מוכנים לעונה הגשומה? סגירת מרפסת לחורף

סגירת חורף למרפסת - סגירת מרפסת

החורף הישראלי אמנם אינו נחשב לקר או סוער במיוחד בהשוואה למקומות רבים אחרים בעולם, אך הוא כן מספק לנו לא מעט ימים גשומים וסוערים מדי שנה המצריכים הכנה מוקדמת של הבית. מלבד לבדיקות איטום והכנות נוספות לקראת הגשם, סגירת מרפסת לחורף היא כיום אפשרות זמינה ונגישה אשר מסייעת לרבים להרחיב את השטח העומד לרשותם בבית גם בעונה הגשומה והקרה.

להשתמש במרפסת וליהנות ממנה באמת גם בחורף – סגירת חורף למרפסת

הסיבה העיקרית לעלייה הניכרת בשנים האחרונות בביקוש לסגירות חורף למרפסות בבתים ודירות גם יחד היא בין היתר רמת האיכות של סגירות אלו, והעובדה כי ניתן להתקין סגירה שכזו כיום בעלות סבירה ביותר, וליהנות ממרפסת אטומה לגשם ונעימה לשהייה, בדיוק כמו כל אזור אחר בבית. כשחושבים על מצודקת השטח בארץ ומספר האנשים החיים בדירות אשר קטנות יותר ממה שהיו רוצים וצריכים, האפשרות "להרוויח" את שטח המרפסת כחלל נוסף בבית גם בתקופת החורף היא אפשרות קורצת ואטרקטיבית ביותר.

סגירת חורף המבוצעת באמצעות זגוגיות ועל גבי קונסטרוקציה ייעודית המבטיחה איטום מלא ומספק, מהווה כיום את אחת הדרכים הזולות, המהירות והפשוטות ביותר לסגור חלל נוסף בבית באופן אשר יאפשר שימוש מלא בו גם בעונת החורף. כך, ניתן להשתמש במרפסת הן כשטח אחסון נוסף, אבל גם כחדר נוסף בבית לכל דבר ועניין, אותו ניתן לחמם בקלות יחסית וכיף לשהות בו במיוחד בזמן שבחוץ יש גשם וסופה. מדובר בסוג של מרפסת שמש חורפית, כזו המורכבת ברובה מזכוכיות שקופות המאפשרות כניסה של הרבה אור טבעי, וגם מבט ישיר אל הגשם והאלמנטים בזמן סופות. ללא ספק אופציה נעימה וחמימה (ואף רומאנטית במצבים מסוימים…) להעביר את הימים הקרים והגשומים של החורף.

כיצד לתכנן סגירת מרפסת לחורף בבית שלכם?

בהנחה שהשתכנעתם ואתם מכירים בערך העצום של סגירת חורף למרפסת באמצעות אותן סגירות חורף מקצועיות ואטומות – כיצד מומלץ לגשת לנושא, לברר עלויות מדויקות ולהתחיל להכין את המרפסת בבית/דירה שלכם לסגירת חורף?

ובכן, כל סגירת מרפסת עשויה לעלות סכום שונה, בהתאם לתנאים הייחודיים לאותה מרפסת – שטח המרפסת והשטח המצריך סגירה, סוג הקונסטרוקציה הקיים או לא קיים באותה מרפסת וכו'. הצעת מחיר מסודרת ומפורטת תוכלו לקבל מאנשי המקצוע המתמחים בפתרונות הצללה ובפרט בסגירות חורף, לאחר שיבקרו במרפסת שלכם ויעריכו את כל הנתונים והעלויות הצפויות. במקרים בהם כבר קיימת פרגולת אלומיניום, למשל, במרפסת, ייתכן וניתן יהיה "להתלבש" על הקונסטרוקציה הקיימת ולהשלים את הזגוגיות וכו', מה שעשוי להוזיל את העלויות. במקרים רבים אחרים עדיף להזמין סגירת חורף המבוססת על פרגולת אלומיניום ייעודית, מה שמאפשר לפתוח את הסגירה באופן חלקי או מלא בקיץ, ולהמשיך וליהנות מההצללה שמספקת הפרגולה עצמה.

בכל מקרה, חשוב לקחת בחשבון נתונים רלבנטיים שונים כאשר שוקלים סגירת חורף למרפסת – למשל, הכיוון אליו פונה המרפסת. במידה ומדובר בכיוון מערב, היא צפויה לקבל יותר גשם ורוח במהלך החורף, כך שחשוב לוודא כי מתקינים סגירת חורף מקצועית ואטומה באמת. נתון רלבנטי נוסף הוא שטח המרפסת – האם מדובר במרפסת גדולה ורחבת ידיים במיוחד? במקרה זה, ייתכן ותעדיפו להתקין את סגירת החורף רק על חלק מהמרפסת ולא על כולה, על מנת שניתן יהיה לחמם את החלל הסגור החדש ביתר קלות ומהירות.

בכל מקרה, מומלץ להתייעץ בשלב ראשון עם אנשי המקצוע שלנו – מומחים לפרגולות, פתרונות הצללה וספציפית גם סגירות חורף. הם יוכלו לייעץ לכם באופן פרטני על פי נתוני הבית והמרפסת שלכם, ולסייע לכם לבחור את סוג סגירת החורף המתאים ביותר.

 

הלהב 15 חולון