבר ועניין, בו ניתן להשתמש לכל אורך השנה. כך תוכלו אף לנצל בצורה טובה יותר שטח גדול יותר של הדירה או הבית בהם אתם מתגוררים.

פרגולה למרפסת הדירה

במקרה של דירות בבנייני מגורים פרגולה מתאימה ואיכותית היא דבר מתבקש עוד יותר, שכן המרפסת היא לרוב השטח הפתוח היחידי של הדירה, וחלק מהדירה אותו תמיד נרצה לנצל בצורה טובה, למשל על מנת לשבת בחוץ אחר הצהריים או לערוך ארוחות ולארח אורחים. במקרה של פרגולה למרפסת חשוב מאוד גם כן שתהיה זו פרגולה חזקה, עמידה לאורך זמן וכזו המספקת הגנה טובה לכל אורך שעות היום, הן מהשמש בקיץ והן מהגשם בחורף. התאמה של פרגולה למרפסת הדירה שלכם תשדרג משמעותית את הדירה ותפתח בפניכם חלל חדש אותו תוכלו לנצל לנוחיותכם.

הלהב 15 חולון