פתרון סגירת חורף למרפסת – מהן הסיבות לבחור בחברה מקצועית ומובילה בתחום?

סגירת חורף למרפסת הפכה כבר מזמן לדבר מוכר ונפוץ בישראל, כאשר יותר ויותר משקי בית בארץ מגלים את היתרונות הברורים של הפיכת מרפסת הבית לחלל סגור ומוגן בחודשי החורף. בהתאם לביקוש לסגירות חורף למרפסות ופרגולות, כך גם היצע החברות ואנשי המקצוע המציעים שירותיהם בתחום גדל בהתמדה. כיום ניתן למצוא לא מעט אנשי מקצוע ובתי עסק הטוענים להתמחות בסגירות חורף, אך אין זה אומר כי כולם באותה רמה מקצועית ומציעים מוצר באותה רמת איכות. במיוחד בתחום כמו סגירת חורף לפרגולות ו/או למרפסת, כדאי מאוד שלא להתפשר על רמת המקצועיות ומידת הניסיון של אנשי המקצוע המבצעים עבורנו את הפרויקט.

פרגולה וסגירת חורף למרפסת – מה מאפיין עבודה גרועה מול עבודה מקצועית ואיכותית?

על מנת להבין לעומק את הסיבות הטובות כל כך לבחור אך ורק בחברה מקצועית וותיקה המתמחה בתחום של פרגולות למרפסת וסגירת חורף לפרגולות (כמו גם סגירות חורף באופן כללי, עם או בלי פרגולה), כדאי להבין כיצד תיראה עבודה ברמה ירודה בתחום זה, לעומת עבודה מקצועית ואיכותית –

ובכן, אחת הפונקציות המרכזיות של כל סגירת חורף היא כמובן הגנה מלאה מפני גשם, רוחות ופגעי מזג אוויר אחרים. סגירת חורף לא מקצועית אשר תהיה רעועה או לא אטומה כמו שצריך, עלולה לאפשר למי גשמים להיכנס ובמקרים מסוימים אף לא לעמוד בסופות החורף החזקות במיוחד. כלומר, מדובר לא רק בחדירה פוטנציאלית של מים אשר תהפוך את סגירת החורף ללא רלבנטית (לא נוכל לסמוך עליה ולהשתמש בשטח הפרגולה כחדר נוסף של הבית), אלא בסכנה בטיחותית של ממש.

כמו כן, עבודה לא מספיק מקצועית ואיכותית הכוללת בנייה של פרגולת אלומיניום וביצוע סגירת חורף למרפסת על גביה יכולה להביא לניצול לא נכון ולא יעיל של השטח המצומצם העומד לרשותנו. במקרים רבים לקוחות שהעדיפו לחסוך כמה שקלים וללכת עם בעל המקצוע הזול יותר ומנוסה/מקצועי פחות גילו כי סגירת החורף שלהם "מבזבזת" משטח המרפסת, אינה נפתחת ומתקפלת כמו שצריך או שלא ניתן באמת לפתוח אותה בצורה מלאה בחודשי האביב והקיץ.

על מנת להימנע מכל עוגמת הנפש הזו, שווה להשקיע כמה שקלים יותר ולשכור אך ורק את שירותיה של חברה המתמחה בתחום מזה עשרות שנים ומציעה אחריות מלאה ומקיפה עבור העבודה. אצלנו תקבלו הצעת מחיר ותוכנית המבוססות על תכנון פרטני (במיוחד וספציפית עבור הבית/מרפסת שלכם), ואת סגירת החורף האיכותית והמקצועית ביותר, זו שתחזיק מעמד למשך שנים רבות קדימה ותבטיח כי המרפסת מוגנת לחלוטין ויבשה לכל אורך החורף.

כמובן שגם אם המחיר נראה לכם גבוה יותר מהצעותיהם של מתחרים מסוימים כרגע, בטווח הבינוני והארוך מדובר דווקא בחיסכון כספי – לא תיאלצו לעשות שיפוץ ולהכניס שיפורים לפרגולה או לסגירת החורף בעוד שנה או שנתיים, ותוכלו לסמוך על הסגירה ולהשתמש במרפסת כחלק נוסף וסגור של הבית, כבר מהיום הראשון.

צרו קשר לקבלת פרטים נוספים ותיאום שיחה או פגישת ייעוץ עם אנשי המקצוע שלנו.

הלהב 15 חולון