כיצד להתאים ולבחור פרגולה חדשה למרפסת שלכם?

פרגולה למרפסת

בחירת פרגולה למרפסת היא פעולה שכדאי לבצע ביתר תשומת לב והקפדה, על מנת לקבל תוצאה טובה ממנה תהיו מרוצים, ללא יותר מדי הוצאות מיותרות ולטווח הארוך. קיימים כיום סוגים שונים של פרגולות ופתרונות הצללה, חלקם מתאימים יותר עבור המרפסת שלכם וחלקם פחות. ההתאמה תלויה כמובן בגודל המרפסת, בכיוון אליו היא פונה, בעיצוב של הדירה/בית עצמם, בשימושים שלכם במרפסת וכיוצ"ב. כיצד נבטיח כי אנחנו בוחרים פרגולה שבאמת תתאים למרפסת ותהיה מושלמת עבורנו? להלן כמה נקודות חשובות ובסיסיות לקחת לתשומת הלב בהקשר זה.

פרגולות אלומיניום – פתרון ההצללה המומלץ כיום

פתרון ההצללה המומלץ והמבוקש ביותר כיום הוא פרגולת אלומיניום, בניגוד לפרגולות מחומרי גלם אחרים כמו עץ, מהן ניתן היה למצוא יותר בעבר.

במיוחד במדינה כמו ישראל, פרגולות אלומיניום הן פתרון הצללה מתבקש ואפקטיבי ביותר. זאת מכיוון שפגעי מזג האוויר המאפיינים את האקלים הישראלי שוחקים במהירות חומרי גלם פגיעים יותר. במרבית האזורים בישראל רמת הלחות באוויר גבוהה באופן ממוצע, קרינת השמש הישירה היא חזקה ומשפיעה לאורך חלקים גדולים של השנה וכו'. אלומיניום אינו מחליד או נשחק כתוצאה מחשיפה ממושכת לשמש, אינו מתעוות או מאבד מהצבע או המראה המקורי שלו. אין צורך לבצע תחזוקה שוטפת עם שיוף וצביעה מדי כמה שנים ואין צורך להחליף את הפרגולה כולה לאחר תקופה מסוימת, כמו שקורה במקרה של פרגולות מחומרי גלם מתחרים.

כמו כן, מדובר בפרגולה בעלת מראה אלגנטי ואסתטי ביותר, המשתלב בצורה טובה בכל מרפסת ויחד עם כל סגנון עיצוב.

כיסוי מקסימאלי מקבלים באמצעות פרגולה חשמלית

אחת הבעיות הנפוצות ביותר עם פרגולות כפתרונות הצללה, היא כי הפרגולה לרוב אינה יכולה לספק כיסוי והגנה ישירה מהשמש לכל אורך שעות היום. השמש נעה בשמיים לאורך היום (ולאורך עונות השנה), והזווית בה מגיעות הקרניים משתנה ללא הפסקה. על מנת שנוכל להיות מוגנים לחלוטין מהשמש לכל אורך שעות היום ולכל אורך השנה, מומלץ לשקול את האפשרות של פרגולה חשמלית – פרגולת אלומיניום אשר ניתן לשלוט ולכוון את השלבים העליונים שלה באמצעות מנוע חשמלי קטן וייעודי. כך, אנו מתאימים בקלות ובנוחות (בלי לקום מהכיסא אפילו) את זווית הפתיחה של שלבי הפרגולה לזווית ממנה מגיעה השמש באותו זמן.

כיצד נבחר חברה להתקנת הפרגולה למרפסת?

הצעד החשוב ביותר על מנת להבטיח כי נהיה מרוצים מהפרגולה למרפסת שאנחנו מזמינים הוא בחירה מושכלת ביותר של החברה שתבצע עבורנו את העבודה. חשוב שלא ללכת עם כל בעל מקצוע המציע לנו את המחיר הנמוך ביותר, אלא לוודא כי את העבודה עושה עבורנו חברה מקצועית, מנוסה וותיקה בעולם פתרונות ההצללה, כזו המתמחה בפרגולות אלומיניום ומציגה באתר שלה עבודות מוצלחות רבות שביצעה בעבר. כך תוכלו להיות שקטים ובטוחים כי אתם (והמרפסת שלכם) נמצאים בידיים טובות, וכי תקבלו את פתרון ההצללה האיכותי והמתאים ביותר ספציפית עבור מרפסת זו.

הלהב 15 חולון