לעבור את העונה החמה בשלום – פתרונות הצללה לקיץ

פרגולה להצללה במרפסת

עונת הקיץ בישראל מתאפיינת בשילוב של טמפרטורות גבוהות ואחוזי לחות גבוהים, מה שיוצר עומסי חום בינוניים עד כבדים לאורך חודשים ארוכים ורבים יחסית של השנה. בנוסף לכך, במהלך העשורים האחרונים הולך הקיץ ומתארך, ועומסי החום הולכים ועולים בעולם כולו, בפרט באזורים מדבריים למחצה דוגמת האזור הגיאוגרפי בו שוכנת ישראל.

אחת הדרכים באמצעותם אנו מתמודדים עם החום וקרינת השמש הישירה היא כמובן שימוש בפתרונות הצללה, המאפשרים להשתמש במרפסת או בגינת הבית גם לאורך תקופת האביב והקיץ.

פרגולת אלומיניום כפתרון ההצללה לקיץ הפופולרי בישראל 

על מנת שנוכל להשתמש באזורים הפתוחים של הבית או הדירה, דוגמת חלקים מהמרפסת או מהגינה, אנו זקוקים לפתרון הצללה איכותי ואמין, כזה המסוגל להתמודד עם קרינת השמש החזקה והמצטברת לאורך זמן – שעות רבות מדי יום בקיץ ולאורך שנים רבות ככל האפשר. לאורך עשרות שנים נהגו לבנות בארץ פתרונות הצללה בעיקר מחומרי גלם זולים ופשוטים יחסית, ובראשם עץ כמובן. אך קרינת השמש החזקה, כמו גם מפגעי מזג אוויר נוספים דוגמת לחות, רטיבות, מליחות באוויר וכד', מביאים לשחיקה מהירה ואינטנסיבית של חומרי גלם אלו, ולכן לצורך בתחזוקה שוטפת גבוהה של פתרון ההצללה והחלפה כללית מדי כמה שנים בלבד.

הפתרון העיקרי אשר הולך ומתקבע כמוביל והאפקטיבי ביותר בעולם פתרונות ההצללה בשנים האחרונות הוא כאמור שימוש בחומרי גלם מתאימים יותר, ובפרט באלומיניום. פרגולות אלומיניום הופכות במהרה לפתרון ההצללה הנפוץ והמבוקש ביותר בישראל, והסיבות לכך ברורות. אלומיניום מוכיח עצמו כחומר גלם מתאים הרבה יותר עבור פתרונות הצללה במדינה שטופת שמש כמו ישראל, ופרגולת אלומיניום שורדת את הקיץ הישראלי בצורה מושלמת וללא כל פגע, ולכן אינה מצריכה כל תחזוקה שוטפת או החלפה בפרגולה חדשה גם לאורך עשרות שנים.

פתרונות הצללה מתקדמים טכנולוגית – פרגולה חשמלית

מלבד לתכונות הבסיסיות של חומר הגלם – אלומיניום, אשר הופכות אותו לאידיאלי עבור פתרונות הצללה לקיץ הישראלי, ניתן למצוא כיום גם סוגים מתקדמים טכנולוגית של פרגולות אלומיניום, דוגמת פרגולה חשמלית. עבור מי שאינו מכיר פתרון מתקדם זה תוכלו למצוא מידע רב כאן באתר ולקבל ייעוץ מקצועי ואישי בנושא מאנשי המקצוע שלנו, אך בכמה מילים ניתן לומר כי מדובר בפתרון מתקדם אמנם, אך פשוט ואלגנטי – פרגולה חשמלית היא פרגולת אלומיניום בה השלבים העליונים ניתנים לסגירה ופתיחה כרצוננו.

ההפעלה היא באמצעות שלט ייעודי והשלבים נפתחים ונסגרים באמצעות מנוע חשמלי קטן הנלווה לפרגולה. במיוחד עבור הקיץ הישראלי, פרגולה חשמלית היא פתרון אידיאלי – היא מאפשרת לנו להתאים את מצב הפרגולה לזווית הספציפית ממנה מגיעות קרני השמש בכל שעה ושעה של היום, ובכל חלק של השנה. כך ניתן לקבל הצללה מלאה מפרגולה למרפסת או לגינה גם בשעות הבוקר וגם אחר הצהריים, ותמיד להיות מוגנים בצל מלא. בקיץ הישראלי מדובר ביתרון משמעותי אשר מאפשר לנו להשתמש במרפסת או בגינה לאורך שעות רבות יותר מהיום, ולאורך הקיץ כולו.

פרגולה חשמלית גם אינה מהווה תוספת משמעותית מדי במחיר לעומת פרגולת אלומיניום רגילה, במיוחד בהתחשב בתועלת הנוספת המתקבלת כתוצאה ממנגנון הפתיחה והסגירה החשמלי. שווה בהחלט בדיקה, למען קיץ נעים וקריר יותר.

מחפשים פתרון הצללה לקיץ? דברו איתנו!

הלהב 15 חולון