ניצול אופטימלי של שטח החוץ של הבית

פרגולת אלומיניום למרפסת

רבית הדירות והבתים מורכבים משטח בנוי סגור, ומשטח חוץ פתוח. במקרה של בתים פרטיים מדובר בחצר או גינה, ובדירות רבות ניתן למצוא מרפסת או כמה מרפסות, אשר שטחן לרוב מתפרס של כמה וכמה מטרים רבועים טובים. בעוד בבתים רבים מתייחסים לשטח החוץ כמקום נחמד לשבת בו מדי פעם או מקום בו יכולים הילדים לשחק אחר הצהריים, לרוב ניתן לנצל באופן יעיל ואטרקטיבי הרבה יותר את שטח החוץ הנכלל בבית או בדירה. על מנת לעשות זאת באופן אפקטיבי יש לספק הגנה מפני השפעות חזקות יחסית של מזג אוויר (שמש יוקדת בקיץ, גשמים ורוחות בחורף וכו'…), הגנה אשר תיצור מרחב בו ניתן להשתמש למגוון צרכים, בדומה לחדרים שונים בבית.

כיצד נוכל לנצל את שטח החוץ של הבית – החצר וגינת הבית או המרפסת שבדירה, באופן אופטימאלי ויעיל?

פרגולות אלומיניום

פרגולה היא כמובן אחד הפתרונות הנפוצים והמתבקשים ביותר בהקשר זה, כאשר לפרגולות אלומיניום יש הכי הרבה להציע עבור מי שמעוניין להכשיר את החצר/מרפסת שלו גם לתקופת החורף. פרגולות אלומיניום הן היציבות והחזקות ביותר, הן מציעות מגוון רחב של אפשרויות והתאמות לעונות השונות של השנה ולזוויות השונות מהן מגיעה השמש לאורך היום והשנה והן בעיקר עשויות מחומר אשר אינו מחליד או נהרס בקלות. פרגולת אלומיניום חשמלית מאפשרת לשנות את הזווית של שלבי הפרגולה, ובכך למנוע או לאפשר לחדירה של קרני השמש באופן מבוקר ובהתאם לזווית ממנה מגיעות הקרניים בכל חלק נתון של היום.

לפרגולות אלומיניום כאמור יתרונות מובהקים רבים, עליהם תוכלו לקרוא בהרחבה כאן באתר.

קירוי פרגולות

הן עבור פרגולות קיימות והן במקרה של פרגולה חדשה, הן אם מדובר בפרגולה מאלומיניום, מעץ או מכל חומר אחר, אחת הדרכים להשלים את הפרגולה ולצרף לה שכבה נוספת של הגנה הן מפני קרינת השמש והן מפני גשם, רוח וברד, היא קירוי פרגולה.

קירוי פרגולות היא בעצם שכבה נוספת המותקנת על חלקה העליון של הפרגולה, על מנת לאטום את השכבה העליונה ולהציע סינון נוסף של קרני השמש שמצליחות לחדור מבעד לשלבי הפרגולה, כמו גם הגנה נוספת מפני הגשם בחורף. לרוב, עשויה שכבה זו מסנטף (חומר פלסטי ייעודי, עמיד וקשיח) או מפוליגל (לוחות פולי קרבונט גמישים וקלי משקל הניתנים להתקנה פשוטה ומהירה). אלו הן שתי האופציות המרכזיות בתחום של קירוי פרגולות, מפני שמוצרים אלו מותאמים במיוחד עבור מטרה זו.

היתרונות של קירוי פרגולה קיימת או חדשה הם רבים וברורים. מעל הכל, הם פשוט מספקים שכבת הגנה עליונה המאפשרת לשבת תחת הפרגולה בנוחות גם בזמן של גשמים מצד אחד, או שמש יוקדת וחזקה במיוחד מצד שני. ההגנה מקרני ה UV של השמש והאפשרות להשתמש בשטח הפרגולה גם בחורף – יתרונות שמציע קירוי פרגולה איכותי, מאפשרים להשתמש באופן יעיל הרבה יותר בשטח החוץ של הבית או הדירה.

סגירות חורף

צעד אפשרי נוסף בדרך לניצול אופטימאלי של שטח החוץ של הבית או הדירה שלנו, הוא סגירת חורף. כאן מדובר כבר בהוספה בפועל של חדר נוסף לבית, בין אם מדובר בחדר זמני (כלומר – סגירה היוצרת חדר חדש רק לתקופת החורף ומוסרת בקיץ על מנת ליהנות שוב מהאוויר הפתוח) או בחדר קבוע – האפשרות להשתמש בשטח החוץ של הבית או הדירה באופן מלא גם בזמן החורף, עשוי לפתור בעיות רבות עבור בתים ודירות אשר קטנים יחסית למספר הנפשות המתגוררות בהם.

סגירת חורף טובה פשוט תוסיף לכם חדר נוסף לבית בעת הצורך, כך שברור מדוע מדובר בניצול יעיל במיוחד של שטח החוץ של הבית…

הלהב 15 חולון