סוכך אנכי

סוככי מסך – להגנה מלאה

איפה אפשר לשים סוככים? מה ההבדל בין סוככים מסך עם מסילות ובלי מסילות?

סוכך מסך הוא מגן המתלבש בדרך הנחוצה על החלון והוא מהווה מחיצה מפני האור. הסוכך יכול להיפתח באופן ידני, מנואלה או בעזרת מנגנון חשמלי, בהתאם לדרישותייך. מבחינת הנראות, הסוכך נראה כווילון ובדרך כלל יותקן בצדו החיצוני של הבית. כיוון שכך, עליו להיות חזק ועל ההתקנה להיות מקצועית כך שהסוכך יוכל לעמוד גם בפני פגעי מזג האוויר; שמש וגשם.

פתרון לשלל מקומות

סוככי מסך נותנים פתרון הצללה מוצלח לשלל מקומות בהם הווילון אינו פתרון מתאים מבחינות שונות. אפשר לראות את הסוככים משתלבים היטב בבתים פרטיים, דירות ועסקים על כל גווניהם; ממשרדים קטנים וגדולים ועד מסעדות וחנויות.
הסוככים מעניקים פתרון שאינו דורש שינוי במרחב הפנימי ומנצל כהלכה את המבנה. הם מתחברים במקצועיות לחלקו החיצוני של החלון ואפשר להתאים אותם לעיצוב של החלל הפנימי. פתרון זה מתאים למקומות רבים ויש לחשוב עליו בעת תכנון העיצוב של המבנה.

סוגים שונים של סוככים

פתרון ההצללה מגיע בצורות ועיצובים שונים. אפשר לראות סוככים עם מסילות, סוככים בלי, סוככים אשר הפתיחה והסגירה שלהם ידנית וסוככים שמופעלים על ידי מנגנון חשמלי. ההחלטה איזה סוכך לשים במקום תביא בחשבון את הדרישות האישיות, מגבלות שקיימות והתקציב.
ההבדל בין סוכך עם מסילה לזה שאינו כולל מסילה הוא ההתאמה שלו לאזור וכמה הוא נצמד לחלון. חשוב לציין כי אין פתרון אחד מושלם לכל מקום וכי הדרך הטובה ביותר לבחור את הסוכך הוא להיפגש ולבחון בצורה מקצועית מהו הפתרון הנכון עבורך.

שימוש בסוככים למסך כחלק מאמצעי המיתוג

אם יש לך עסק, אחת הדרכים למתג אותו ולהעניק לו נראות מקצועית, היא שילוב סוכך. ישנם שלל פתרונות המשמשים גם להצללה וגם לפרסום העסק והעברת המסר שחשוב לך להעביר ללקוחותייך. מומלץ לפנות אלינו לשמוע עוד על האפשרויות העומדות לרשותך וכדי להעלות את העסק שלך רמה ולהתאים לך סוככים.

חברת סקיי רופ מתאימה לך סוככי מסך

חברת סקיי רופ מתמחה בפתרונות הצללה לרבות סוככי מסך ותשמח להיפגש איתך, לשמוע מה המטרה שלך ולהציע את הפתרונות המתאימים עבורה. אנו שמים לנגד עינינו שימוש בחומרים איכותיים שיאפשרו לך ליהנות מהסוכך לאורך שנים רבות ומקפידים על יחס אישי ושירות ברמה גבוהה בכל עבודה. נשמח לייעץ ולעמוד לרשותך, זה הזמן שלך ליצור קשר או להשאיר פרטייך בטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אלייך בהקדם.

הלהב 15 חולון