סוככי קסטה

סוכך עם זרוע

סוככי קסטה – משמעותם והיתרונות שבהם.

היכן אפשר להעמיד סוככי קסטה? על מה חשוב לשים דגש בעת בחירת הסוכך?

מבט על מרפסות וכניסה לאזורי מסחר יכול להעלות לפנייך קופסאות בגדלים שונים, מהם נמתחים סוככים. הקופסאות הללו נקראות "קסטה" ואליהן נכנס הסוכך, שם הוא מוגן ונשמר כשאין צורך בפתיחתו.

היתרון של סוככי קסטה

בחיפוש אחר סוכך המתאים לביתך או לעסק שלך, ייתכן שתעלה אצלך השאלה מהם היתרונות של  סוככי קסטה. כדי להבין את היתרון יש להבין כי השימוש בסוכך אינו נעשה לאורך כל שעות היום וכשהוא סגור עדיף שיהיה במקום מוגן. כדאי לדעת כי גם כאשר בד הסוכך איכותי, כשהוא פתוח הוא חשוף ללכלוך ופגיעות, אך הקסטה מגינה עליו ותגרום לכך שיהיה באפשרותך ליהנות מאזור מוצל ומוגן לאורך שנים רבות.

מקומות בהם מותקנים סוככי קסטה

אפשר לראות סוככים הנסגרים לתוך קסטה בחצרות של בתים פרטיים, במרפסות בבניינים משותפים ובכניסה לעסקים. המגוון רחב מאד וכך גם הצבעים של הקסטה. כיוון שמדובר בקופסה, העיצוב מתבטא בעיקר בצבע, אך חשוב גם לשים לב לחומרים שלה ולאיכות החומר.

דגשים שיש לשים לב אליהם בעת בחירת סוככי קסטה

  • חומרים איכותיים – הדבר החשוב ביותר בעת בחירת סוככי קסטה הוא האיכות של החומר. המטרה שלך צריכה להיות בחירת סוכך שישמש אותך לאורך שנים רבות ולשם כך חשוב שהקסטה תהיה מאלומיניום ותוכל להתמודד עם כל מזג אוויר
  • התאמה אישית למקום – חשוב מאד שהסוכך יתאים במידותיו למקום ולא להתפשר על סוככים שאינם מתאימים בדיוק לצורך שלך.
  • עיצוב הסוכך – ישנם שלל עיצובים והם נבדלים זה מזה במנגנון, בפתיחה ובצבע. עלייך לבדוק כי ישנו סוכך המתאים לרצונותייך וכי ישנה התאמה עיצובית בינו לבין הסביבה.
  • מנגנון הפתיחה והסגירה – המנגנון של הפתיחה והסגירה חייב להיות קל ונוח לתפעול. אם ברצונך להפעיל את הסוכך באמצעות שלט רחוק, עלייך לבקש זאת וליהנות מנוחות מרבית.

נשמח לעמוד לרשותך

אנו, בחברת סקיי רופ, מספקים פתרונות הצללה מגוונים לבתים פרטיים, דירות ועסקים וביניהם גם סוככי קסטה. אנו מאמינים כי יחס אישי, תשומת לב לפרטים הקטנים וחומרים איכותיים, ייתנו לך את הפתרון הנכון שילווה אותך לאורך שנים. אנו מזמינים אותך להשאיר את פרטיך באתר או ליצור קשר, לשוחח עם נציג השירות שלנו, שיבחן יחד איתך אילו פתרונות הצללה נכונים לך וישמח לתת לך מענה מקצועי שיותאם עבורך ועבור צרכייך באופן אישי.

הלהב 15 חולון