פתרונות הצללה אלגנטיים לכל סגנון של עיצוב

פרגולה להצללה במרפסת

שיפוץ של הבית או הדירה מהווה הזדמנות מצוינת לשפץ ולעצב מחדש גם את הגינה ו/או המרפסת, להפוך אותה לנעימה יותר לשהייה וגם לדאוג לפתרון הצללה איכותי ואלגנטי בו זמנית. אנו ממליצים בחום על פרגולת אלומיניום, כמובן, ויש לנו סיבות מצוינות לכך – פרגולה למרפסת או לגינה מאלומיניום יכולה להשתלב בצורה מצוינת עם כל סגנון עיצוב בו תבחרו בשיפוץ, והיא תחזיק מעמד לאורך שנים רבות כך שלא תצטרכו לחדש או להחליף אותה בעתיד הנראה לעין. אם כבר משפצים, למה לא לשדרג לפתרון ההצללה האיכותי והאלגנטי ביותר?.

כיצד לבחור פרגולה לגינה או למרפסת במסגרת שיפוץ?

שיפוץ גדול מהווה לרוב תהליך בו אנו נדרשים לאינספור החלטות שונות, וכולן מרגישות לנו קריטיות ממש. אחרי הכל, כך ייראה הבית שלנו מעתה והלאה, ואת מה שעושים עכשיו יהיה קשה, מסובך ויקר מאוד לשנות מאוחר יותר.

מה בנוגע לפתרון ההצללה? כיצד נבחר את סוג פתרון ההצללה החדש למרפסת או לגינה, כך שנוכל להיות בטוחים כי הוא יהיה מוצלח, איכותי ומתאים לסגנון של שאר השיפוץ?

ובכן, כאן אנחנו יכולים להציע לכם סיוע מקצועי צמוד בתכנון ובהחלטה על סוג הפרגולה, הגודל והצורה הכללית שלה. אנשי המקצוע שלנו מנוסים ביותר בתחום (מן הסתם…) וכבר סייעו לאינספור לקוחות מרוצים להחליט איזו פרגולת אלומיניום ספציפית הם מעוניינים להתקין בבית שלהם, מה יהיה גודלה וצורתה, כיצד היא תשתלב בגינה או במרפסת וכיצד היא תתאים לעיצוב הקיים או החדש של הבית. למשל – לא תמיד נכון לתכנן פרגולה למרפסת שתכסה את כל השטח הקיים, וגם בסוג הפרגולה הספציפי קיימים שיקולים שונים בהם יש להתחשב. ישנן פרגולות אלומיניום בעלות מראה ועיצוב יותר קר ומתכתי, וכאלו הכוללות גם אלמנטים נוספים שמאפשרים להן להשתלב טוב יותר עם אלמנטים עיצוביים שונים שאולי קיימים בסביבה. בקיצור – זהו עניין לשבת עליו ולהתעמק בו, ותמיד עדיף לקבל ייעוץ וליווי מקצועיים בתהליך.

פרגולה חשמלית או צפה ואפשרויות נוספות לשילוב בעיצוב החדש

כאשר אתם שוקלים איזה פתרון הצללה (דוגמת פרגולה לגינה או למרפסת) להוסיף במסגרת השיפוץ החדש, כדאי לקחת בחשבון גם את האפשרויות המתקדמות והמעניינות במיוחד של פרגולות אלומיניום הזמינות כיום בשוק, אותן גם אנחנו מציעים כמובן.

לדוגמה – פרגולה חשמלית (עם מנוע קטן המאפשר פתיחה וסגירה מרחוק של השלבים העליונים) יכולה להוות פתרון הצללה מתקדם, אלגנטי ונוח ביותר אשר ישתלב בצורה טובה עם שיפוץ כולל ועיצוב אלגנטי ו/או פרוגרסיבי של הבית או הגינה.

אפשרות אטרקטיבית נוספת היא פרגולה צפה – כזו אשר מעוגנת אל הקיר מלמעלה באמצעות תומכים מיוחדים, ואינה עומדת על עמודים כלל. לפרגולות אלו מראה אלגנטי ומרשים במיוחד, מושלם עבור בית שעבר זה עתה שיפוץ מקיף.

לא חסרות אפשרויות נוספות, כמו גם שיטות תכנון ועיצוב לשילוב פתרון ההצללה האופטימאלי עם המראה והעיצוב החדש אליו אתם מכוונים בשיפוץ. צרו קשר לקבלת ייעוץ ופרטים נוספים.

הלהב 15 חולון