תקרת זכוכית

סקייליט לפטיו

תקרת זכוכית- מה זה?

סקיילייט כשמו כן הוא, מוצר חדשני שמשמש תקרה מזכוכית חדירה לאור השמש ובכך הופכת את החלל בו היא מותקנת לחלל שמושפע מתאורה טבעית. לתאורה טבעית ישנם יתרונות רבים שמעצבים גילו אותם לא מכבר. תאורה טבעית מעניקה לחלל אור מרובה ואיכותי תוך חיסכון משמעותי בצריכת החשמל החודשית. החיסכון בולט ומשמעותי בעיקר כאשר מדובר במקומות שפעילים שעות רבות במהלך היום ויש בהן תחלופה רבה של אנשים כמו קניונים , מלונות ועוד.

כמו בתחומים רבים נוספים ניתן לראות שמגמת העיצוב העכשווית, דווקא בוחרת לשוב למקורות העבר ולהפיק מהם עיצוב נאה ומרשים שרבים יחפצו בו. אחת הדוגמאות לתופעה זו היא התאורה הטבעית. תאורה טבעית האי למעשה תאורה שמופקת מהטבע מהשמש שמאירה באורה ומעניקה גם חום. אם בעבר התאורה הטבעית הופנתה הצידה ואת מקומה תפסו נברשות ענק, פלורוסנטים ועוד שלל אמצעי תאורה שונים, כיום אדריכלים ומעצבים רבים בוחרים לשוב אל הטבע ולתכנן חללים של מבנים שונים בצורה כזו שהתקרה תהיה חדירה לאור השמש.

חסכון זה עוד לא הכל !

לסקיילייט יתרון משמעותי נוסף, והוא שימוש במשאבי טבע בלתי מתכלים, כמו אור השמש. השימוש הזה אינו פוגע באור השמש ותורם לנו רבות, שימוש במשאבי טבע לא מתכלים שומר על סביבה ירוקה יותר ועם זאת אינו פוגע בטבע.

העיצוב משתדרג עם תקרת זכוכית

תקרת זכוכית אינה רק אלמנט פונקציונאלי שעוזר לחסוך בצריכת החשמל ובשמירה על סביבה ירוקה יותר, פחות עצים שנכרתים ועוד משאבי טבע שנשמרים כתוצאה מהחיסכון בחשמל, תקרת זכוכית היא גם אלמנט עיצובי מרשים שנועד ליצור אווירה חיובית ומרשימה בקרב האורחים שלכם בבתכם הפרטי או אצל מבקרי הקניון או בית המלון. תקרת זכוכית יוצרת גם חיבור לטבע שבחוץ ומצמצמת את התחושה של המלאכותיות שקיימת בכל מבנה עדכני ומודרני.

מי אנחנו?

חברת SKYROOF עובדת שנים רבות עם מיטב האדריכלים לייצור פתרונות הצללה שונים .מבין המוצרים שלנו תוכלו למצוא גם תקרות זכוכית שיממשו את החלום שלכם לתאורה טבעית . אנו עובדים עם מיטב האדריכלים בתחום ופועלים להשגת רמת דיוק מקסימלית ברמה אירופאית. הזכוכית שלנו בטיחותית ביותר ועומדת בתקנים מחמירים בינלאומיים. מוזמנים לפנות אלינו עוד היום !

לתמונות סקיילייט ופרוייקטים נבחרים שלנו לחצו כאן

למידע נוסף אודות סקיילייט לחצו כאן

הלהב 15 חולון