פרגולה חשמלית – מהו סוד ההצלחה?

פרגולה חשמלית דגם סקיירוף

כחברה הפועלת מזה שנים רבות בענף פתרונות ההצללה ומתמחה ספציפית בפרגולות אלומיניום, אנחנו עדים לטרנדים, מגמות ושינויים מהותיים בתחום. בעשורים האחרונים פרגולות אלומיניום הופכות במהירות לסוג המתאים והמבוקש ביותר של פתרונות הצללה בישראל, וסוגים מסוימים של פרגולות אלו זוכים לביקוש גובר ופופולאריות רבה. כזו היא הפרגולה החשמלית, אותה ניתן למצוא כבר בלא מעט בתים ומקומות שונים בישראל. מהו סוד ההצלחה של סוג פרגולה זה ומהם יתרונותיה העיקריים כפרגולה לגינה או למרפסת?

 

פרגולה חשמלית כפתרון ההצללה העיקרי של הגינה או המרפסת – מהם היתרונות העיקריים?

בשנים האחרונות התקנו כאמור לא מעט פרגולות אלומיניום בישראל, מתוכן לא מעט פרגולות חשמליות הן בבתים פרטיים והן במקומות ציבוריים או מקומות עבודה ומשרדים.

לפרגולה חשמלית, כזו הכוללת מנוע חשמלי מובנה קטן באמצעותו ניתן לשלוט על מידת הפתיחה/סגירה של שלבי הפרגולה, מספר יתרונות עיקריים אשר הופכים אותה לפתרון הצללה מתבקש כל כך במיוחד במדינה כמו ישראל.

אחד היתרונות העיקריים של פרגולה חשמלית בתור פרגולה למרפסת הבית או לגינה/חצר, הוא האפשרות לחסום את קרני השמש הישירות לכל אורך היום ולכל אורכה של השנה. נסביר – ברובן המכריע של הפרגולות, החלק העליון של הפרגולה קבוע, בין אם מדובר בשלבים המקובעים בזווית מסוימת ובין אם בתצורה אחרת כלשהי. כאשר הזווית ממנה מגיעות קרני השמש משתנה לאורך שעות היום, ואף שונה לחלוטין בעונות שונות של השנה (בהן מיקום וזווית השמש בשמיים משתנה משמעותית), אנחנו מקבלים שעות בהן השמש הישירה בוקעת מבעד לשלבי הפרגולה, כך שהיא אינה מספקת הצללה טובה מספיק בשעות אלו. במקרה של פרגולה חשמלית ניתן כאמור לשנות את זווית הפתיחה של השלבים בהתאם לכיוון ממנו מגיעה השמש בשמיים. זה מאפשר לנו לשמור על הצללה טובה לכל אורך שעות היום בימים חמים, או לחילופין להכניס קצת קרני שמש ואור מבעד לפרגולה בימים קרירים אך שמשיים יחסית.

גם מבחינת ניקיון, פרגולה חשמלית היא נוחה ויעילה יותר מאשר מרבית הסוגים של פרגולות אלומיניום (ופתרונות הצללה בכלל). ניתן לפתוח את השלבים באופן מלא (בתשעים מעלות), וכך לנקות בקלות יחסית באמצעות צינור וזרם מים, או לחילופין לעלות על סולם (בזהירות!…) ולנקות באמצעות מטלית לחה. כמה דקות, והפרגולה נקייה ומצוחצחת.

ניתן כמובן גם לשלב פרגולה חשמלית עם סגירת חורף שאולי נרצה לעשות במרפסת, וכאן מומלץ כבר להתייעץ עם אנשי המקצוע שלנו מבעוד מועד, על מנת להבטיח שאכן זה מתאפשר גם אצלכם. כל פרגולה וכל מרפסת/גינה והמאפיינים הספציפיים שלהם, אך באופן כללי פרגולה חשמלית ניחנת בכל התכונות והיתרונות של פרגולות אלומיניום "רגילות" (כולל עמידות גבוהה יותר מכל חומר גלם אחר בפני פגעי מזג האוויר, מראה אסתטי ואלגנטי, שמירה מושלמת על מראה ותפקוד לאורך שנים רבות קדימה וכיוצ"ב), ובעוד כמה יתרונות משמעותיים הייחודיים רק לה…

 

צרו קשר לקבלת פרטים נוספים ותיאום שיחה או פגישת ייעוץ עם אנשי המקצוע שלנו.

הלהב 15 חולון