פרגולה לדים

פרגולה תלויה למרפסת

פרגולה לדים היא מה שישדרג לכם את הפאטיו

פרגולה לדים היא שילוב נהדר בכל מה שנוגע לפתרונות הצללה, תאורה וקירוי. למעשה, השילוב בין פרגולה איכותית לתאורת לדים מקסימה ואפקטיבית הוא כל כך מוצלח, שלא ברור איך לא חשבו עליו לפני-כן. פרגולה לדים היא למעשה פרגולה לכל דבר שבתוכה משולבות מנורות לדים המספקות מקור אור יעיל ליושבים מתחתיה. התאורה והפרגולה עצמה משתלבות זו בזו, הן מבחינת עיצוב והן מבחינת פרקטיקה והתוצאה הנוצרת היא מיוחדת במינה.

עם פרגולה לדים הלילה תמיד צעיר

לפרגולה עם לדים יש למעשה יתרון כפול: במשך היום, הפרגולה משמשת כמקור להצללה ולהגנה מפני השמש, כך שמי שיושב תחתיה יכול ליהנות משהייה בחוץ מבלי שהשמש תפריע לו יתר על המידה. במשך הערב והלילה לעומת זאת, הלדים מספקים תאורה כדי ליהנות מבילוי מחוץ לבית מבלי להתפשר או להיכנס פנימה בשל המחסור באור. הלדים יכולים להיות עדינים ורכים ובעלי צורה של ספוט קטן, רחבים ומרשימים יותר ואפילו צבעוניים – הכול בהתאם לאווירה שאתם שואפים ליצור.

פרגולה לדים מאפשרת לכם לחלום בגדול

אחד היתרונות העצומים של פרגולה לדים הוא האפשרויות הבלתי נגמרות שהיא מאפשרת. בכל חברה שמכבדת את עצמה תוכלו למצוא קטלוג עשיר של פרגולות מהסוג הזה, שכולן מספקות את היתרון המשמעותי של עיצוב בסטנדרטים הגבוהים ביותר, לצד פתרונות אידיאליים ליום וללילה.
יש לזכור גם שפרגולות ממוקמות פעמים רבות בלב חצר ירוקה ומרווחת או בפאטיו הצמוד לבריכה. לכך יש יתרון נוסף, שכן התאורה המיוחדת שמספקים הלדים תורמת בעצמם ליצירת אווירה רגועה, שלווה ופסטורלית, גם אם הבית עצמו נמצא בסביבה עירונית יחסית. בנוסף, התאורה משמשת כמקור הרתעה מוצלח אל מול שודדים, גנבים וכדומה.

סוגי לדים שמתאימים לכם

האמת, שאי אפשר לשים את האצבע על סוג מסוים של פרגולה לדים ולקבוע שהוא המוצלח ביותר. זאת משום שהמבחר המוצע בענף כל כך עשיר, שכיום כל אחד בוחר את השילוב שהוא מתחבר אליו ביותר וזאת כמובן תוך התחשבות במבנה הכללי, בנוף שמסביב, במיקום של הפרגולה ועוד. לכן, במקום לשאול איזה סוג של פרגולה הוא הכי מתאים, שאלו איזה סוג של פרגולה עם לדים הכי מתאים לכם. בכל מה שנוגע לבית עסק, מומלץ להתחשב לא רק ברצונות האישיים שלכם אלא גם במיתוג המקום כולו ולהחליט על פרגולה שתיישר קו עם הקסם הייחודי של המקום, תשתלב בו ותוסיף עליו.

הלהב 15 חולון