סגירת מרפסת

סגירת חורף למרפסת

סגירת מרפסת – לתחושה ביתית מחוץ לבית עצמו

סגירת מרפסת היא עולם בפני עצמו ויש לה שימושים רבים, גם במגזר העסקי וגם במגזר הפרטי. בתי עסק רבים, במיוחד בתחום המסעדנות, משתמשים בטכניקה של סגירת חורף למרפסת על-מנת להעניק ללקוחותיהם חוויה ייחודית למקום והזדמנות לחוות ישיבה מהנה במסעדה ובית קפה, ללא התחושה העמוסה של ישיבה בחלל המסעדה עצמו. לרוב, המרפסת מאפשרת גם מבט אל הרחוב ומתקבלת אווירה אורבנית אך פסטורלית, המוסיפה נופך מיוחד לכל עסק ומהווה חלק בלתי נפרד מהקסם הייחודי למקום. סגירת מרפסות היא טרנד גם בבתי מגורים ויש לה יתרונות רבים. סגירת מרפסת יכולה לשמש להגדרת חדר נוסף בבית, במידה וחשים שזקוקים למרחב גדול יותר לאחסון, מגורים או בילוי משפחתי וזוגי. זוהי למעשה אפשרות להרחיב את בית המגורים הנוכחי ולשדרג את איכות החיים בו.

מתי מבצעים סגירת מרפסת?

סגירת מרפסת מספקת כאמור הזדמנות ליהנות מחדר נוסף בבית, אשר מתפקד כחלל שהייה פונקציונלי. ניתן להסב את המרפסת לחדר שינה, פינת אוכל, פינת טלוויזיה, פינת רגיעה ועוד. ישנם למשל מקרים בהם אחים לנו שנים באותו חדר וכשהם מתבגרים הם זקוקים לפרטיות ושקט משלהם וסגירת המרפסת מעניקה להם בדיוק את המרחב האישי הנוסף. עוד דוגמה היא משפחות שהחליטו להרחיב את הסלון על-מנת לשפר את איכות הבילוי בו ולהכיל יותר אנשים בנוחות. אלו רק שתי דוגמאות מתוך מגוון רחב ולכן, חשוב שתגדירו לכם את הצרכים והרצונות שלכם מהחדר הנוסף ומומלץ לעשות זאת תוך חשיבה מעמיקה או התייעצות עם בעלי מקצוע כגון אדריכלים ומעצבי פנים. מכיוון שמרפסת סגורה צריכה לתת מענה מושלם ככל חדר אחר, מומלץ לבחור חומרי גלם איכותיים שיקנו בידוד ממזג האוויר ואף להתקין בה מיזוג אוויר, לבקרת אקלים מושלמת.

סגירת מרפסת כחלק מהעיצוב

סגירת מרפסת יכולה להתבצע בכמה אופנים ולכן יש לבחון קודם כל את הקו העיצובי של הבית או בית העסק ולהחליט לפיו מהי הדרך המתאימה ביותר. הקירות למשל, יכולים להיות שקופים, אטומים לחלוטין, או אטומים עם חלונות גדולים המאפשרים מבט לחוץ. כבכל אלמנט בעיצוב הבית, גם כאן האפשרויות הן מגוונות מאוד וניתן לבחור בין חומרים כגון עץ, אלומיניום, זכוכית, תריסים מפלסטיק או תריסים חשמליים ועוד. כדי לקבל השראה ולהחליט מה הכי נכון לבית או לעסק שלכם, רצוי להביט בתמונות של סוגים שונים של סגירת מרפסות ולהבין מהי האווירה הנוצרת מכל סוג.

כמה הגנה מספקת סגירת מרפסת בחורף?

שאלה מתבקשת בהקשר של סגירת מרפסת לחורף היא – עד כמה הגנה מספקת סגירה שכזו? עד כמה ניתן לסמוך עליה ולשהות במרפסת הסגורה גם בימים חורפיים וגשומים במיוחד?

התשובה לכך תלויה בסוג סגירת החורף הספציפית ובתנאים הקודמים הקיימים של המרפסת עצמה. כמובן שקיים הבדל משמעותי בין מקרה בו סוגרים מרפסת שהייתה פתוחה לחלוטין (ללא כל קירות או קירוי) לבין סגירה של מרפסת חצי בנויה אשר כבר מוגנת במידה רבה מהגשם.

בנוסף, קיימים סוגים שונים של סגירת מרפסת וסגירות חורף בכלל, ולא כולם מיועדים לספק הגנה מלאה והרמטית מפני גשמים וחדירה של מים. במידה ומעוניינים בסוג זה של הגנה, כדאי לבחון את האפשרות של סגירת מרפסת באמצעות פרגולה סגורה – פרגולת אלומיניום בעל שכבה נוספת מיוחדת בחלקה העליון (שכבה של סנטף – חומר אטום ועמיד למים) אשר אוטמת ומגנה לחלוטין בפני כניסה של מים. סגירת מרפסת עם פרגולה סגורה יכולה להשמיש את המרפסת כחדר נוסף בבית, בדיוק כמו החדרים האחרים ולכל אורך השנה.

בנוסף לכך, גם במקרים אחרים ניתן לקבל סגירת מרפסת טובה ועמידה יחסית בפני גשם, בעיקר במקרים בהם המרפסת הקיימת היא מרפסת בנויה עם קירוי בנוי ואטום (כמו המצב ברבות מהדירות שבתל אביב ובערים נוספות בישראל).

כיצד ניגשים לתהליך? ייעוץ מקצועי לסגירת מרפסת

במידה ומעוניינים בסגירת מרפסת לבית או לדירה, או אפילו רק מתחילים להתעניין בנושא – כיצד מומלץ לגשת לתהליך? כאמור, קיימים סוגים רבים ושונים של סגירות למרפסת – סגנונות שונים, חומרי גלם שונים, מאפיינים שונים וכו', וחשוב לבחור בקפידה ולהגיע לסוג סגירת המרפסת המתאים והנכון ביותר עבורכם. כיצד נעשה זאת ונבטיח כי אנחנו בוחרים נכון?

ובכן, בשלב ראשון מומלץ לסקור סוגים שונים של סגירות למרפסת, כפי שתוכלו למצוא בגלריה ובקטלוג שכאן באתר. לאחר שקיבלתם כמה רעיונות מומלץ ליצור עימנו קשר לצורך ייעוץ מקצועי. לאנשי מקצוע העוסקים בתחום זה כבר שנים רבות עשויות להיות תובנות משמעותיות אשר יסייעו לכם לבחור את סגירת המרפסת המתאימה ביותר ספציפית למרפסת ולבית שלכם, על פי ההעדפות והצרכים שלכם. ניתן להעניק ייעוץ על סמך תמונות ותיאור של המקום, כמו גם בפגישה פנים אל פנים. צרו קשר לקבלת פרטים, ייעוץ ראשוני ותיאום ייעוץ נוסף ופרטני יותר והמשך של התהליך.

סגירת מרפסת להעלאת ערך הנכס

יתרון משמעותי נוסף של סגירת מרפסת מקצועית הוא כי מדובר בפעולה אשר מעלה בפועל ובאופן מיידי את ערך השווי של הנכס – הבית או הדירה. זאת מכיוון שסגירת המרפסת בעצם מספקת חדר נוסף בבית, שלפני כן לא היה. חשבו על זה מנקודת המבט של קונים או שוכרים – במידה והייתם מתעניינים לשכור או לקנות בית או דירה מסוימים, לא הייתם מעדיפים את אותה דירה אבל עם מרפסת סגורה וניתנת לפתיחה?…

היכנסו לגלריה להתרשמות מהקטלוג

הלהב 15 חולון