לוברים – הבחירה הנכונה למבנה שלכם

לוברים

בעת תכנון ועיצוב מבנה מגורים או כל מבנה אחר, אנחנו מחפשים אלמנטים שיכולים לשמש אותנו, הן מבחינה פרקטית והן מבחינת עיצוב. אנחנו מחפשים אלמנטים שישתלבו היטב במבנה, יתאימו לסגנון ולעיצוב שלו.

לובר הוא פתרון אופטימאלי עבורנו. מדובר בפתרון הצללה חשמלי או ידני, ייחודי, שיכול לשמש אותנו גם על מנת לייצר הצללה וחיפוי בחלונות ויטרינה גדולות, ולשפר באופן ייחודי את העיצוב של המקום.

מה זה לובר וכיצד הוא פועל

כאמור, לובר הוא פתרון הצללה, הבנוי מתריס רפרפת עם סגירה אנכית וניתן לסובב אותו באופן מותאם על פי צרכי הדייר במבנה. הוא שולט בתהליך ההצללה. בעזרת פיתוח מוצר ייחודי של החברה שלנו, ניתן לשלוט בפעולה של הלובר, בעזרת שלט או אפליקציית בית חכם. כך הוא יכול לשלוט עליו מכל מקום במבנה.

הלובר שאנחנו מציעים ללקוחות שלנו, מתאים למבנים בהם מותקנות ויטרינות גדולות, בין אם זה במרפסות, חדרי שינה או חדרי עבודה, מטבחים, יציאה לגינה ובכל חלל אחר. אפשר להתקין אותו הן במבני מגורים פרטיים והן במבנים עסקיים ומסחריים, דוגמא, משרדים, בתי מלון, ועוד. חשוב לציין, ניתן לייצר לוברים בשלל גדלים, על פי גודל החלון ואופי הסגנון שלו.

אנו ממליצים ללקוחות שלנו להתקין לובר במבנים וחללים בהם יש יציאה לגינה וכן במרפסות. זה יוצר תחושה יוקרתית, ייחודית, ומוסיף אלמנט מרשים לעיצוב של המקום. מעבר לתפקיד המקורי שלו, לייצר הצללה איכותית, המונעת חדירה של קרני שמש פנימה. דבר שהוא מאוד חיוני במזג האוויר הישראלי.

מה היתרונות של לוברים?

בידוד – לובר מספק בידוד מלא בכל תנאי מזג אוויר. בין אם זה קור, חום, גשם וכדומה. הוא מספק חווית שימוש אופטימאלית בכל תנאי ומקום.

אבטחה – ניתן להשתמש בו על מנת לאבטח את המבנה בצורה טובה בזכות סגירה הרמטית ולשמור על הפרטיות של המשתמשים בו.

התאמה – ניתן למצוא לוברים מותאמים לחלונות ומרפסות, על פי המבנה שלהם וכן על פי המשקופים שלהם. כמו כן, מידות הלובר יכולים להגיע לגבהים של עד 6 מטרים גובה.

גימור – לובר עשוי אלומיניום בעיצוב נקי, אסתטי ויוצר תחושה של עיצוב יוקרתי ומרשים. ניתן לעצב אותו באופן מותאם ומדויק לעיצוב החזית המבנה כולו. ניתן לבחור כל גוון אלומיניום שרוצים ובמיוחד גווני דמוי עץ מיוחדים המדמים תחושת עץ אמיתי לכל דבר.
הצביעה הינה צביעה אלקטרוסטטית בתנור עם הסטנדרטים הגבוהים ביותר.

חווית שימוש – להבדיל מאמצעי הצללה אחרים, לובר הוא פתרון הצללה שניתן לעשותו חשמלי והשימוש בו נעשה, כאמור, באמצעות שלט או באמצעות אפליקציה הניתנת להתקנה בכל מכשיר סלולר וטאבלט. אנו יכולים לשבת בכל מקום ולהחליט כיצד להפעיל אותו, עד לאיזו רמה של פתיחה או סגירה.
כמו כן, אפשרות פשוטה ונוחה נוספת הינה האופציה הידנית להזזת הלובר בצורה קלה ממצב פתוח להכנסת אור ואויר פנימה או סגירה והחשכה מלאה.

למה משתלם לכם לרכוש לוברים מאיתנו?

אנו בחברת סקיירוף, מציעים לכם מוצר לובר ברמה הגבוהה ביותר עם תנאי שירות אידיאליים שלא תמצאו בשום מקום אחר בשוק.  

  • זמן אספקה מהיר – תוך ארבעים וחמישה ימי עסקים.
  • חומרים – איכות החומרים מהם מייצרים אצלנו לוברים היא ברמה הגבוהה ביותר הקיימת היום בשוק.  תהליך הייצור נעשה באירופה על ידי גורמים מובילים ומנוסים.
  • מוצר ייחודי – אנו מציעים ללקוחות שלנו מוצר עם חווית שימוש אטרקטיבית, כולל אפשרות לשלב אותו במסגרת בית חכם. מדובר במוצר ייחודי לחברה שלנו.
  • התאמה לצרכי הלקוח – אנחנו יודעים לאפיין את הצרכים שלכם ובהתאם, לספק לכם את המוצר הטוב ביותר עבורכם.

צרו קשר עוד היום ואנו נדאג לספק לכם לובר ברמה הגבוהה ביותר כמו שאתם מחפשים!

הלהב 15 חולון