פרגולה וסגירת מרפסת – פתרון מבוקש מתמיד

סגירת חורף מתקפלת

שוק הדיור בישראל של המאה העשרים ואחד מציב קשיים משמעותיים בפני רובה המכריע של האוכלוסייה ומעמד הביניים, כאשר מימון דירה או בית חדשים מהווה פרויקט לכל החיים ובמקרה של רבים כלל אינו רלבנטי או אפשרי. במצב הנתון רבים מהישראלים מתגוררים בדירות ובתים קטנים יחסית (קטנים יותר ממה שהיו רוצים) או שוכרים בתים ודירות עם בעיות אלו או אחרות. במצב זה, סגירת חורף למרפסת אשר הופכת אותה לחדר נוסף לכל דבר ועניין הופכת להיות פתרון פופולארי, נפוץ ומבוקש יותר ויותר. גם ההצללה היעילה המתקבלת בקיץ משחקת תפקיד משמעותי בביקוש הגובר לפתרונות הצללה אלו.

להרחיב בפועל את שטח הבית/דירה – פרגולות אלומיניום למרפסת וסגירות חורף

עבור מי שאינו מכיר מקרוב את עולם פתרונות ההצללה בכלל וסגירות חורף בפרט ננסה להסביר בקצרה במה מדובר ומדוע פתרון זה הופך מתבקש ומבוקש יותר ויותר בישראל של המאה העשרים ואחת – מדובר בפרגולת אלומיניום אותה מתקינים במרפסת הבית או הדירה (ניתן לעשות זאת גם בחצר וגינת הבית, הפרגולה לא בהכרח חייבת להיות צמודה לבית או לקירותיו החיצוניים), ופרגולה זו משמשת כבסיס וכקונסטרוקציה עליהן ניתן להרכיב לאחר מכן סגירת חורף. זוהי סגירה מושלמת של שטח הפרגולה, לרוב באמצעות זגוגיות, אשר הופכת את אותו שטח לסגור ומוגן מפני "החוץ" ופגעי מזג אוויר שונים, כולל גשם וסופות חורפיות. כלומר, התוצאה המתקבלת היא כי מרפסת הבית/דירה הופכת בפועל לחדר נוסף של הבית, לכל אורך השנה. ניתן להשתמש במרפסת גם בלילות חורף סוערים במיוחד, בדיוק כמו בכל חדר אחר בבית.

כאשר חלק גדול כל כך מהצעירים וממעמד הביניים הישראלי נאבקים על מנת לסגור את החודש ולהצליח לממן שכר דירה, ולכן רבים מהם גם מתגוררים בבתים ודירות אשר קטנים וצפופים יותר ממה שהיו רוצים לגור בו, ניתן להבין מדוע אפשרות להרחיב את הבית או הדירה וליצור בהם חדר נוסף בו ניתן להשתמש כמו בשאר חדרי הבית, היא אפשרות אטרקטיבית ביותר הזוכה לפופולריות רבה וגואה.

הצללה מושלמת גם עבור הקיץ הישראלי הלוהט – פרגולה חשמלית

כל הפתרון המתבקש והמשתלם הזה של פרגולה למרפסת המהווה גם בסיס לסגירת חורף מהווה פתרון אטרקטיבי כל כך גם מפני שסוג ההצללה המתקבלת בקיץ במקרה זה היא מושלמת, טובה יותר ממרבית פתרונות ההצללה האחרים שניתן להעלות על הדעת.

ספציפית במקרה של פרגולה חשמלית ניתן ליהנות מההצללה היעילה, הנרחבת והטובה ביותר שרק ניתן לבקש. פרגולה חשמלית היא פרגולת אלומיניום המצוידת במנוע חשמלי קטן, באמצעותו ניתן לשלוט בלחיצת כפתור על השלבים העליונים של הפרגולה – לפתוח או לסגור אותם יותר, לשנות את זווית ההצללה שלהם וכו'. כך, ניתן ליהנות מהצללה מלאה לכל אורך שעות היום, מה שלא מתאפשר באף פרגולה אחרת אשר מטבעה מספקת הגנה מהשמש רק לאורך חלק משעות היום (בשלב כלשהו השמש זזה מספיק בשמיים על מנת שהזווית של הפרגולה כבר לא תספק הצללה טובה).

פרגולה חשמלית מאפשרת גם סגירה מוחלטת של החלק העליון של הפרגולה, ולכן מספק הגנה מפני גשם וחדירה של מים. גם כאן, מדובר ביתרון משמעותי בשוק הדיור של היום. הצללה והגנה מושלמת למרפסת בקיץ ובחורף, כולל אפשרות לסגירת חורף עתידית.

הלהב 15 חולון