סוככי זרועות

סוכך

סוככי זרועות הם מהפתרונות האידאליים והנפוצים ביותר בתחום ההצללה החיצונית.

אילו חלקים בנויים סוככי הזרועות? האם ישנם עיצובים שונים של סוככים?

סוככי זרועות מעניקים פתרון הצללה נוח ופשוט ומשתלבים היטב בבתים, דירות ועסקים. סוכך מסוג זה נחשב לנפוץ בשל הוותק שלו בשוק והיעילות הגבוהה שלו ביצירת מרחב מוצל. היום אפשר לבחור בין סוכך זרועות שמנגנון הסגירה והפתיחה שלו הוא ידני ובין סוכך שעובד על מנגנון חשמלי ודורש מינימום מאמץ בעת שינוי מצבו.

הגנה מושלמת מפני השמש

סוכך זרועות מתאים בעיקר לימי השמש והוא פחות יעיל עבור ימים גשומים ובוודאי להתמודדות עם רוחות. פתרון זה יכול להיות מושלם עבור המרפסת שלך, אם ברצונך לשבת בה יותר ימים בשנה ויותר שעות לאורך היום, בלי שהשמש תפריע לך. עם זאת, אם המטרה שלך היא ליצור הגנה מפני רוחות וגשם, מומלץ לפנות אלינו ולבדוק מהו הפתרון הנכון ביותר עבורך.

קצת על המפרט של הסוכך

סוכך זרועות הוא מבנה פשוט יחסית אשר מורכב מזרועות, בד ומנגנון גלילה. הזרועות יהיו בדרך כלל מאלומיניום ובמקרה של חברת סקיי רופ, אלומיניום נקי וזאת כדי למנוע התפתחות חלודה שעלולה לפגוע בעוצמתו של הסוכך, לאכול אותו ולגרום לפגיעה בלתי הפיכה.
כיסוי הבד נבחר בקפידה כך שיוכל להתמודד היטב מול השמש, בלי לשנות את צבעו. הבד איכותי ואפשר לבחור במגוון רחב של עיצובים או אפילו למתג אותו אם השימוש הוא לעסק כמו מסעדה וחנות.
מנגנון הגלילה יכול להיות חשמלי או ידני כשהמטרה היא לאפשר לך לסגור את הסוכך בכל רגע נתון ובקלות. במקרה שהבחירה שלך תהיה במנגנון חשמלי, חשוב לבצע את החיבורים הנדרשים במקצועיות ולשם כך חברת סקיי רופ תעמיד לרשותך אנשי מקצוע מנוסים.

עיצוב בעזרת סוכך

סוככי זרועות יכולים להעניק לך פתרון פרקטי ונוח אך אין זה אומר שיהיה עלייך להתפשר על האיכות והעיצוב של המרחב החיצוני שלך. היום אפשר לבחור בין מגוון עיצובים ולהתאים לך את העיצוב הנדרש בהתאם לטעם שלך או בהתאם לכל נתון קיים במקום.

נשמח לעמוד לרשותך

בחברת סקיי רופ חשוב לנו לעמוד לרשותך עם צוות מקצועי, להביא אלייך את הציוד הטוב ביותר ולתת לך שירות ממעלה ראשונה. אנו מזמינים אותך להשאיר את פרטייך באתר או להתקשר עכשיו. נציגנו ישמח לענות לשאלותייך, לייעץ ולהתאים עבורך את הסוכך הנכון לך תוך הקפדה על מפרט באיכות הגבוהה ביותר ושירות אישי מהרגע הראשון ועד לסיום ההתקנה של הסוכך במקום.

הלהב 15 חולון