פרגולות מתכווננות

פרגולת Bavona

הרבה אנשים מעוניינים לבנות פרגולה או גג כלשהו על המרפסת או הגינה הביתית שלהם, על מנת ליצור הצללה נעימה. אולם בנייה של פרגולה קבועה יוצרת החשכה של המרפסת, עצירה של האוורור במקום וגם חימום יתר, במקרים רבים. את הבעיה הזאת אפשר לפתור על ידי התקנה של פרגולות אלומיניום, שאותן ניתן לפתוח, לסגור או לכוונן לזווית מתאימה. חברת SKYROOF מציעה לכם פרגולות מתכווננות איכותיות במגוון דגמים יפהפיים.

פרגולות מתכווננות

פרגולות מתכווננות עשויות בדרך כלל מאלומיניום, וניתן להתקין אותן בכל מקום – מרפסות, חצרות, בריכות, חניונים, מבנים מסחריים ועוד. אפשר לבנות פרגולות מתכוננות על בסיס מעץ, ממתכת וגם על קירות בטון. פרגולות מתכוננות מאפשרות סוגים שונים של קירוי ואיטום לאוטו השטח – אפשר לסגור את המרפסת לחלוטין בצורה אטומה, ליצור הצללה חלקית בזוויות שונות, וגם לפתוח את ההצללה לחלוטין ולאפשר לאור השמש לחדור פנימה. פרגולות מתכוננות נשלטות בדרך כלל על ידי מערכת חשמלית באמצעות שלט מתאים, כך שקל מאד לכוונן את הפרגולה למצב הרצוי בכל זמן. בנוסף, פרגולות מתכוננות אינן נחשבות לסגירה קבועה, ולכן אין צורך ברישיון עירוני על מנת לבנות אותן.

SKYROOF

חברת סקיירופ היא חברה בעלת ניסיון של יותר מ-20 שנה בתחום של הצללה ופתרונות קירוי מתקדמים. חברת סקיירוף מעניקה שירותים מתקדמים ללקוחות פרטיים, כמו גם ללקוחות עסקיים גדולים, כמו בתי מלון גדולים בארץ, מרכזים מסחריים וקניונים, וכן הלאה והלאה. חברת SKYROOF מציעה לכם מגוון סוגים של פתרונות קירוי כמו מערכות הצללה מסוגים שונים, פרגולות תלויות או מתכוננות, פרגולות למרפסת ולגינה, גגות קלים וממונעים ועוד מגוון רחב של מוצרים אחרים, אשר מאפשרים לכם לסוכך על המרפסת, החצר, הגינה, הגג או כל מקום אחר שבו אתם זקוקים לקירוי ולהצללה מתאימה. חברת SKYROOF משתפת פעולה עם בעלי המקצוע הטובים ביותר בארץ וגם בעולם, ועושה שימוש בחומרי גלם מתקדמים ובפטנטים ייחודיים אשר מאפשרים לכם ליהנות מן התוצאות האיכותיות ביותר.

רוצים לבנות בחצר שלכם פרגולות מתכוננות? בואו לקנות אותן במקום המקצועי ביותר – רק בחברת SKYROOF!

הלהב 15 חולון