פרגולה לגינה או למרפסת חשובה גם לשמירה על הבריאות שלנו ושל ילדינו

פרגולה לגינה

פתרון הצללה בבית, דוגמת פרגולה למרפסת או לגינה, נתפס בעיני רובנו כסוג של מותרות או משהו שמתקשר יותר לפנאי ולאופן בו אנו נהנים מהבית והחצר שלנו, אך לא כמשהו הכרחי וקריטי של ממש. בפועל, ההיפך הוא הנכון – פתרון הצללה טוב הוא ממש הכרחי במדינה כמו ישראל, ובעל השפעה ישירה ומצטברת על הבריאות הבסיסית ביותר של בני המשפחה.

חכם בשמש, גם בבית – במדינה כמו ישראל חייבים הגנה טובה 

בישראל מרבית ימי השנה הם שמשיים, ולאורך חודשים ארוכים מהשנה מדובר בקרינת שמש חזקה ומשמעותית, כזו שעדיף שלא להיות חשופים אליה יותר מדי זמן ברציפות. כולנו מחנכים את הילדים שלנו להיות חכמים בשמש כשהם יוצאים לטיול ושוהים הרבה בחוץ, אך מה בנוגע לסביבה הביתית? במרבית הבתים בארץ, ילדים נוטים לשחק ולהעביר שעות על גבי שעות בחצר, בגינה או במרפסת. זה נכון במיוחד לבתים עם גינות, אך גם למרפסות רחבות ידיים שניתן למצוא ברבות מהדירות בישראל. גם אנחנו, המבוגרים, נהנים לשבת במרפסת או בגינה לא מעט, במיוחד בחודשים הנעימים והחמימים של השנה (במהלך אחר צוהריים קיצי, למשל…).

בתור מי שחיים במדינה בה נהוג לבלות הרבה מאוד שעות בחוץ (במיוחד בהשוואה למדינות קרות יותר – מרבית מדינות העולם המערבי), חשוב שנדאג לפתרונות הצללה איכותיים ומתאימים גם למרפסת או גינת הבית שלנו. פרגולת אלומיניום היא כמובן הפתרון המתבקש בהקשר זה כיום – סוג הפרגולה העמיד ביותר אשר מספק את ההגנה הטובה ביותר מפני השמש. בין אם מדובר בפרגולה למרפסת או פרגולה לגינה, זוהי דרך פשוטה, אלגנטית ומומלצת ליצור שטח מוצל תחתיו ניתן לשהות במהלך שעות היום, לפחות במהלך השעות החמות בהן השמש קופחת (אך הילדים עדיין רוצים להישאר בחוץ ולשחק).

הגנה משמש ישירה לכל אורך שעות היום באמצעות פרגולה חשמלית

פרגולת אלומיניום מספקת אומנם הגנה טובה מקרני השמש, אך לא לכל אורך שעות היום. כאשר הזווית בשמיים ממנה מגיעה השמש משתנה לאורך היום (וכמובן שגם לאורך השנה), בשעות מסוימות מהיום קרני השמש מגיעות מכיוון כזה כך שהפרגולה אינה בהכרח עוצרת אותן.

גם לכך יש פתרון מצוין – פרגולה חשמלית, אשר ניתן לשלוט על מידת הפתיחה והסגירה של שלביה. כלומר, ניתן להתאים את הזווית של השלבים העליונים של הפרגולה כך שיחסמו את השמש לכל אורך שעות היום, או לפחות עד לשעות אחר הצהריים (אז השמש פחות חזקה בכל מקרה).

חשוב להבין כי כל דקה של הגנה מפני הקרניים הישירות של השמש היא משמעותית ביותר, במיוחד בחודשים החמים ובמיוחד בקרב ילדים, אשר שוהים הרבה בחוץ בממוצע. השקעה בפתרון הצללה איכותי אשר מספק הגנה אמיתית ומשמעותית היא פעולה מתבקשת כאשר אנחנו חושבים על הבריאות שלנו ושל ילדינו, ועל ההגנה מחשיפה מצטברת ומתמשכת לקרינת שמש ישירה.

צרו קשר לקבלת פרטים נוספים ותיאום שיחה או פגישת ייעוץ עם אנשי המקצוע שלנו.

הלהב 15 חולון