פרגולות – שאלות ותשובות נפוצות

האם פרגולה לגינה או למרפסת מספקת הגנה גם מפני הגשם?

פרגולות משמשות בדרך כלל כפתרון הצללה והגנה מפני השמש, אך במידה ומעוניינים בכך ניתן להתקין גם פרגולה אשר תספק הגנה טובה מפני הגשם. אנו מציעים פרגולות המספקות הגנה גם מהגשם – פרגולות מיוחדות המצוידות בגומיות איטום ובמרזבים להפניית מי הגשמים לצדדים, כך שלא יצטברו על גבי הפרגולה האטומה. קיימים סוגים שונים של פרגולות נגד גשם, ומומלץ לשאול ולקבל פירוט מלא וייעוץ פרטני (ספציפית עבור הבית שלכם) מאנשי המקצוע שלנו.

היכן ניתן להתקין פרגולה תלויה?

פרגולה תלויה היא אחת מסוגי הפרגולות האסתטיות והמעניינות ביותר, ובהתאם אנשים רבים מתעניינים האם גם הם יכולים ליהנות מפרגולה שכזו בחצר ביתם. על מנת שניתן יהיה להתקין פרגולה תלויה נדרש שמיקומה יהיה בצמוד לבית, שכן פרגולה שכזו מוצמדת לקיר ותפוסה אליו (אינה עומדת על עמודים, כמו פרגולה רגילה). חשוב גם שהמיקום של הפרגולה יהיה בסמוך לקיר חזק מספיק, שיכול לתמוך במשקל שלה. כמובן שאנשי המקצוע שלנו יבחנו את הקיר במיקום בו אתם מעוניינים בפרגולה תלויה, ויציעו אפשרויות ו/או פתרונות במקרה בו אותו קיר אינו מספיק בשטחו או מבחינת חוזק ויציבות.

מהי פרגולה חשמלית ומהם יתרונותיה?

פרגולה חשמלית היא פרגולת אלומיניום המצוידת במנוע חשמלי קטן, באמצעותו ניתן לפתוח ולסגור כרצוננו את השלבים העליונים של הפרגולה. חשוב לציין כי פרגולה כזו אינה בהכרח אטומה למים וגשם, ובמידה ומעוניינים בכך ייתכן כי נרצה להוסיף שכבת איטום וסגירה נוספת.

היתרונות של פרגולה חשמלית הם משמעותיים – היא מאפשרת לכוון את שלביה בכל נקודת זמן ביום או בשנה, כך שנקבל הצללה מהשמש או לחילופין נאפשר לקרניה להיכנס, במידה ואנו מעוניינים ביותר אור. מכיוון שהשמש נעה בשמיים כל הזמן, פרגולה "רגילה" וסטטית אינה מספקת תמיד הצללה ישירה. במקרה של פרגולה חשמלית אנו יכולים לשלוט על כמות האור הנכנסת ולדאוג להצללה ישירה ומלאה בכל שעה של היום ובכל עונה של השנה. יתרון נוסף הוא ניקוי קל – ניתן לפתוח את שלבי הפרגולה לחלוטין (בתשעים מעלות), וכך לנקות אותם בקלות עם צינור מים או סמרטוט.

איזו תחזוקה שוטפת מצריכה פרגולת אלומיניום?

כידוע, אנחנו מתמחים ספציפית בפרגולות אלומיניום. אלו הופכות בשנים האחרונות לדומיננטיות בשוק פתרונות ההצללה, ומחליפות באופן נרחב את פרגולות העץ. אחת הסיבות לכך היא ההבדל בין צרכי התחזוקה של שני סוגי הפרגולות. בעוד פרגולת עץ מצריכה שיפוץ, שיוף וצביעה מחדש אחת לכמה שנים, פרגולת אלומיניום שומרת על המראה והצורה שלה באופן מושלם לאורך זמן, ואינה מצריכה כל תחזוקה שוטפת. מקסימום, שטיפה מרחוק עם צינור מים להסרת אבק בקיץ… האלומיניום הוא חומר חזק ועמיד, אשר אינו מתעוות, נשחק, דוהה או מפתח חלודה בעקבות פגעי מזג האוויר השונים. זה מייתר את הצורך בתחזוקה שוטפת, לנוחיותנו הרבה.

צרו קשר לקבלת פרטים נוספים ותיאום שיחה או פגישת ייעוץ עם אנשי המקצוע שלנו.

הלהב 15 חולון