סגירות חורף – לשבת במרפסת ולהרגיש כמו באירופה

סגירת חורף למרפסת

אחד השינויים המשמעותיים שהתרחשו באופי הבנייה בישראל, בפרט בדירות, היא הקמתן של מרפסות פתוחות, מה שמכונה גם, מרפסות שמש. הרעיון הוא מאוד פשוט, אם בעבר המרפסת היתה סגורה לגמרי, כחלק אינטגראלי מהמבנה, אזי שהיום המרפסת עדיין היא חלק בלתי נפרד ממנו, אך היא פתוחה לרווחה.

מרפסת פתוחה מעניקה לבעלי הבית והדיירים המתגוררים בו, אפשרות לשבת בה וליהנות מהבריזה הנעימה שנכנסת אליה מכיוונים שונים. באביב ובקיץ זה יכול להיות מאוד נעים. מעבר לכך, מרפסת פתוחה מכניסה לחלל המבנה אור ממקור טבעי, חיצוני. זה חסכוני ומייצר תחושה הרבה יותר נעימה ומיוחדת במקום.

מה עושים בחורף עם מרפסת פתוחה?

מרפסת פתוחה היא דבר מאוד אטרקטיבי ואפקטיבי לקיץ, אך מה עושים בחורף, כשיורד גשם או קר. אם משאירים אותה פתוחה, אז לא ניתן ליהנות ממנה ולמעשה, במשך שבועות ואפילו חודשים, חלק זה של המבנה איננו נמצא בשימוש.

הדרך הנכונה להפוך את החלק הזה לשמיש גם בתקופות אחרות בעונה, היא באמצעות מתקן סגירות חורף על סוגיו השונים. הרעיון הוא מאוד פשוט, "לכסות" את המרפסת כך שהיה תהיה סגורה, בין אם זה בכל צד ובין אם זה בחלק העליון שלה.

כיצד בוחרים מוצרי סגירות חורף?

ישנן אופציות שונות למוצרי סגירות חורף מהן אנחנו יכולים לבחור את המתקן הרלוונטי עבור המבנה שלנו. הבחירה תתבצע על פי פרמטרים שונים.

גודל המבנה – גודל החלל אותו אנחנו רוצים לסגור, ישפיע על אופי וסוג המתקן. הגודל יכול להשפיע, למשל, בשאלה עד כמה יהיה לנו נוח ופשוט להשתמש במתקן בצורה סדירה לאורך זמן.

בידוד – המטרה שלנו היא להשתמש במתקן שיאפשר לנו לשמור על טמפרטורת החלל מבלי שנושפע מגורמים חיצוניים. לכן אנחנו צריכים לחפש מתקן סגירת חורף מבודד וסגור הרמטי עד כמה שניתן.

עיצוב – באופן טבעי, אנחנו נחפש מתקן שיתאים לעיצוב החיצוני והפנימי של המבנה. למשל, אם מדובר על דירה בסגנון מודרני או קלאסי, אז נתקין מתקן בסגנון דומה. חשוב לציין, העיצוב לא אמור לבוא על חשבון האיכות או על חשבון היעילות ואופי השימוש בו.

תחזוקה – בין אם אנחנו בוחרים סגירת חורף מתקפלת או סגירת חורף חשמלית, בין אם בוחרים מתקן סגירת חורף יוקרתית או פשוטה, חשוב להבין איך מתחזקים את המוצר, מה זה דורש מאיתנו ומה זה עלול לגבות מאיתנו מבחינה כספית.

עמידות – בדומה למוצרים ומתקנים אחרים אשר מוצבים בחלק החיצוני של המבנה, גם במקרה של מוצרי סגירות חורף, עלינו לברר היטב את אמינות המוצר ועמידות החומר בתנאי מזג אוויר קיצוניים. רק כך נוכל ליהנות ממנו לאורך זמן.

בהקשר זה, יש משמעות לא רק למוצר אותו אנחנו בוחרים אלא גם לחברה ממנה נרכוש את המוצר והיא תדאג להתקין אותו. עליה לספק לנו מוצר איכותי, ברמה גבוהה, עשוי מחומרים חזקים ועמידים.

דוגמאות למוצרי סגירת חורף

סגירת חורף מתקפלת  – מדובר על מוצר שיכול לשמש, הן מרפסות פתוחות באופן מלא (חלק אינטגראלי מהחצר או הגינה) והן מרפסות פתוחות למחצה (כמו למשל מרפסות שמש).

מוצר זה מתאפיין בכך שניתן לקפל את הרכיבים השונים בצורות שונות, כך אפשר לסגור את המרפסת באופן מלא או חלקי.

סגירת חורף חשמלית – מוצר אשר כל תהליך ההפעלה שלו נעשה באופן חשמלי, בין אם זה באמצעות כפתור, שלט רחוק או חיבור לאפליקציה מותאמת. אפשר למצוא מתקנים עם פתיחה כלפי מעלה או לצדדים (אקורדיון). זה מוצר יותר יוקרתי, מרשים וייחודי.

סגירת אקווריום – סגירה המתבססת על חלונות זכוכית באופן מלא ויוצרות תחושה של "אקווריום". סגירה זו מייצרת אווירה ייחודית ועיצוב מרשים ויוקרתי. החלונות מאפשרים ליהנות מתאורה טבעית שנכנסת למבנה כל העת.

לפני סיום, חשוב לציין, השימוש במוצרי סגירת מרפסת, דוגמא סגירת חורף לבית או סגירת חורף לעסק, מאפשר ליהנות מהחלל הפתוח בכל עת וגם מעיצוב מרשים וייחודי, תוסף יוצא דופן המוסיף מאפיין אחר למקום.

אם אתם רוצים לדעת עוד על מוצרי סגירות חורף, מוזמנים ליצור איתנו קשר ואנחנו נשמח לספק לכם את כל המידע הרלוונטי, להציג בפניכם את הקטלוג שלנו ולספק לכם הצעת מחיר אטרקטיבית!

הלהב 15 חולון