סוכך זרועות – הפתרון הקל, האיכותי והפשוט

סוכך למרפסת

הצורך בפתרון הצללה זה או אחר הוא צורך מהותי המשותף לאינספור אנשים ומבנים שונים. בין אם מדובר בבתים פרטיים או דירות, בבתי עסק או מוסדות ציבוריים, פעמים רבות קיים צורך ליצור שטח מוצלל ומוגן מקרינת השמש הישירה, ממנה לא חסר לנו כאן בישראל. מרפסת של דירה בבניין מגורים, חלק מהגינה בבית פרטי, החלון במשרד הפונה לכיוון דרום ממנו מגיעה השמה לאורך מרבית שעות הבוקר – פתרון הצללה מידי, פשוט ויעיל נדרש במצבים רבים. אחד הפתרונות היעילים והנוחים ביותר לאינספור מצבים שכאלו הוא סוכך זרועות. מהם המאפיינים של סוככי זרועות ומדוע הם מהווים פתרון אידיאלי, פשוט, זול ונוח עבור מקרים רבים?

הגנה מלאה מהשמש ופתרון גמיש ובר שינוי – סוכך למרפסת

בראש ובראשונה, מציעים סוככי זרועות הגנה מלאה ומידית מפני השמש. במיוחד במקרה של חלונות או מרפסות הפונות לכיוון דרום מזרח או דרום מערב, ולכן חשופות ישירות לשמש לאורך חלקים גדולים של היום, מציע סוכך למרפסת הגנה מושלמת מפני השמש. ניתן לבחור במגוון בדים מסוגים שונים, חלקם מציעים איטום מלא לחלוטין וחלקם מאפשרים לחלק מן האור לחדור, בהתאם למה שמתאים ביותר עבור אותו מקום ובהתאם לרצונותיו של אותו לקוח. בניגוד לפתרונות הצללה רבים נוספים, סוכך זרועות ניתן להתקנה מהירה, קלה ופשוטה, ומחירו נמוך משמעותית ממחיריהם של פתרונות הצללה מקבילים מסוימים.
בנוסף, יתרון משמעותי של סוככי זרועות הוא העובדה כי מדובר לרוב בפתרון גמיש ונוח לשינוי. למה הכוונה? ובכן, בסוככי זרועות רבים ניתן לגלול את הבד וכך להקטין או להגדיל את השטח אותו מצליל הסוכך. במידה ומעוניינים בכך ניתן לסגור את הסוכך לחלוטין, או לפתוח אותו עד הסוף, בקלות ובמהירות. בחלק מהסוככים הדבר נעשה ידנית ובחלקם באמצעות מנוע חשמלי קטן, אך בכל מקרה מדובר בפעולה מהירה ופשוטה. כך, הופך הסוכך לאלמנט פחות קבוע ויותר גמיש ובר שינוי. הסוכך למרפסת שהתקנתם היום אינו חייב לאפיין את המראה החיצוני של הבית או הדירה שלכם כל הזמן ובכל יום – במידה ומעוניינים בכך סוגרים אותו לחלוטין, הן על מנת לפתוח את שדה הראייה מהמרפסת/חלון במידה ומעוניינים בכך, והן על מנת להגן על הסוכך עצמו (למשל, במקרה של רוחות חזקות או מזג אוויר סוער).

גם מבחינה אסתטית מציעים סוככי זרועות מגוון רחב של אפשרויות, כאשר הבדים והעיצובים השונים שניתן לבחור עבור סוכך הזרועות שלכם הם רבים ומגוונים, נעים על ספקטרום רחב של צבעים ודוגמאות. כך ניתן להתאים את הסוכך לכל סגנון בו מעוניינים, ולכל מבנה באשר הוא. זה נחמד מאוד כאשר מדובר בבית או בדירה בה אתם מתגוררים, אבל הופך להיות מהותי הרבה יותר, ובמובנים מסוימים אפילו קריטי, כאשר מדובר בבית עסק המעוניין גם למתג את עצמו "על הדרך".

הלהב 15 חולון