כל הסיבות לבחור בפרגולה חשמלית למרפסת

פרגולה להצללה במרפסת

בחירת פתרון הצללה למרפסת, בפרט פתרון הצללה קבוע דוגמת פרגולה, היא בחירה חשובה מאין כמוה – היא תקבע במידה רבה כיצד ועד כמה תוכלו להשתמש במרפסת שלכם, כמה שעות לאורך היום היא תהיה באמת מוגנת מהשמש, כמה ימים לאורך השנה ניתן יהיה ליהנות ממנה (גם כשמזג האוויר אינו אידיאלי…) וכד'. פרגולה חשמלית, בהקשר זה, היא בחירה שכדאי להכיר מקרוב שכן היא מספקת הגנה מעולה ויעילה ביותר לשטח המקורה, מעל ומעבר למרבית פתרונות ההצללה האחרים. מהי פרגולה חשמלית ומהן הסיבות לבחור דווקא בפתרון הצללה זה למרפסת או לחצר הבית? על כל זה בקטע הבא:

מהי פרגולה חשמלית?

נתחיל עם הסבר קצר בנוגע לשאלה – מהי בכלל פרגולה חשמלית?, על מנת ליישר קו כך שכולנו נוכל להבין טוב יותר את היתרונות של פתרון הצללה מסוג זה.

פרגולה חשמלית היא סוג ספציפי של פרגולות אלומיניום, אשר מלבד לפרגולה עצמה כוללת גם מנוע חשמלי קטן המאפשר שליטה מרחוק על השלבים העליונים של הפרגולה, אלו המגנים עלינו מפני קרני השמש המגיעות מלמעלה. כך, ניתן בקלות לכוון את הזווית של השלבים (ובכך להתאים את ההצללה לשעה של היום והזווית ממנה מגיעות קרני השמש באותה שעה) ולשנות אותה כרצוננו, כולל להביא אותם לכדי סגירה מלאה.

מדוע לבחור דווקא בפרגולה חשמלית?

למה שנרצה לבחור דווקא בפרגולה חשמלית כפתרון ההצללה לחצר או למרפסת שלנו? ובכן, יתרון משמעותי ראשון כבר ציינו לעיל, והוא האפשרות לשנות את זווית השלבים של הפרגולה כרצוננו לאורך היום, בקלות, בנוחות במהירות. זהו יתרון עצום במדינה כמו ישראל בה קרינת השמש הישירה חזקה מאוד לאורך חלקים נרחבים של השנה ולאורך מרבית היום בעונת הקיץ. בדירות רבות מעידים בעלי הבית כי הפרגולה למרפסת שלהם אינה יעילה לאורך חלק בלתי מבוטל מהיום, למשל שעות הצהריים המאוחרות כאשר זווית קרני השמש כבר אינה ישירה מלמעלה, אלא מגיעה בזווית מהצד. פרגולה חשמלית מאפשרת להתמודד עם מצב יומיומי זה בצורה יעילה ביותר, וליהנות תמיד מהגנה והצללה מלאות.

סיבה נוספת וחשובה לא פחות לבחירה בפרגולה חשמלית היא כי מדובר בהכנה מעולה לסגירת חורף, אשר פעמים רבות מתגלה כאטרקטיבית ביותר עבור מרפסות בעונות הסתיו והחורף. אם פרגולה חשמלית לבדה מאפשרת לנו להשתמש במרפסת הבית לאורך יותר שעות בים ויותר ימים בשנה, סגירת חורף על גבי הפרגולה החשמלית מאפשרת לנו להשתמש במרפסת כחדר לכל דבר ועניין, גם בעונת החורף וגם בימים גשומים וסוערים במיוחד. סגירת חורף היא אטומה למים כמובן ומאפשרת להשמיש את אותו שטח לכל דבר ועניין, גם לשימוש בימים סוערים במיוחד. רק חישבו איזה יתרון עצום זה כאשר מדובר בדירה או בית קטנים יחסית, בהם כל מטר רבוע נוסף בו נוכל להשתמש יהיה מועיל ביותר…

ומלבד לכל זה, סיבה טובה בפני עצמה לבחור דווקא בפרגולה חשמלית היא כי מדובר בסוג איכותי ועמיד של פתרונות הצללה – פרגולות אלומיניום. כשאנחנו בוחרים בפרגולה חשמלית אנחנו בוחרים בפרגולת אלומיניום, על כל היתרונות המשתמעים מכך – פתרון הצללה זה יחזיק מעמד בצורה מושלמת לאורך זמן וגם לאחר חשיפה ממושכת לאיתני הטבע, הוא אינו מצריך חידוש או תחזוקה שוטפת מיוחדת והוא אסתטי ואלגנטי ביותר, כך שניתן להתאימו לכל סגנון עיצוב.

הלהב 15 חולון