ייעול פעילות העסק והגדלת הרווח באמצעות סגירות חורף לעסקים

סגירת חורף למסעדה

בתי עסק מחפשים באופן קבוע אחר דרכים וטכניקות שונות לייעל את פעילותם במטרה להגדיל את הרווח המתקבל בסיום השנה. כמובן שלכל ענף פעילות ולכל עסק בפני עצמו שיטות ודרכים שונות לעשות זאת, ואלו נקבעות בין היתר גם על ידי האמצעים העומדים לרשותו של אותו בית עסק ואופי פעילותו הספציפית. עבור אינספור מסעדות, בתי קפה, מקומות אירוח ועסקים נוספים המתבססים על שירות לקוחות בשטח העסק, סגירת חורף יכולה להיות פתרון טכני אשר יביא בפועל להגדלה משמעותית ברווחיות הפוטנציאלית של העסק בתקופות הסתיו והחורף.

מהי סגירת חורף?

סגירות חורף הן למעשה פתרון אותו אנו רגילים לראות מרחובות הערים הגדולות בתקופת החורף, גם אם איננו מודעים לכך שזהו השם המתאר אותן. מדובר בסגירה של שטח פתוח לחלוטין, לרוב באמצעות קונסטרוקציה ממתכת וזגוגיות היוצרות חדר של ממש (למרות שקיימות גם סגירות חורף ארעיות יותר, דוגמת כאלו המשתמשות ביריעות pvc וכד'). כאמור, פתרון זה נפוץ בקרב בתי קפה ומסעדות, כמו גם בתי עסק נוספים המעוניינים להכשיר ולהשמיש את המרפסת הפתוחה או את השטח הקטן על מדרכת הרחוב שמול העסק, על מנת לארח בו לקוחות גם בתקופת החורף. במידה וביקרנו בבית קפה בתל אביב בחורף האחרון וישבנו בחלק אשר היה פתוח בזמן הקיץ והיווה למעשה חלק מהמדרכה של הרחוב – סביר להניח שנהנינו מסגירת החורף של אותו בית קפה.

סגירות חורף איכותיות, דוגמת אלו שאנו מציעים כאן, המבוססות על קונסטרוקציית אלומיניום חזקה ויציבה, משמישות את אותו שטח באופן מלא ומוחלט, ממש כאילו היה זה מבנה קבוע לכל דבר ועניין. אין כל חשש לכניסה של מי גשמים, ניתן לחמם את אותו שטח בצורה יעילה יחסית (למשל, באמצעות פטריית גז, כפי שניתן למצוא בבתי קפה רבים) ובאופן כללי – להתייחס לאותו שטח שנסגר כאילו היה חלק נוסף מהמבנה.

הגדלה בפועל של השטח העומד לרשות העסק – כיצד סגירת חורף מייעלת פעילות

אם כן, כיצד סגירות חורף לעסקים מייעלות את פעילותם העסקית ויכולות להביא בפועל להגדלת הרווח של בית העסק?

כפי שניתן להבין מהכתוב לעיל, סגירת חורף לעסקים מהווה למעשה הרחבה והגדלה בפועל של השטח העומד לרשות העסק, השטח בו הוא יכול להשתמש בתקופת החורף. כאשר מדובר בבתי עסק המבוססים על אירוח הלקוחות ומתן שירות בשטח העסק (דוגמת בתי קפה ומסעדות), הרחבה של השטח העומד לרשותם מאפשרת להם לארח יותר לקוחות וכך להרחיב בפועל את הפעילות הפוטנציאלית והמרבית של העסק בכל רגע נתון.

בתי עסק רבים, במיוחד במרכזי ערים גדולות וצפופות בהן הנדל"ן יקר יחסית, סובלים מתשלומים גבוהים ביותר של דמי שכירות וארנונה ובמקרים רבים אף אינם יכולים להשיג או להרשות לעצמם שטח גדול מספיק על מנת לממש את מלוא פוטנציאל פעילותם העסקית. סגירות חורף לעסקים מסייעות ישירות בדיוק בהתמודדות עם בעיה זו – סגירה איכותית באמת מרחיבה בפועל את השטח העומד לרשות פעילותו של העסק, וכך מגדילה בפועל את אחד המשאבים החשובים ביותר העומדים לרשות אותו בית עסק. כך, אם בית קפה מסוים מסוגל היה להכיל רק כחמישים לקוחות בו זמנית במצבו המקורי, סגירת חורף עשויה להגדיל את הקיבולת של אותו בית קפה, לפחות מבחינת שטח להצבת שולחנות ושירות לקוחות העסק, בעשרות אחוזים. כך מתקבלת צמיחה פוטנציאלית בפעילות אותו בית קפה, צמיחה בעלת פוטנציאל להגדלה משמעותית של ההכנסות והרווח, בתמורה להוצאה חד פעמים ולא גדולה במיוחד.

הלהב 15 חולון