פרגולה קירוי חצר

פרגולה לחצר

לא תאמינו איפה אפשר למצוא פרגולה קירוי חצר

פרגולה קירוי חצר היא אחד הטרנדים הכי עדכניים בעולם עיצוב הפנים והחוץ בזמן האחרון ולכן היא מתאימה לכל מי שמעוניין לתחום את חצר הבית או בית העסק, תוך שמירה על שיק ואלגנטיות שמשתלבים עם הסביבה, העיצוב של הבית, האווירה במקום והנוף מסביב. מכיוון שמדובר בקהל יעד די גדול שיכול ליהנות מהיתרונות הרבים שיש לפרגולה כזו, ניתן למצוא אותה גם בכמה לוקיישנים שווים במיוחד שכבר זכו להשתדרג בפרגולה יוקרתית.

פרגולה קירוי חצר גן אירועים

פעם, היו מתחתנים באולם חתונות. לא הייתה אופציה אחרת וגם לא הכירו שום דבר אחר. עם השנים, השכלול בתרבות האירועים בארץ והמעקב ההדוק אחר טרנדים שולטים ברחבי העולם, התפתח הקונספט של "גן אירועים". כיום, רוב האירועים – חתונה, בריתות, בר מצווה ושאר שמחות – נחגגות בגן אירועים והאמת, שמלבד כמה ימים חמים או קרים באופן קיצוני, מזג האוויר בישראל אידיאלי לחגיגה פסטורלית באווירה פתוחה ושמחה. יחד עם זאת, ישנם כאמור כמה ימים גשומים בשנה וכמובן לא מעט ימים לוהטים ממש. תוסיפו לזה עוד טרנד חדש של השנים האחרונות – חתונות צהריים – ותקבלו חופה וקידושין חמים במיוחד ואורחים שרוצים לחגוג מבלי להרגיש שהבגדים היפים שלבשו לאירוע נדבקים לגוף ושהם לא מסוגלים לשבת בחצר.

לאור כל אלו, פרגולה קירוי חצר גן אירועים, היא אלמנט די נפוץ בעיצוב של אולם שמחות שמתפאר גם בגן גדול. לרוב, מקומות אלו מתחלקים למתחם סגור ולפאטיו ענק, בו האורחים יכולים לשבת בנוחות בכל מזג אוויר, מתחת לפרגולה מרהיבה התואמת את האופי החגיגי של המקום. כמובן שגם בסוג זה של פרגולות אין סוף לאפשרויות וניתן למצוא מגוון עיצובים שלכל אחד מהם אופי משלו והוא משרה אווירה מפוארת ומכובדת.

פרגולה קירוי חצר בית

גם פאטיו של בית מגורים, יכול להתחדש בפרגולה קירוי חצר ולהפוך כל בית – אפילו פשוט יחסית – לארמון מתוחזק היטב הכולל פרגולה המשרה אווירה של תחכום וראווה. בדומה לגני אירועים, גם בבתים פרגולה יפהפייה אינה עוד אלמנט דקורטיבי נטו, אלא יש לה משמעות פרקטית של הגנה מפני גשם, רוחות, שמש חזקה ועוד.
בעוד שבעבר פרגולה נחשבה עניין לעשירים בלבד, היום ניתן למצוא אחת כזו ביותר ויותר בתים, שבעליהם הבינו את היתרונות שיש לפרגולה קירוי חצר הבית. פרגולות כאלו יהיו מעוצבות באופן פחות קלאסי ויותר ביתי, על-מנת להשרות תחושה חמימה ואינטימית.
אנו בחברת סקיי רופ יודעים להתאים לכם את הפרגולה שלכם לחצר, לגג ואפילו לעסק.

הלהב 15 חולון