הוצאות בזמן משבר – על מה באמת כדאי להוציא כסף בזמן הקורונה?

פרגולת אלומיניום חשמלית לגינה

נכון למחציתה הראשונה של שנת 2020 כולנו נמצאים במצב חסר תקדים ובעיצומו של משבר כלל עולמי. מדובר לא רק על משבר בריאותי אלא גם על משבר כלכלי, הנובע כתוצאה מהקפאת המשק כאמצעי להתמודדות עם התפשטות מגפת הקורונה. בזמנים בעייתיים שכאלו, על מה נכון בכל זאת להוציא את כספנו?

בזמנים בהם מסתמן משבר כלכלי נרחב באופק, ובמיוחד במצב יוצא דופן כמו זה הנוכחי בו עשרות אחוזים מהאוכלוסייה מאבדים את מקור הכנסתם למשך פרק זמן בלתי ידוע, הנטייה הטבעית והמובנת מאליה היא להימנע מכל הוצאה אשר אינה הכרחית. עם זאת, אנשים רבים אינם מעוניינים פשוט "לשבת על כספם" ולשמור אותו ליום בו החיים והכלכלה יחזרו למסלולם התקין, שכן ברור לכולם שחזרה זו צפויה לקרות בנקודת זמן כלשהי במהלך החודשים הקרובים, גם אם כרגע אין תאריך מדויק צפוי.

עבור כל אותם משקי בית אשר כן מוכנים להוציא כרגע כסף – על מה כדאי (ואולי אפילו חשוב) להוציא כסף בימים אלו?

הוצאות הנחשבות להשקעות בטוחות וארוכות טווח

במידה ובוחרים בכל זאת להוציא סכום מסוים כרגע, כדאי שהוצאה זו תהיה בגדר השקעה בטוחה וארוכת טווח – הוצאה על משהו שישרת אותנו נאמנה ויעניק לנו ערך מוסף אמיתי, כעת ובעתיד הנראה לעין. מתבקש שהוצאות שכאלו יהיו על דברים הקשורים בבית או בדירה שלנו – הוצאות המהוות למעשה השקעה בבית, השקעה שתשרת אותנו הן בזמן הקורונה (בו כולנו בבית כל היום ממילא) והן לאחר מכן.

פתרונות הצללה דוגמת פרגולות אלומיניום למרפסת, לחצר או לגינת הבית, מהוות בדיוק סוג כזה של השקעה בטוחה וארוכת טווח – לא משנה מה יקרה במשק במהלך החודשים הקרובים, פתרון הצללה איכותי לבית הוא דבר שישרת אותנו בפועל ובאופן יומיומי, בין אם בחוץ משתוללת מגפה או לא, בין אם המשק נמצא במשבר כלכלי ובין אם נצא ממנו במהרה. בנוסף, ספציפית פרגולות אלומיניום מהוות השקעה ארוכת טווח מפני שמדובר במוצר אשר מחזיק מעמד לאורך שנים רבות וארוכות קדימה, ומגיע גם עם תעודת אחריות, למקרה שבכל זאת ייגרם נזק בלתי צפוי כלשהו לפרגולה.

שדרוג סביבת המחייה שלנו עבור ימי הקורונה וגם לתקופה שאחרי

סיבה נוספת לכך שהוצאה דוגמת קניית פתרונות הצללה איכותיים למרפסת או גינת הבית היא הוצאה הגיונית ואפילו מתבקשת בדיוק בימים כאלו, היא מפני שבסופו של דבר מדובר בשדרוג הבית או הדירה שלנו. עבור משפחות רבות, הדירה או הבית בהם הן מתגוררות הוא הנכס היחידי או העיקרי הנמצא ברשותן, וצפוי להישאר ברשותן למשך שנים רבות קדימה. לכן, בניגוד להוצאה על טיול יקר בחו"ל או על רכישת מכונית חדשה, השקעה בשיפוץ/שדרוג הבית בו מתגוררים היא הוצאה ממנה נהנה כבר עכשיו ובאופן וודאי, גם אם הגבולות ימשיכו להיות סגורים בעולם וגם אם נשאר בבידוד גם עוד כמה חודשים טובים. התקנת פרגולת אלומיניום או פתרון הצללה איכותי אחר במרפסת או בגינה למעשה מרחיבה את השטח העומד לרשות המשפחה, בזמן בו כולנו נדרשים להישאר בבית ולהעביר בו תקופה ארוכה ומתמשכת.

הפיכת מרפסת הדירה או חצר/גינת הבית לאזור בו ניתן לשבת וליהנות גם בשעות החמות יכולה בהחלט להפוך את תקופת הסגר לנוחה ונעימה הרבה יותר. מבחינה זו, מדובר בהוצאה הגיונית ומתבקשת. המוצר שאנחנו רוכשים בכסף שלנו במקרה זה אינו יכול פשוט להתבטל וללכת לאיבוד, כפי שעלול לקרות עם הוצאות מסוגים רבים אחרים דוגמת טיסות לחו"ל וכד'…

היכנסו לקישור כאן וצפו בסוגי הפרגולות של סקיירופ

הלהב 15 חולון