כיצד יכולה סגירת חורף לתרום להתמודדות של בני הבית?

סגירת חורף מתקפלת

התקופה שעוברת עלינו כאן בישראל אינה פשוטה, קלה או שגרתית, ובעקבות המצב הבטחוני רבים מאיתנו גם מבלים הרבה יותר זמן בבית ממה שאנחנו רגילים. עוד לא הספקנו לשכוח את שנות הקורונה וכבר מגיעה מלחמה אשר משאירה רבים מהילדים וההורים בבית למשך ימים ושבועות ארוכים – מצב מאתגר מבחינות רבות. הפתרונות ודרכי ההתמודדות וההקלה על מצבים אלו יכולים להיות רבים, מגוונים ויצירתיים, ואף להגיע מכיוונים בלתי צפויים.

גם סגירות החורף שאנו מתקינים בבתים רבים מסייעות לאותן משפחות להתמודד טוב יותר עם המצב הנוכחי, בין השאר מכיוון שהן מרחיבות בפועל את שטח המחייה העומד לרשותן בבית. באינספור דירות ובתים בישראל מדובר בתוספת הכרחית של ממש, המעניקה לבני הבית מרחב נשימה נוסף וגדול יותר.

כיצד מסייעת סגירת חורף להגדיל את מרחב המחייה העומד לרשותנו?

עבור מי שאינו מכיר מקרוב, סגירת חורף למרפסת או לפרגולה היא סגירה באמצעות זגוגיות וקונסטרוקציה של אלומיניום (בדרך כלל), אשר בעצם יוצרת חדר חדש של ממש. חדר אשר סגור ומוגן מפני כניסה של מי גשמים, ניתן למיזוג או לחימום וכו'. חדר חדש ונוסף בבית, לכל דבר ועניין.

הוספה של חדר חדש שכזה בעצם מגדילה בפועל את שטח הבית או הדירה בהם אנו מתגוררים, וכך מרחיבה את המרחב בו אנו מבלים הרבה יותר זמן ממה שהיינו רגילים לו, וזה נכון כאמור לא רק לחודשים האחרונים אלא גם לשנות הקורונה אשר הסתיימו ממש לא מזמן…

אנו מציעים סוגים שונים של סגירות חורף, כאלו אשר יכולות להתאים כמעט לכל בית וגם לדירות בבנייני מגורים. עבור דירות רבות הפתרון המתבקש הוא סגירת חורף למרפסת – לקחת מרפסת קיימת וליצור מצב בו ניתן לסגור אותה לחלוטין וכך להפוך אותה לחדר שימושי גם בשיאו של החורף ובימים גשומים, אך גם לפתוח חזרה וליהנות ממרפסת פתוחה ומאווררת כאשר מעוניינים בכך. זה חלק מהיופי של סגירת חורף – מצד אחד היא מספקת לנו חדר חדש סגור, מוגן ושימושי, ומצד שני זה גם לא מחייב אותנו. בימים נעימים ניתן לפתוח הכל ולשוב למצב של מרפסת או פרגולה יחסית פתוחה.

בדירות גן או בבתים פרטיים עם גינה, סגירת חורף לפרגולות מהווה בדרך כלל פתרון מתאים ומתבקש, בין אם כבר קיימת בגינה פרגולה ובין אם לא. אנו מקימים גם את הפרגולה, במידה ואין שום קונסטרוקציה קיימת כמו במקרה של סגירת מרפסת, ומדובר בפרגולות אלומיניום איכותיות, אסתטיות ועמידות המחזיקות מעמד עשרות שנים רבות.

אנו מציעים גם סוגים של סגירת חורף זמנית, אותה יש להתאים לבית/גינה מרפסת על פי השטח הקיים ומה שכבר נמצא בו (דוגמת מרפסת עם קיר אחד או שניים, בהם ניתן להשתמש כחלק מהקונסטרוקציה של הסגירה.).

לסיכום, הכנת הבית לשהייה ממושכת בו, מעבר למה שאנחנו רגילים ואולי רוצים, היא כורח המציאות בישראל (ובעולם כולו) בעידן בו אנו חיים. סגירת חורף לפרגולות לגינה או במסגרת סגירת מרפסת מהווה פתרון מצוין, אשר ירחיב בפועל את השטח העומד לרשותכם בדירה או בבית שלכם, וזאת ללא צורך בהקצאת שטח נוסף, הוצאת אישורי בנייה מיוחדים וכו'…

צרו קשר לקבלת פרטים נוספים ותיאום שיחה או פגישת ייעוץ עם אנשי המקצוע שלנו.

הלהב 15 חולון