סגירת חורף לעסקים להגדלת הפוטנציאל העסקי

סגירת חורף למסעדה

מנהליהם ובעליהם של בתי עסק שונים עושים כל שביכולתם על מנת למצות את הפוטנציאל העסקי ולהתאים את העסק לתנאים המשתנים סביבו. כמובן שבכל עסק התאמה זו עשויה לבוא לכדי ביטוי בדרכים שונות, בהתאם לאופיו של העסק, תחום פעילותו, התנאים הסביבתיים בהם הוא פועל והאופן בו הם משתנים. אחת ההתאמות הרלבנטיות עבור בתי עסק רבים היא התאמה לתנאי מזג האוויר המשתנים יחד עם עונות השנה. במקרים רבים, סגירת חורף מהווה התאמה מתבקשת אשר מגדילה את האפשרויות העומדות בפני העסק בתקופה הגשומה והקרה של השנה, וכך מגדילה באופן ניכר את הפוטנציאל העסקי באותה תקופה. מהן בעצם סגירות חורף ועבור אילו סוגי עסקים הן רלבנטיות?

להרחיב את שטח העסק בתקופת החורף – סגירות חורף לעסקים

קיימים סוגים רבים ושונים של סגירות חורף, החל מסגירות חורף זמניות ומתקפלות ועד לסגירות קבועות מסוגים שונים. באופן כללי, הרעיון של סגירת חורף דומה בכל המקרים – מדובר בסגירה של מרפסת, פרגולה או שטח פתוח הסמוך למבנה, באופן המאפשר לשהות בחלל הסגור ללא שום בעיה גם בתנאי מזג אוויר חורפי. סגירות אלו עמידות בפני כניסה של מים או רוח, ניתן לחמם את החלל הסגור בדיוק כמו שמחממים כל חדר במבנה וכו'. במילים אחרות – על ידי סגירת חורף מקצועית ניתן להוסיף חדר נוסף לבית העסק, לבית פרטי או לדירה וכך להרחיב את שטח המבנה, כמעט יש מאין. במקרים בהם מדובר בסגירת חורף של מרפסת קיימת שטח המרפסת פשוט הופך לחלק אינטגראלי מהבית או מבית העסק, וכך ניתן להשמיש את המרפסת לכל ימות השנה, גם הגשומים, הקרים והסוערים ביותר.

סגירות חורף מוצלחות מספקות יתרונות ברורים גם בימים היפים של החורף. בישראל מתאפיין החורף בלא מעט ימים יפים אך קרירים. סגירת חורף אשר כוללת שטח נרחב של חלונות המאפשרים כניסה של קרני השמש אך מונעים מהרוח הקרירה מלהיכנס למעשה יוצרת אזור נעים ומחומם בו ניתן לארח ולעבוד.

סגירת חורף למסעדות, בתי קפה ומגוון בתי עסק נוספים

מאחר וסגירות חורף מהוות כאמור הרחבה של השטח הסגור והתחום של הבית, הרחבה המהווה למעשה הוספה של חדר לכל דבר ועניין, ברור מדוע מדובר בתחום הרלבנטי עבור בתי עסק רבים. במחיר זניח ביחס למחירים של בנייה והקמת מבנים ניתן להרוויח שטח של חדר נוסף במבנה ולהרחיבו באופן משמעותי.

כמובן שבתי העסק עבורם סגירות חורף הן המתבקשות ביותר הם עסקים המבוססים על קבלת לקוחות, אירוח וכו'. מסעדות, בתי קפה וכל בית עסק המבוסס לפחות באופן חלקי על אירוח של לקוחות, הגשה של מזון ומשקאות, אירוח הופעות/הרצאות/הפעלות למיניהן וכו' – כל אלו הם בתי עסק אשר הוספה של חדר שלם בתקופת החורף היא בעלת פוטנציאל עסקי ברור ומובהק. אך היתרונות של סגירות חורף לעסקים אינם מוגבלים אך ורק למסעדות ובתי קפה. כל בית עסק המקבל לקוחות בשטחו יכול להרוויח משמעותית מהוספה של שטח נוסף לבית העסק, אך גם כל בית עסק קטן אשר השטח בו הוא פועל מוגבל יחסית, ויכול להיעזר במקום נוסף. עסקים רבים מצטופפים בשטחים קטנים יחסית, לרוב מפאת מגבלות תקציב, וברבים מהם קיימים לפחות כמה מטרים רבועים מחוץ לבית העסק בהם ניתן להשתמש. במקרים מסוימים קיימת פרגולה או הצללה מסוימת המאפשרת להשתמש בשטח זה בימי הקיץ השמשיים, ובחורף השטח עומד בלתי מנוצל. סגירת החורף מאפשרת להשמיש אזור זה לאורך כל ימות השנה, מה שכמובן מתרגם לעלייה מיידית בפוטנציאל העסקי של אותו בית עסק.

הלהב 15 חולון