סוכך עם זרוע

סוככים יכולים להתאים לבתים פרטיים, דירות ומשתלבים בעסק בצורה מצוינת. האפשרויות של סוככים הן בלתי מוגבלות ובאפשרותך לראות שלל דגמים של סוככים לגינה או לעסק שלך. סוככי זרועות מעניקים פתרון פרקטי, יפה ונוח למרחה החיצוני. סוככים חשמליים מביאים את כל היתרונות וכמו כן אפשר לקפל ולהחזיר אותם בלחיצת כפתור אחת.

נשמח להתאים לכם את הפתרון המושלם עבורכם !

סוככים – פתרון מעולה לקיץ הישראלי לבית ולעסק

בעוד שבמדינות אחרות בעולם, הקיץ מתון יחסית, בישראל התמונה שונה לגמרי. הקיץ בישראל יכול לטפס לטמפרטורות שנחשבות גבוהות אפילו לאוכלוסייה שרגילה לחום כבד, ויחד איתן מגיע בונוס נלווה של קרינת שמש חזקה במיוחד. לקרינה הזו יש שעות ביום שהיא עוצמתית ברמה שלא מומלץ להיחשף אליה, ולכן, סוככים הם פתרון מצוין לכל מרפסת או חלל חיצוני שמעוניינים לשהות בו גם בשעות החמות.

סוגי סוככים וההבדלים ביניהם

ניתן לחלק את הסוככים לשני סוגים: סוכך קבוע וסוכך מתקפל. סוכך קבוע נשאר אתכם לאורך כל הזמן מרגע התקנתו. הוא אינו ניתן להזזה ומשמש פתרון קבע ללא קשר למזג האוויר. לעומתו, סוכך מתקפל מאפשר לכם לפתוח ולסגור אותו כאוות נפשכם ובהתאם לצרכים שלכם, בהתאם לתנאי מזג האוויר, השמש בחוץ ועוד.
גם סוככים מתקפלים אפשר לחלק לשני סוגים: סוכך ידני וסוכך חשמלי. סוככים ידניים ניתן לסגור באופן פיזי בלבד וזהו פתרון המתאים רק לאדם שיש לו מספיק כוח פיזי על-מנת לפתוח ולסגור את הסוכך. הפתרון השני הוא סוכך חשמלי, שהסגירה שלו נעשית בשלט רחוק, דרך מערכת משוכללת המאפשרת לכם לשלוט על מידת הפתיחה והסגירה שלו.

בחירת צבע הסוכך – אלמנט עיצובי

עיקר תפקיד הסוככים והפרגולות הוא הצללה. הם נמצאים בחלק החיצוני של הבית, זה שהשמש מגיעה אליו יותר מכול החלקים האחרים. אולם, החלק החיצוני הזה פעמים רבות בולט ונראה לחוץ. לכן, חשוב שכל סוכך יתאים לעיצוב לא רק של הבית אלא של סביבתו ואת זאת משיגים על ידי בחירה של סוכך למרפסת בצבע שהולם את הסביבה. ניתן לבחור מתוך מגוון צבעים, אולם לצד הטעם האישי כדאי לבחור סוכך למרפסת שהצבע שלו ישתלב בנוף הטבעי והאורבני ולא יגרום למרפסת שלכם לבלוט לרעה ולהיראות תלושה ובלתי קשורה לסביבתה.

סוככים לבית ולעסק

סוכך יכול להוות פתרון הצללה מעולה גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי. כשמדובר על המגזר הפרטי, מדברים על רווחתם של כל בני המשפחה המתגוררים בבית. אם יש לנו ילדים, לא היינו רוצים שהם או אנחנו נשהה במרפסת ונספוג את קרינת השמש במלואה. לסוכך למרפסת יש היבט נוסף – כשמדובר במרפסת שתולים בה כביסה. קרינת שמש ישירה לגרום נזק לבגדים, להבהיר אותם בטווח הקצר ולחבל בעמידות שלהם לטווח הארוך. לכן, כדאי להתקין סוכך למרפסת כביסה כדי שיגן על הבגדים וכדי שתוכלו לתלות בה כביסה מבלי לסבול מהחום המעיק.
גם עסקים צריכים סוככים ובמקרה שלהם מדובר בהגנה על ציוד יקר ערך. לעסקים בעלי חלק חיצוני חשוב להתקין סוכך איכותי, כדי שהלקוחות יוכלו לשבת בחוץ (במידה ומדובר בבית קפה או מסעדה) וכדי להגן על ציוד שנמצא בחלקו החיצוני של החנות כשהלקוחות רוצים להתרשם ממנו.

קירוי מלא באמצעות סוכך

סוג מיוחד של סוככים הוא זה שלא מונח במאוזן אלא במאונך, ומהווה פתרון הצללה גם לאור החודר מן הצד. סוג זה נקרא סוכך מסך והוא מתלבש למעשה על החלון ומהווה כמעין וילון. חשוב שסוכך מסך יהיה איכותי ועמיד במיוחד, משום שהוא נמצא בחלק החיצוני של הבית.

הלהב 15 חולון