פתרונות הצללה לחורף – מה נדרש וכיצד זה משפיע על שווי הדירה?

סגירת חורף זכוכית

פרגולות ופתרונות הצללה באופן כללי אינם רלבנטיים אך ורק לתקופת הקיץ והשמש היוקדת, אלא גם לעונות המעבר ובפרט לחורף, על הגשמים והמשקעים שהוא מביא עימו. הכנה של מרפסת הבית או הדירה, החצר או אזורים מסוימים מהגינה עשויים לסייע לנו לנצל את השטח העומד לרשותנו בצורה טובה יותר גם לאורך החורף, ולהשתמש באזורים אלו לכל אורך השנה. מה נדרש מבחינת פתרונות הצללה לחורף על מנת לנצל את שטח הבית/דירה והחצר, הגינה או המרפסת בצורה הטובה ביותר, וכיצד כל זה משפיע בפועל על ערך ושווי הבית שלנו?

להפוך את החצר או המרפסת לחדר נוסף – סגירת חורף למרפסת על בסיס פרגולת אלומיניום

על מנת לנצל שטחים פתוחים (או פתוחים למחצה) בבית בצורה טובה ויעילה לכל אורך השנה ובפרט בעונה הגשומה, נדרש פתרון הצללה אשר יספק הגנה מלאה ומספקת מפני גשם וחדירה של מים, כמו גם רוחות, סערות ומפגעי מזג אוויר אחרים.

הפתרון המתבקש ביותר בהקשר זה הוא סגירת חורף למרפסת, כאשר במקרים רבים ההמלצה שלנו היא סגירה המבוססת על פרגולת אלומיניום. בניגוד לפתרונות הצללה אחרים, פרגולות למרפסת מאלומיניום הן עמידות לחלוטין בפני רטיבות, לחות, קרינת שמש ישירה ושאר מפגעים נפוצים, ולכן אינן מצריכות כל תחזוקה שוטפת או חידוש שנתי. מסיבות אלו, כמו גם מפאת חוזקו של האלומיניום כחומר גלם, פרגולת אלומיניום מהווה גם בסיס מתבקש ואיכותי לסגירת חורף למרפסת – על גבי הפרגולה, המשמשת במקרה זה גם כקונסטרוקציה, מבוצעת סגירה באמצעות זכוכיות, לקבלת סוג של מרפסת שמש וחדר חדש אשר סגור ואטום בצורה מלאה.

במקרים מסוימים ניתן גם להשלים סגירת חורף על גבי פרגולות קיימות, אך זה תלוי בסוג ומצב הפרגולה, החומרים מהם היא עשויה, הגיל שלה וגורמים נוספים.

בכל מקרה, ייעוץ מקצועי ופרטני שאנחנו מציעים ייתן לכם תשובה מפורטת בנוגע לאפשרויות הרלבנטיות עבורכם, והשינויים או שיפורים הנדרשים במידה והקונסטרוקציה הקיימת אינה מתאימה או חזקה מספיק לביצוע סגירת חורף על גביה.

סגירת חורף למרפסת והעלאת ערך הבית

מלבד לאפשרות להשתמש בשטח נוסף מהבית/דירה, זה של המרפסת או החצר, לכל אורך השנה, סגירת חורף מקצועית למרפסת גם מעלה בפועל את ערך הנכס. מדוע? פשוט מכיוון ששטח הבית או הדירה בפועל (השטח העומד לרשותנו לשימוש שוטף) גדל בכמה מטרים רבועים טובים.

במצב הנדל"ן של ישראל כיום תוספת מסוג זה מתרגמת לעלייה של עשרות אלפי שקלים בערך הבית/דירה, וגם משפרת כאמור את תנאי המחייה שלנו. דירות ובתים רבים בישראל הן קטנות וצפופות יותר ממה שהיינו רוצים שיהיו. סגירת חורף מספקת הזדמנות של ממש להרחיב בפועל את שטח הדירה, ולקבל חדר נוסף שיעמוד לרשותנו לכל אורך השנה. אם זה לא שדרוג של הבית – מה כן?.

הלהב 15 חולון