כיצד להרחיב את שטח הבית באמצעות פתרונות הצללה מתקדמים

פרגולה חשמלית גדולה

עבור משפחות רבות, אחת הבעיות הנפוצות ביותר במדינה קטנה וצפופה כמו ישראל היא גודל הדירות ועלותן – משפחה המעוניינת בדירה או בית גדולים ומרווחים יחסית כיום צריכה להוציא סכומי עתק, במיוחד אם מדובר באזור המרכז וסביבתו. בעוד רבות מהדירות המוצעות כיום למכירה במחירים סבירים הן קטנות יחסית עבור משפחות רבות, פתרונות יצירתיים שונים עולים והופכים נפוצים ופופולאריים ביותר. לפני כמה עשורים פתרון נפוץ יחסית היה מה שנקרא ,לסגור מרפסת" ולהפוך את מרפסת הדירה לחדר קטן נוסף, ועם השנים נוספים פתרונות מתקדמים נוספים. כיום, באמצעות פתרונות הצללה מודרניים ומתקדמים ניתן להרחיב בפועל את שטח הבית או הדירה, בהוצאה מזערית יחסית לזו הנדרשת על מנת לבנות עוד חדר או לסגור לחלוטין מרפסת.

לפתרון ההצללה האולטימטיבי צרו קשר לקבלת פרטים נוספים.

פרגולות אלומיניום נפתחות ואטומות למים

דוגמה ראשונה לאופן בו ניתן להשתמש בפתרונות הצללה מתקדמים על מנת להרחיב בפועל את שטח הבית היא פרגולת אלומיניום חשמלית, המהווה כיום פתרון הצללה פופולארי ואיכותי במיוחד. החלק החשמלי בפרגולת האלומיניום הוא לרוב החלק העליון – השלבים הממוקמים בחלק העליון של הפרגולה ולמעשה חוסמים את השמש הישירה המגיעה מלמעלה. מנוע חשמלי קטן מחובר לשלבים אלו ובאמצעותו ניתן לשלוט עליהם מרחוק – לפתוח ולסגור באופן חלקי או מלא, לשלוט על זווית השלבים בהתאם למיקום השמש בשמיים באותה שעה של היום וכו'. כך, ניתן להתאים את ההצללה לשעה של היום כך שתמיד נקבל צל, כמו גם לסגור את השלבים לחלוטין ואז לקבל הגנה מלאה, ואפילו הגנה מפני מים. פרגולות אלומיניום חשמליות איכותיות מתאפיינות כיום בסגירה מלאה לחלוטין, כזו אשר תמנע ממי הגשמים מלחדור ולהיכנס לשטח הנמצא תחת הפרגולה.

באמצעות שימוש בפרגולת אלומיניום חשמלית במרפסת הדירה, למשל, ניתן להשמיש גם את השטח הזה של הדירה לשימוש מלא לכל דבר ועניין ולאורך השנה כולה. באמצעות סגירת חורף משלימה ניתן להפוך את השטח של הפרגולה לחדר לכל דבר ועניין, כזה אשר יישאר מוגן ויבש גם בגשמים של החורף.

סוככים וסגירות חורף

מלבד לפרגולות אלומיניום חשמליות ורגילות ניתן להשתמש במספר סוגים נוספים של פתרונות הצללה על מנת להשמיש חלקים נוספים בבית או בדירה, וכך להרחיב את שטח הבית העומד לרשותנו. סוככים מסוגים שונים מהווים פתרונות הצללה נפוצים כיום עבור מרפסות וגגות, בין היתר מפני שהסוככים של היום הם עמידים, חזקים ואיכותיים יותר מאי פעם בעבר. סוכך חשמלי למרפסת יכול לספק הגנה מצוינת מפני שמש וכו' לאורך מרבית השנה, ובמקרה זה מדובר בסוכך נפתח המאפשר לשמור על המרפסת/חצר פתוחה וליהנות מהשמש כשמעוניינים בכך.

בנוסף לסוככים מסוגים שונים, גם סגירות חורף מהוות פתרון נפוץ יחסית בישראל של היום – סגירת חורף היא למעשה סגירה אשר יכולה להשלים פרגולת אלומיניום, או לעמוד בפני עצמה, ותפקידה הוא להשמיש את השטח אותו היא סוגרת לתקופת החורף. זה אומר עמידות בפני רטיבות וחדירה של מים, כמו גם בפני רוחות, סופות וכו'. למרות שישראל היא מדינה של קיץ ושמש, החורף הישראלי מתאפיין בכמה וכמה סופות רציניות יחסית מדי שנה, וסגירת חורף טובה ואיכותית באמת מיועדת לעמוד בכל הסופות הללו כמו גם בכוחות חזקים הרבה יותר מכך.

בדומה לבתי קפה המשמישים את החלק הפתוח שבשטחם בעונת החורף באמצעות סגירת חורף הולמת (אשר לרוב מורכבת בעיקר מזכוכיות), כך גם בבית ניתן ליהנות מסגירה אשר תרחיב את השטח העומד לרשותנו וממש תספק לבית חדר נוסף לכל דבר ועניין.

עלות מזערית ביחס לתועלת המתקבלת

הסיבה העיקרית בגינה מומלץ ביותר לבחון מקרוב את האפשרות של פתרונות הצללה מתקדמים לצורך הרחב שטח הבית או הדירה העומד לרשותנו היא סיבה כלכלית – פתרונות הצללה דוגמת אלו שהוזכרו לעיל מתאפיינים בעלות מזערית של ממש ביחס לתועלת שהם מציעים – שטח או חדר נוסף בבית! בעוד בנייה של חדר נוסף כרוכה בהשגת אישורים ובירוקרטיה שעלולה לקחת שנים, ולבסוף תעלה לא מעט כסף מבחינת בנייה, אישורים של מהנדסים וכו', במקרה של פרגולת אלומיניום או סגירת חורף מדובר בפתרון זול ופשוט הרבה יותר. אין צורך באישורים מיוחדים של מוסדות בירוקרטיים מסועפים או באישורי בנייה עליהם חותמים מהנדסים וכו' ואין צורך לחכות לתהליך אשר עלול להימשך שנים ארוכות ובסיומן שלב בנייה של כמה חודשים טובים– פשוט מזמינים את החברה המתמחה בפתרונות הצללה אלו וספציפית בפרגולות אלומיניום, ובתוך כמה ימים אתם יכולים כבר ליהנות מהשטח השמיש החדש העומד לרשותכם בביתכם או בדירתכם. אין מהיר או נוח מכך, ומדובר בפתרון פרקטי, אלגנטי, נוח ליישום ויחסית זול ביותר, להרחבת שטח המחייה העומד לרשותכם ולרשות משפחתכם.

על מנת למצוא את פתרון ההצללה המתאים ביותר עבור הדירה או הבית שלכם מומלץ להתייעץ עם אנשי המקצוע שלנו, אשר יתאימו את סוג הסגירה/פרגולה/סוכך המתאימים ביותר לתנאים הייחודיים במרפסת/חצר שלכם…

הלהב 15 חולון