פרגולה חשמלית

פרגולה חשמלית – מעוצבת, חשמלית ושימושית

על פרגולות עשויות מאלומיניום כבר נאמרו מילים ותשבחות רבות. האם אתם מעוניינים ללכת צעד אחד נוסף קדימה?

קבלו את פרגולות האלומיניום החשמליות של SKYROOF.

פרגולות האלומיניום כבר הוכיחו את עצמן עם צאתן לשוק לפני שנים, בתור פתרונות הצללה וקירוי משובחות ומצוינות. היתרונות הרבים הגלומים בשימוש באלומיניום, מאפשרים לא רק עיצוב מגוון ויוקרתי יותר אלא גם עמידות ואיכות ברמה אחרת.

פרגולות אלומיניום המאפשרות לנו לעצב את הפרגולה בסגנון שאותו אנחנו בוחרים ואותו אנחנו אוהבים, תכונות החומר מאפשרות לנו יד חופשית בעיצוב וגימור הפרגולה, דבר אשר מאפשר לנו לעצב אותה באופן יוקרתי ויפה במיוחד.

בנוסף לכך, האלומיניום הינו חומר עמיד ביותר אשר איננו ניזוק בקלות מפגעי מזג האוויר או תנאים אחרים. הוא יכול להחזיק מעמד שנים רבות מבלי שהן ניכרות עליו כלל.

אם ניקח את כל היתרונות שמנינו כאן ונוסיף להם את המנגנון החשמלי המאפשר לנו גמישות ומרחב לשינוי נקבל את אחת ההמצאות אשר ישדרגו את הבית או העסק ויאפשרו פתרונות הצללה וקירוי נרחבות ונהדרות ביותר.

חברת SKYROOF תספק לכם את הפרגולות החשמליות הטובות ביותר

חברת SKYROOF, עובדת כבר למעלה מ20 שנה בתחום פרגולות חשמליות, אנו דוגלים באיכות ומאמינים כי מוצר נמדד בכך שהאיכות היא נר לרגליו לכל אורך תהליך. החל מתהליך התכנון, הייצור ועד להתקנה בבית הלקוח על כן אנו עובדים רק עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר ומעסיקים אך ורק עובדים מיומנים, מקצועיים ואדיבים אשר מגיעים לבית הלקוח ומתקינים את הפרגולה באופן מקצועי ועמיד. רק כך ניתן להבטיח כי המוצר שתקבלו ילווה אתכם וישרת אתכם לאורך שנים.

פרגולה חשמלית, מאפשרת לכם פתרונות הצללה וקירוי אשר ניתן לשנות ולהתאים בהתאם לצורך מכיוון שניתן לקפל אותן ללא כל מאמץ. דבר זה יכול לשמש אתכם לסגירת מרפסות, חדרים, תוספת לבתי עסק או בתים וכן הלאה.

אנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר. אנחנו בחברת SKYROOF, נשמח לעמוד לשירותכם, לייעץ לכם בנוגע לפרגולה המתאימה לכם ולספק לכם מוצר אמין, איכותי, שימושי ויפיפה.

פרגולה חשמלית – שאלות ותשובות נפוצות

פרגולה חשמלית היא אחד מסוגי פתרונות הקירוי וההצללה המתקדמים והנוחים ביותר שאנו מציעים כיום, פתרון שיותר ויותר לקוחות מגלים כאטרקטיבי ונוח עבור צרכיהם. להלן מספר שאלות (ותשובות) נפוצות בנוגע לפרגולות חשמליות, מהסוג שאנו מציעים.

אנחנו לא מדרגים את הפרגולות שאנחנו מציעים כמובן, לכל אחת מאפיינים ויתרונות ייחודיים לה. בכל זאת, עבור מי שמנסה להבין מהם היתרונות שניתן למצוא בפרגולה חשמלית, ולא בפרגולה "רגילה", כמובן שאלו נעוצים בתכונה הייחודית לפרגולות חשמליות – האפשרות לשלוט בקלות ובנוחות על הפתיחה והסגירה של שלבי הפרגולה העליונים. לכך יתרונות משמעותיים – המנגנון החשמלי מאפשר לנו לקבוע בכל שעה של היום בדיוק מה תהיה זווית ההצללה, האם ועד כמה מקרני השמש יחדרו מבעד לפרגולה ויאירו את השטח שמתחתיה וכו'. זה מאפשר לנו ליהנות מהצללה מקסימאלית (או חלקית, כרצוננו) בכל שעה של היום, ובכל עונה של השנה, גם כאשר השמש מגיעה מזוויות שונות לגמרי בשמיים.

זהו למעשה יתרון נוסף של פרגולה חשמלית על פני פרגולת אלומיניום רגילה או "פשוטה" – במקרה של הפרגולה החשמלית ניקוי השלבים העליונים נוח וקל הרבה יותר, מכיוון שניתן לפתוח אותם בזווית של כמעט תשעים מעלות, וכך להגיע בקלות לכל מקום בפרגולה באמצעות זרם מצינור גינה פשוט. זה הופך את ניקיון הפרגולה לנוח, מהיר, אפקטיבי ופשוט.

לקוחות מסוימים מתעניינים, ובצדק, גם בתצרוכת החשמל של פרגולה חשמלית – עניין מוצדק בהתחשב במודעות הסביבתית והאנרגטית המאפיינת את העידן הנוכחי. במקרה של פרגולות חשמליות, התשובה היא כי כמות האנרגיה שצורך המנוע החשמלי הקטן באמצעותו פותחים וסוגרים את שלבי הפרגולה היא נמוכה עד זניחה. ממש כך. זאת מאחר ומדובר במנוע חשמלי קטן אשר תצרוכת האנרגיה הישירה שלו אינה גבוהה כלל, ובדרך כלל מפעילים מנוע זה למשך כמה שניות ספורות, מספר פעמים ביום לכל היותר (רק כשמעוניינים לשנות את מצב שלבי הפרגולה). תצרוכת החשמל הכוללת המתקבלת היא זניחה ממש, כך שסוגייה זו אינה צריכה להטריד את מי ששוקל להזמין פרגולה חשמלית למרפסת או לחצר.

מאחר ובדרך כלל ניתן לסגור את השלבים של פרגולה חשמלית עד הסוף, לקוחות מסוימים תוהים האם מדובר בפרגולה עמידה למים, כזו המבטיחה להשאיר את השטח שמתחתיה יבש גם במהלך גשמים? ובכן, בנקודה זו חשוב להבהיר כי פרגולה חשמלית אינה בהכרח פרגולה אטומה למים. האטימה של השלבים אינה מוחלטת ומוגנת מים, כך שבמידה ומעוניינים בפרגולה שגם תגן מפני הגשם חשוב לקחת זאת בחשבון מבעוד מועד, ולהזמין פרגולה אטומה (כזו המצוידת בשכבה נוספת המגנה מפני כניסה של מים). כמובן שהמנוע והמנגנון החשמלי כן מוגנים מפני מים, כך שלא יתקלקלו כתוצאה מגשמי החורף.

הלהב 15 חולון