פרגולות למרפסת ולגינה והשפעתן על אופי וערך הבית

פתרונות הצללה מתקדמים ואיכותיים משפיעים באופן מהותי על הבית, הגינה ואזור המרפסת והחצר. השפעה זו באה לכדי ביטוי בתחושה הכללית השוררת בבית – ב"אופי" שלו, אך גם בערך הכלכלי כפי שבא לכדי ביטוי כאשר מתעניינים בהשכרה או מכירה של הנכס. מבחינה זו, השקעה בסוג זה או אחר של פרגולה איכותית יכולה להעלות בפועל את ערך הנכס שברשותכם.

אילו סוגי פרגולות משפיעות ישירות על אופי הבית ועל הערך הכללי שלו בעיני כל מי שמבקר בו, ומדוע? כפי שנראה מיד, במקרים מסוימים הפרגולה הנכונה יכולה להכניס שינוי של ממש בבית, ובפוטנציאל הקיים בו.

איכותית ועמידה לטווח הארוך – פרגולת אלומיניום בבית

בתור התחלה, חשוב לציין כי פרגולת אלומיניום, בניגוד לפרגולות מחומרים אחרים או לפתרונות הצללה נוספים (ופחות עמידים ויציבים), מהווה נכס בפני עצמו אשר נכלל בתוך המכלול הכולל של הבית. בתור פרגולות למרפסת או לגינה, פרגולת אלומיניום היא הסוג האיכותי והעמיד ביותר, כזה שישמור בצורה מושלמת על המראה והשימושיות שלו גם עוד עשר או עשרים שנים מהיום. זה בפני עצמו מוסיף כמה נקודות זכות לבית או לדירה המדוברים…

כאשר מדובר בפרגולות "מתקדמות" או "משוכללות" מסוגים שונים, ברור כי התרומה הכללית לבית יכולה להיות משמעותית אף יותר. דוגמה טובה לכך היא פרגולה חשמלית, אשר את שלביה ניתן לפתוח ולסגור בלחיצת כפתור באמצעות מנוע חשמלי ייעודי קטן. כאשר רואים בית להשכרה או למכירה, פרגולה חשמלית יכולה להותיר רושם משמעותי ולהפוך את הבית לאטרקטיבי ו"יוקרתי" אף יותר בעיני המתעניינים.

דוגמה טובה נוספת לכך היא פרגולה תלויה – פתרון הצללה יוקרתי המכונה גם "פרגולה צפה" מכיוון שהפרגולה נראית כאילו היא מרחפת באוויר, ואינה עומדת על עמודים. פרגולה תלויה נחשבת לאלמנט יוקרתי ומסוגנן בבית, ויכולה לשדרג משמעותית את הרושם הכללי שהבית מותיר, כמו גם לשדרג את אופי הבית ולהכניס בו אווירה יותר מסוגננת ויוקרתית.

פרגולות לגינה או למרפסת המהוות הכנה לסגירת חורף

דוגמה רלבנטית ספציפית של פרגולת אלומיניום אשר יכולה להכניס שיפור של ממש בדירה או בבית (שיפור אשר יבוא לכדי ביטוי גם בערך הכלכלי של הנכס), היא כזו המהווה הכנה פוטנציאלית לסגירת חורף.

במקרים רבים, פרגולות לגינה או פרגולות למרפסת הצמודה לבית יכולות להוות מסגרת והכנה לסגירת חורף – סגירה באמצעות זגוגיות על גבי קונסטרוקציית האלומיניום, אשר הופכת את החלל הנתחם לחדר חדש לכל דבר ועניין. כאן כבר קל ממש לראות כיצד פרגולה מסוג זה יכולה לשדרג את הבית ואת השווי הכללי שלו – בפועל מדובר בהוספת חדר נוסף לבית, לא פחות מכך. חדר נוסף בדירה או בבית שווה הרבה מאוד כסף, כמו שכל מי שהתעניין בנדל"ן להשכרה או מכירה בישראל

יודע טוב מאוד, וכאן תוספת פשוטה יחסית כמו פרגולה למרפסת או לגינה יכולה לעשות את העבודה ולהוסיף בפועל סכום משמעותי ביותר לשווי הנכס (וגדול בהרבה מהסכום שתעלה הפרגולה עצמה…).

צרו קשר לקבלת פרטים נוספים ותיאום שיחה או פגישת ייעוץ עם אנשי המקצוע שלנו.

הלהב 15 חולון