סגירת חורף לפרגולות – דברים שחשוב לשים לב אליהם

סגירת חורף

בעת בניית פרגולה, בין אם זה במרפסת או במקום אחר, הציפייה שלנו היא ליהנות ממנה בתקופת הקיץ, כך נוכל לשבת באזור מקורה מבלי שהשמש תקשה עלינו. אנחנו בוחרים פרגולה שתשרת אותנו הן בהיבט המעשי והן בהיבט של עיצוב, קרי, תוסיף אלמנט עיצובי למבנה, שיתאים לסגנון שלו.

אך עלינו לזכור שהפרגולה אמורה לשמש אותנו גם בחורף, ולכן אנחנו צריכים לחפש פתרונות מתאימים כיצד נוכל להשתמש בה ובחלל בו היא מותקנת גם בתקופה זו. לשם כך אנחנו יכולים להיעזר בדוגמאות של סגירת חורף לפרגולות.

סגירת חורף לפרגולות – כיצד היא משרתת אותנו?

הרעיון של סגירת חורף הוא להפוך את האזור בו הפרגולה מותקנת לחלל סגור, כך שאנחנו נוכל לשהות בו גם אם יורד גשם או קר, מבלי שזה ישפיע עלינו. צריך לציין, סגירת חורף יכולה לשמש אותנו גם בקיץ, אם אנחנו רוצים להשתמש בחלל מבלי שהשמש תפריע לו. אך אז אנחנו מאבדים את המשמעות של שימוש בפרגולה. לכן מוטב לחפש פתרון שמאפשר לנו לסגור הרמטית את האזור בחורף ולהשאיר אותו פתוח בקיץ.

אמצעי שכזה יכול להתאים לנו גם לצרכים אחרים, כמו למשל סגירה למרפסות פתוחות או סגירת מרפסת שמש. בקיץ אנחנו נרצה שהמרפסות יהיו פתוחות כמובן, אך בחורף זה עלול להיות בעייתי ולהפוך את האזור לחסר שימוש, ולכן מוטב לחפש פתרון שיאפשר לנו להשמיש אותו גם בתקופה זו.

יתרונות של סגירת חורף לפרגולות ובכלל

  • הגנה מפני הרוח – זה נכון עבורנו, אך זה גם נכון מבחינת ריהוט ורכוש
  • הגנה מפני גשם – שוב, זה נכון עבורנו ועבור הפריטים שנמצאים במקום (יכול למנוע הרס ונזקים)
  • עיצוב וסגנון – ההתאמה של אמצעי הסגירה לפרגולה או למרפסת, יכולה להוסיף לעיצוב של המבנה.
  • צל – בימים של שמש, הסגירה מייצרת צל במקום.

איך בוחרים סגירת חורף – נקודות שחשוב לשים לב אליהן

לקוח הפונה אלינו במטרה להתקין סגירת חורף לפרגולה או סגירת למרפסות, צריך לחשוב מספר נקודות שיכולות להשפיע על אופי ההתקנה, היכולת להשתמש במוצר ועל היתרונות השונים שהוא יכול להציע לו.

חומרים – הדבר החשוב ביותר הוא לבחון אמצעי לסגירת חורף מחומרים חזקים ואיכותיים שיוכלו לעמוד בתנאי מזג אוויר קיצוניים, ויחד עם זאת, חומרים שיהיה ניתן להסיר אותם אם הוא ירצה לפתוח מחדש את הסגירה בסוף העונה. כמו כן, הוא צריך לבחון מה נדרש בשביל לתחזק את החומר והאם יש לו את הזמן והיכולת לכך.

עיצוב וסגנון – ישנם סגנונות עיצוב שונים של סגירות חורף לפרגולות. חשוב למצוא את הסגנון הרלוונטי למקום, על מנת שהשילוב יהיה מושלם, לא רק בהיבט המעשי אלא גם בהיבט של העיצוב. צריך לבחון איך העיצוב נראה מבחוץ ומבפנים ואיך הוא משתלב עם המבנה כולו.

גודל – באופן טבעי סגירת חורף לפרגולה או סגירה למרפסת שמש צריכה להיות מותאמת באופן ספציפי לחלל אותו רוצים לסגור בצורה מדויקת. לכן חשוב שתהליך העבודה יתבצע על ידי גורם מקצועי שידע לספק את המוצר הנכון.

תהליך ההתקנה – אנחנו מבטיחים לספק תהליך התקנה מהיר ויסודי עם גימור ברמה גבוהה, על מנת שהלקוח יוכל לחזור אל שגרת חייו בהקדם.

אם אתם רוצים לדעת עוד על מוצרי סגירות חורף, מוזמנים ליצור איתנו קשר ואנחנו נשמח לספק לכם את כל המידע הרלוונטי, להציג בפניכם את הקטלוג שלנו ולספק לכם הצעת מחיר אטרקטיבית!

הלהב 15 חולון