פרגולה חשמלית – מהם היתרונות העיקריים ולמה חשוב שתשימו לב?

פרגולה חשמלית דגם סקיירוף

פרגולות מאלומיניום הן כיום אחד מסוגי פתרונות ההצללה הנפוצים והמבוקשים ביותר, במיוחד במדינה שטופת שמש כמו ישראל בה קיים צורך מהותי בהצללה איכותית ועמידה לאורך זמן. לפרגולות מאלומיניום כמה יתרונות משמעותיים וחשובים ביותר ביחס לכל פתרון הצללה אחר (בפרט עמידות בפני פגעי מזג אוויר, היעדר צורך בתחזוקה שוטפת, עמידות לטווח הארוך וכיוצ"ב), וניתן למצוא מהן גם סוגים מיוחדים ובעלי פונקציות מתקדמות. כזו היא הפרגולה החשמלית. מהם היתרונות של פרגולה מסוג זה ועל מה חשוב לשים דגש בטרם אתם בוחרים פרגולה חשמלית לגינת הבית, מרפסת הדירה או חצר בית העסק?

מה הופך פרגולה חשמלית לאפקטיבית כל כך?

קיימים כמה יתרונות עיקריים לפרגולה חשמליתפרגולה למרפסת או לחצר המצוידת במנוע חשמלי קטן אשר שולט על השלבים של הפרגולה ומאפשר לשנות את הזווית שלהם. היתרון המשמעותי ביותר הוא כמובן האפשרות להתאים את זווית הפתיחה של שלבי הפרגולה לכיוון ממנו מגיעות באותה שעה של היום קרני השמש. בעוד פרגולות מסוגים אחרים, כולל מרבית סוגי הפרגולות מאלומיניום, הן קבועות ומקובעות (ולכן אינן מספקות הצללה אופטימאלית לכל אורך היום, שכן השמש נעה בשמיים לאורך היום), פרגולה חשמלית היא דינמית ומאפשרת להתאים את זווית ההצללה לזווית ממנה מגיעה השמש. זה רלבנטי לא רק לאורך השינוי בשעות היום, אלא גם לאורך השנה (השמש מגיעה מכיוונים שונים בשמיים לאורך השנה).

יתרון משמעותי נוסף של פרגולת אלומיניום הוא כי ניתן לפתוח את שלבי הפרגולה עד הסוף (בזווית של תשעים מעלות, ניצבים לרצפה), מה שהופך את הניקוי של הפרגולה ושטיפתה לנוח ואפקטיבי הרבה יותר. כך ניתן גם להגיע בקלות עם מגב או מטאטא לכל מקום בשלבים העליונים, אשר צוברים הכי הרבה אבק.

כמו כן, ניתן לפתוח את שלבי הפרגולה עד הסוף וליהנות מזרימה טובה של אוויר – פתרון מושלם עבור שעות בהן השמש אינה ישירה במהלך ימים חמים.

מה חשוב לבדוק לפני הזמנת פרגולה חשמלית לבית או לעסק ?

כאמור, לפרגולה חשמלית יתרונות משמעותיים ביותר על פני מרבית סוגי הפרגולות ופתרונות ההצללה האחרים, אך חשוב לשים לב לכמה נקודות בטרם אתם מזמינים פרגולה שכזו.

בתור התחלה, חשוב שהחברה ממנה מזמינים את הפרגולה תהיה כזו המתמחה ספציפית בפרגולות חשמליות, וצברה ניסיון רב בעבודה עם סוג זה של פתרון הצללה מתקדם. אנו מחזיקים בשנים רבות וארוכות של ניסיון בעבודה עם פרגולות חשמליות, ויודעים את כל מה שיש לדעת בנושא זה.

כדאי לבדוק האם המקום עבורו מיועדת הפרגולה החשמלית אכן מצדיק פתרון מסוג זה. לדוגמה, במידה ומדובר בפרגולה למרפסת למקום העבודה, בה שוהים אנשים בעיקר בשעות מסוימות של היום במהלכן אין צורך בשינוי זווית הפתיחה של השלבים, ייתכן כי ניתן להסתפק בפרגולה "רגילה", ולא בהכרח ללכת על החשמלית.

הדבר הטוב ביותר לעשות הוא ליצור קשר ולקבל ייעוץ מקצועי ופרטני. אנו נתאמץ להבין יחד אתכם מהו פתרון ההצללה הנכון והמתאים ביותר לצרכים שלכם.

הלהב 15 חולון