מתחממים ומתכוננים לקיץ עם פרגולות לגינה

פרגולה לגינה

אחד החלומות השכיחים ביותר בקרב משפחות וזוגות ישראליים, הוא להחזיק ברשותם בית פרטי עם גינה. החלום הזה מבטא, בין היתר, את הכמיהה ליהנות ממקום משלהם, מקום שלוו ושקט, מקום בו יוכלו ליהנות מפרטיות, לגדל גידולים שונים, לספק לילדים שלהם מקום נעים ובטוח לשחק בו, לארח חברים ובני משפחה, ולא פחות חשוב מכך, מקום בעל ערך כלכלי, אישי, רגשי. מקום מעוצב, מרשים ויפה.

בשביל להפיק תועלת רבה מהרעיון של בית פרטי עם גינה, צריך לדעת גם כיצד להשתמש בו בצורה נכונה וכיצד להתאים אותו לשימושים שונים, בין היתר, על פי עונות השנה. אחת האופציות לכך, היא התקנת פרגולה לגינה.

למה צריך להתקין פרגולה לגינה?

פרגולה לגינה, מעבר לעובדה שהיא מהווה אלמנט עיצובי מאוד מרשים ויפה שיכול להוסיף נופך בהיבט זה, הרי שהיא גם מהווה פריט שימושי, בוודאי בתקופת הקיץ.

כידוע, הקיץ הישראלי הוא לא פשוט. אנחנו נאלצים להתמודד עם עלייה חדה בטמפרטורות, חום, לחות, יובש, דברים שמחייבים אותנו למצוא פתרונות יעילים, בין אם אנחנו שוהים בתוך בית מקורה ובין אם שוהים בגינה פתוחה. מאחר ולא נרצה לוותר על האופציה של שימוש בגינה במשך כל תקופת הקיץ, הרי שעלינו למצוא פתרונות יעילים וזמינים, שיכולים גם לשרת אותנו בתקופות אחרות.

פרגולה לגינה מהווה פתרון יעיל ונכון מכמה סיבות:

ראשית, היא לא דורשת תהליך התקנה מורכב מדי. הפרגולה לא דורשת שינוי מבני או שינוי יסודי בעיצוב הגינה.

שנית, היא משתלבת היטב בגינה וביחד עם המבנה עצמו. בין אם אנחנו בוחרים להתקין פרגולה לתלייה או פרגולה אחרת.

שלישית, אפשר למצוא פתרונות שונים, קרי דוגמאות רבים של פרגולות שיכולות להתאים לנו על פי הצורך.

ארבע, אנחנו יכולים להשתמש בפרגולה גם בחורף ולא רק בקיץ. למשל, אם אנחנו בוחרים להתקין פרגולה סגורה, הרי שהיא יכולה לשמש אותנו ואת באי הבית גם כשגשום וקר ואנחנו מחפשים אפשרות לשבת בגינה וליהנות ממנה, מבלי שנירטב.

חמש, אנחנו יכולים להתקין בפרגולה אלמנטים שיכולים להתאים לנו לשימוש בקיץ ובכלל. לדוגמא, אפשר להתקין בפרגולה מאווררים, גופי תאורה ואמצעים אחרים שישמשו אותנו בכל פעם שנשהה במקום.

איך בוחרים פרגולה לגינה לקיץ?

לפני שנסביר כיצד בוחרים פרגולה לגינה, חשוב לציין, אם אנחנו מעוניינים שהפרגולה תשרת אותנו בתקופת הקיץ, מוטב לבצע את ההזמנה עוד באביב ואולי אפילו לפני כן. כך נגיע לקיץ מוכנים. הצוות שלנו בחברת סקיירופ ישמח לעמוד לרשותכם ולהגיע אליכם הביתה, לבדוק מה התנאים העומדים לרשותכם, ולהציע לכם פרגולה מתאימה.

פרגולת אלומיניום – זו האופציה הפופולארית ביותר של פרגולה לגינה, הן בזכות העובדה שניתן למצוא דוגמאות שונות והן בזכות כך שמדובר בחומר איכותי, חזק ויציב. פרגולה אלומיניום עמידה בכל תנאי מזג אוויר.

פרגולה פתוחה – הרעיון של פרגולה פתוחה הוא אידיאלי לקיץ, שכן כל המעטפת שלה פתוח וכן החלק המקורה איננו סגור לגמרי. בתקופת החורף אפשר לבצע סגירה של הפרגולה באמצעים שונים.

פרגולה סגורה – זו פרגולה מקורה לגמרי וכן סגורה בצדדים בעזרת ויטרינות מותאמות. ניתן לפרק אותן אם רוצים בכך.

מלבד סוג הפרגולה והחומר ממנה היא עשויה, צריך גם להחליט האם זו תהיה פרגולה תלויה, קרי כזו המחוברת למבנה, או פרגולה על עמודים, אשר עומדת בנפרד ממנו. הצוות שלנו ישמח לעזור לכם בתהליך הבחירה, בהתאם לתנאי הסביבה ולצרכים שלכם.

אם אתם רוצים לדעת עוד על מוצרי פרגולות, מוזמנים ליצור איתנו קשר ואנחנו נשמח לספק לכם את כל המידע הרלוונטי, להציג בפניכם את הקטלוג שלנו ולספק לכם הצעת מחיר אטרקטיבית!

הלהב 15 חולון