סגירת חורף זמנית

סגירת חורף מתקפלת

סגירות חורף הפכו נפוצות מאוד בישראל בשנים האחרונות, בין השאר מכיוון שישראלים רבים מבינים את היתרונות המשמעותיים הגלומים בסגירת חורף לפרגולה או למרפסת, במיוחד באקלים הים תיכוני המאפיין את ישראל בו ימי שמש רבים מדי שנה ועונת חורף קצרה יחסית, אך גשומה. בתחום קיימים כיום סוגים רבים ושונים של סגירות חורף, המשתנים בהתאם לצרכים ולנסיבות בכל בית ובית – סגירת מרפסת במקרה של בית או דירה עם מרפסת שמעוניינים לסגור, סגירת פרגולה במקרים אחרים וכיוצ"ב. בהקשר זה מומלץ להכיר את האפשרות של סגירת חורף זמנית, המאפשרת לתחום שטח מסוים למשך תקופת החורף (או אפילו לימים גשומים בלבד), ולפתוח אותה בקלות בעונות החמות ובימים שמשיים.

סגירת חורף זמנית מול סגירת חורף קבועה – מה ההבדל?

בטרם נגיע ליתרונות השונים של סגירת חורף זמנית, ננסה להסביר במה בדיוק מדובר באמצעות השוואה לסוגים אחרים של סגירות חורף, במיוחד סגירות קבועות יותר.

במקרים רבים כאשר מעוניינים בסגירת מרפסת או חלק מהחצר הסמוך לבית, הולכים על האפשרות של סגירת חורף קבועה. זו יכולה להיות, למשל, סגירת אקווריום אשר בעצם מורכבת רובה מחלונות וזגוגיות, והופכת את המרפסת או החלק שמעוניינים לסגור למין סוג של מרפסת שמש, אך כזו קבועה. כלומר, מדובר מעכשיו והלאה לחדר לכל דבר ועניין אשר סגור ומוגן מפני הגשם, גם אם רובו מורכב מזגוגיות אותן ניתן לפתוח בצורה נרחבת.

במקרה של סגירות חורף קבועות הגג של הסגירה יהיה בנוי ומקובע, והקונסטרוקציה של החלונות שתשלים אותו תהיה גם היא קבועה. אולי יהיה ניתן לפתוח את כל החלונות ולקבל חדר מאוד פתוח יחסית לחדרים אחרים, אך המבנה הכללי של הסגירה יישאר במקומו תמיד.

סגירת חורף זמנית, לעומת זאת, היא סגירה אותה ניתן לפתוח כרצוננו בכל רגע נתון, ולרוב מדובר יהיה במנגנון פתיחה מהיר, קל ונוח להפעלה. דוגמה טובה לכך היא סגירת חורף מתקפלת, אותה ניתן לפתוח בקלות ולקבל שוב חלל פתוח לחלוטין. מאחר וקיימים סוגים שונים של סגירות חורף זמניות גם אופן הפתיחה והיקפה עשויים להשתנות מדגם לדגם. במקרים מסוימים מדובר בסגירה אשר נפתחת לחלוטין, כך שבחודשי הקיץ ניתן להישאר רק עם קירוי עליון (או אפילו בלי זה), כמו שהיה לפני שהתקינו את הסגירה.

סגירת חורף זמנית – יתרונות

לסגירת חורף זמנית יתרונות רבים ושונים, אשר הופכים אותה לאפשרות אטרקטיבית במיוחד במגוון בתים שונים.

יתרון ראשון הוא כי סגירת חורף זמנית מאפשרת ליהנות מכל העולמות – לקבל חדר סגור ומוגן בחורף ובחודשים הקרים והגשומים, אך לחזור ליהנות מפרגולה או מרפסת פתוחות (או פשוט חלל פתוח לחלוטין) בחודשים החמים והנעימים יותר.

יתרון נוסף הוא כי במקרים רבים סגירת חורף זמנית עשויה להיות זולה יותר מאשר סגירה קבועה, וכך תאפשר לנו לחסוך בהוצאות הבנייה וההתקנה.

כמו כן, סגירה זמנית מהווה פחות "התחייבות", במובן של לקבוע כיצד ייראה חלק כזה או אחר בבית או בדירה שלנו. בעוד סגירות קבועות מסוגים שונים קובעות למעשה עובדה בשטח בדיוק כמו בנייה של חדר נוסף לבית, סגירה זמנית מאפשרת לנו גם להתחרט בהמשך, ולחזור למצב המקורי בלי צורך לפרק את כל הסגירה ולוותר על האפשרות לסגור את האזור בחורף.

צרו קשר לקבלת פרטים נוספים וייעוץ מקצועי פרטני בנגע לסגירת חורף מאנשי המקצוע שלנו

הלהב 15 חולון